Αυτοφροντίδα

Δυσπεψία Αντιμετώπιση: Πώς θα διώξετε τη δυσφορία χωρίς φάρμακα

Δυσπεψία Αντιμετώπιση: Πώς θα διώξετε τη δυσφορία χωρίς φάρμακα

Η κανέλα σε κάθε μορφή – σκόνη, ρόφημα, στικ – αποτελεί μια χρήσιμη προσθήκη σε γεύματα, όπως σε τονωτικά, άλλα ροφήματα, στο πρωινό, ακόμα και στις σούπες και στα φαγητά κατσαρόλας. Και αυτό διότι αποδεδειγμένα βοηθά στη δυσπεψία, στην καούρα και στη ναυτία, αλλά επιπλέον διαθέτει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Δυσπεψία Αντιμετώπιση: Τα συμπτώματα της δυσπεψίας μας προκαλούν δυσφορία. Μπορεί να εμφανιστούν λόγω ορισμένων παθολογικών καταστάσεων, (όπως γαστρίτιδα), αλλά συχνότερα είναι αποτέλεσμα της διατροφής και, ορισμένες φορές, του άγχους. Πριν καταφύγουμε στα φάρμακα, μπορούμε να δοκιμάσουμε φυσικές θεραπείες που θα βοηθήσουν το στομάχι μας να πέψει ομαλά την τροφή.

Σπιτικές θεραπείες για να αντιμετωπίσουμε τη δυσπεψία

  1. Τσάι μέντας ή χαμομήλι

Μία ζεστή κούπα ενός από τα δύο ροφήματα θα αποδιώξει γρήγορα την αίσθηση δυσπεψίας. Οι έρευνες έχουν αποδείξει πως και τα δύο βοηθούν σε στομαχικές ενοχλήσεις. Ζεστάνετε απλά μία κούπα νερό, ρίξτε ένα φακελάκι μέσα, καλύψτε και αφήστε για 10 λεπτά πριν το καταναλώσετε.

  1. Τονωτικό πριν το γεύμα

Οι θεραπείες για τη δυσπεψία συχνά ξεκινούν με απλό νερό πριν προσθέσουμε μέσα χρήσιμα «θεραπευτικά» συστατικά, όπως σε αυτό το τονωτικό: Προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και 1 κουταλάκι του γλυκού μηλόξιδο σε ένα ποτήρι ζεστό νερό και καταναλώστε το 30 λεπτά πριν γευματίσετε.

  1. Μείγμα σόδας με λεμόνι

Εναλλακτικά, προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε ένα ποτήρι νερού, προσθέστε λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού και καταναλώστε το. Αν το στομάχι σας είναι πολύ όξινο, αυτό το διάλυμα αδρανοποιεί το στομαχικό οξύ και βοηθά στην ανακούφιση από επώδυνα αέρια. Προσέξτε όμως η ποσότητα της σόδας να είναι μικρή.

  1. Μισό ποτήρι πικρής μπύρας

Οι πικρές μπύρες είναι πλούσιες σε λυκίσκο, ένα βότανο που βοηθά στην ενεργοποίηση της πέψης. Έρευνα του 2012 που δημοσιεύτηκε στο Journal of Agricultural and Food Chemistry βρήκε ότι όσο πιο πικρή είναι η μπύρα, τόσο περισσότερο γαστρικό οξύ απελευθερώνεται από τα στομαχικά κύτταρα. Το γαστρικό οξύ βοηθά την πέψη και ελέγχει την ανάπτυξη εντερικών βακτηρίων.

  1. Κανέλα

Η κανέλα σε κάθε μορφή – σκόνη, ρόφημα, στικ – αποτελεί μια χρήσιμη προσθήκη σε γεύματα, όπως σε τονωτικά, άλλα ροφήματα, στο πρωινό, ακόμα και στις σούπες και στα φαγητά κατσαρόλας. Και αυτό διότι αποδεδειγμένα βοηθά στη δυσπεψία, στην καούρα και στη ναυτία, αλλά επιπλέον διαθέτει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

  1. Γλυκόριζα

Τα οφέλη της γλυκόριζας στην υγεία μας περιλαμβάνουν την ανακούφιση των στομαχικών ενοχλήσεων, αλλά επίσης τη μείωση του στρες και την προστασία του δέρματος και των δοντιών. Το εκχύλισμά της (σε υγρή μορφή, σαν ρόφημα ή σαν σκόνη) αποτελεί λοιπόν μια έξυπνη λύση για τη δυσπεψία. Πριν καταναλώσετε όμως μεγάλες ποσότητες αυτής, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν έχετε προβλήματα υπέρτασης ή χαμηλά επίπεδα καλίου.

  1. Χυμός αλόη βέρα

Ο χυμός αυτός έχει βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αμινοξέα που βοηθούν στην ενίσχυση της πέψης και στην απομάκρυνση των τοξινών. Πρέπει όμως να καταναλώνεται με προσοχή, αφού κάποιες ποικιλίες της μπορεί να προκαλέσουν διάρροια, ενώ ο χυμός της έχει συνδεθεί με μείωση των επιδράσεων των φαρμάκων σε διαβητικούς. Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε μόνο αποχρωματισμένο και καθαρό χυμό αλόης βέρα, ξεκινώντας με δύο κουταλιές την ημέρα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Βότανα που θεραπεύουν και προστατεύουν ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Φούσκωμα αντιμετώπιση: Πως προκαλείται πεπτική ενόχληση

Δροσερές συνταγές για παγωμένο τσάι κατά της δυσπεψίας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.