Αυτοφροντίδα

Καούρα Δυσπεψία: Σπιτικές και φυσικές θεραπείες για τις διαταραχές στομάχου [vid]

Καούρα Δυσπεψία: Σπιτικές και φυσικές θεραπείες για τις διαταραχές στομάχου [vid]

Καούρα Δυσπεψία: Η κατάσταση συνήθως δεν προκαλεί ανησυχία και είναι συχνά δυνατό να αντιμετωπιστούν τα συμπτώματα χρησιμοποιώντας οικιακές θεραπείες.

Πολλοί βιώνουν διαταραχές στομάχου και δυσπεψία, ή καούρα, κατά καιρούς μετά το φαγητό ή το ποτό. Η κατάσταση συνήθως δεν προκαλεί ανησυχία και είναι συχνά δυνατό να αντιμετωπιστούν τα συμπτώματα χρησιμοποιώντας οικιακές θεραπείες.

Τα κοινά συμπτώματα του στομάχου και της δυσπεψίας περιλαμβάνουν:

  • καούρα, ή παλινδρόμηση οξέος
  • ναυτία
  • φούσκωμα
  • αέρια
  • ρέψιμο
  • δυσοσμία ή ξινή αναπνοή
  • λόξιγκα ή βήχα

 

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς θεραπείες για το στομάχι και τη δυσπεψία περιλαμβάνουν:

  • Πόσιμο νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα διαταραχής του στομάχου. Το σώμα χρειάζεται νερό για να αφομοιώσει και να απορροφήσει θρεπτικά συστατικά από τρόφιμα και ποτά αποτελεσματικά. Η αφυδάτωση καθιστά την πέψη πιο δύσκολη και λιγότερο αποτελεσματική, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα αναστατωμένου στομάχου.

Οι γενικές συστάσεις:

  • οι γυναίκες πρέπει να πίνουν περίπου 2,7 λίτρα νερό την ημέρα
  • οι άνδρες πρέπει να έχουν περίπου 3,7 λίτρα νερό την ημέρα

Περίπου το 20 τοις εκατό από αυτό θα προέρχεται από φαγητό, ενώ το υπόλοιπο προέρχεται από ποτά. Τα μικρότερα παιδιά χρειάζονται λίγο λιγότερο νερό από τους ενήλικες.

Για όσους έχουν πεπτικά προβλήματα, είναι επιτακτική ανάγκη να παραμείνουν ενυδατωμένοι. Ο εμετός και η διάρροια μπορεί να οδηγήσουν σε αφυδάτωση πολύ γρήγορα, οπότε τα άτομα με αυτά τα συμπτώματα πρέπει να συνεχίσουν να πίνουν νερό.

  • Αποφυγή της κατάκλισης

Όταν το σώμα είναι οριζόντιο, το οξύ στο στομάχι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψει προς τα πίσω και να κινηθεί προς τα πάνω, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει καούρα.

Τα άτομα με στομαχικές διαταραχές πρέπει να αποφεύγουν να ξαπλώνουν ή να πηγαίνουν για ύπνο για τουλάχιστον μερικές ώρες μέχρι να περάσει. Κάποιος που χρειάζεται να ξαπλώσει θα πρέπει να ακουμπήσει το κεφάλι, το λαιμό και το πάνω στήθος με μαξιλάρια, ιδανικά σε γωνία 30 μοιρών.

  • Τζίντζερ

Το τζίντζερ είναι μια κοινή φυσική θεραπεία για το στομάχι και τη δυσπεψία.

Το τζίντζερ περιέχει χημικές ουσίες που ονομάζονται gingerols και shogaols που μπορούν να βοηθήσουν στην επιτάχυνση των συσπάσεων του στομάχου. Αυτό μπορεί να μετακινήσει τα τρόφιμα που προκαλούν δυσπεψία πιο γρήγορα στο στομάχι.

Οι χημικές ουσίες στο τζίντζερ μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της ναυτίας, του εμέτου και της διάρροιας.

Άτομα με στομαχικές διαταραχές θα μπορούσαν να δοκιμάσουν να προσθέσουν τζίντζερ στο φαγητό τους ή να το πιουν ως τσάι. Το τσάι τζίντζερ είναι ευρέως διαθέσιμο για αγορά στα σούπερ μάρκετ και στο διαδίκτυο.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Επτά αιτίες καούρας που πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι και συμβουλές από κορυφαίο διατροφολόγο

Έντερο λειτουργία : Μάθετε από τι επηρεάζετε και τρόπους να την βελτιώσετε

Πόνος στο στομάχι : Αιτίες που τον προκαλούν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Αυτοφροντίδα διαλογισμός: Το να παρέχουμε στον εαυτό σας «χρόνο για μας» μας βοηθά να χαλαρώσουμε, μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και τελικά βελτιώνουμε την ευτυχία και την ικανοποίησή μας από τη ζωή, επειδή συντονιζόμαστε με τον εαυτό μας και με αυτό που επιθυμούμε.

3 μορφές σωματικής δραστηριότητας που ανακουφίζουν το άγχος

Αθλητισμός: Η γιόγκα, μια εξαιρετική άσκηση ανακούφισης από το στρες, περιλαμβάνει μια σειρά κινούμενων και στατικών στάσεων (πόζες), σε συνδυασμό με βαθιά αναπνοή. Ως άσκηση μυαλού-σώματος, η γιόγκα μπορεί να ενισχύσει τη φυσική απόκριση χαλάρωσης του σώματός σας και να σας φέρει σε μια υγιή ισορροπία.