Αυτοφροντίδα

Καφεΐνη και ύπνος: Ένας καφές πριν τον ύπνο είναι τελικά εμπόδιο

Καφεΐνη και ύπνος: Ένας καφές πριν τον ύπνο είναι τελικά εμπόδιο

Καφεΐνη και ύπνος: Ένας καφές πριν τον ύπνο είναι τελικά εμπόδιο. Σε ό,τι αφορά στην καφεΐνη και τον ύπνο, οι περισσότεροι ειδικοί θα έλεγαν ότι αυτό το δίδυμο έχει βραχώδη σχέση, στην καλύτερη περίπτωση. Φυσικά, όλοι απαντούν στην καφεΐνη διαφορετικά (κάποιοι μπορούν να ανεχτούν μια απογευματινή σιέστα, άλλοι σίγουρα θα είναι ξύπνιοι όλη τη νύχτα), αλλά γενικά, το διεγερτικό συνδέεται με έναν κακό κιρκάδιο ρυθμό και διαταραγμένο κύκλο ύπνου.

Καφεΐνη και ύπνος: Ένας καφές πριν τον ύπνο είναι τελικά εμπόδιο. Σε ό,τι αφορά στην καφεΐνη και τον ύπνο, οι περισσότεροι ειδικοί θα έλεγαν ότι αυτό το δίδυμο έχει βραχώδη σχέση, στην καλύτερη περίπτωση. Φυσικά, όλοι απαντούν στην καφεΐνη διαφορετικά (κάποιοι μπορούν να ανεχτούν μια απογευματινή σιέστα, άλλοι σίγουρα θα είναι ξύπνιοι όλη τη νύχτα), αλλά γενικά, το διεγερτικό συνδέεται με έναν κακό κιρκάδιο ρυθμό και διαταραγμένο κύκλο ύπνου.

Για να είμαστε ξεκάθαροι είναι απολύτως σύμφωνο πώς η καφεΐνη μπορεί να εμποδίσει τον ύπνο. Η καφεΐνη είναι αναμφίβολα ένας από τους μεγαλύτερους παραβάτες στον ύπνο μας. Το θέμα είναι ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ κανονικού ύπνου, ύπνου αποκατάστασης και ενός γρήγορου ύπνου, 30 λεπτών. Για τους τελευταίους, η καφεΐνη μπορεί να είναι πιο φίλη παρά εχθρός. Αυτό που κάνει η καφεΐνη είναι να συνδέεται με αυτούς τους υποδοχείς αδενοσίνης και στην ουσία επιταχύνει τη δραστηριότητα των νευρικών κυττάρων προς τα πίσω, η οποία παρέχει μια κίνηση ενέργειας.

Αλλά εδώ είναι το θέμα: Στα νευρικά σας κύτταρα, η καφεΐνη και η αδενοσίνη είναι ίδιες.Λοιπόν, πώς σχετίζεται αυτό με τον υπνάκο σου; Η καφεΐνη μπορεί να ξεγελάσει τα νευρικά σου κύτταρα για λίγο, καθώς “οι θέσεις των υποδοχέων θα δεχτούν καφεΐνη” και θα σου επιτρέψουν να κοιμηθείς πριν χτυπήσει το διεγερτικό. Δεν θα κρατήσει πολύ (περίπου 25 λεπτά πριν ο ύπνος σας καεί μέσα από την αδενοσίνη, σημειώνει), αλλά λέει ότι μπορεί να δουλέψει για έναν μικρό υπνάκο.

Αν θέλετε να δοκιμάσετε το χακάρισμα του ύπνου, δείτε τι να κάνετε :

  • Φτιάξε ένα φλιτζάνι black drip καφέ, καθώς έχει ένα από τα υψηλότερα επίπεδα καφεΐνης.
  • με τρία παγάκια. “Απλά για να ηρεμήσει”
  • Γύρω στη 1 μ.μ (συμβουλή κατά της κατανάλωσης καφεΐνης πολύ αργά την ημέρα), ρίχ’το.
  • Ενεργοποιήστε αμέσως ένα συναγερμό για 25 λεπτά και κλείστε τα μάτια σας. Όνειρα γλυκά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τροφές που αποδυναμώνουν το άγχος και άλλες που το επιτείνουν

Οι κίνδυνοι από την κατανάλωση αφιλτράριστου καφέ σύμφωνα με πολυετή έρευνα

Τα οφέλη και οι επιπτώσεις του καφέ

Τσάι και καφές... Ποιος είναι ο ρόλος τους στο διαβήτη2

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.