Αυτοφροντίδα

Γλώσσα του σώματος: Πώς να αναγνωρίζεις τα ελεγκτικά άτομα

Γλώσσα του σώματος: Πώς να αναγνωρίζεις τα ελεγκτικά άτομα

Γλώσσα του σώματος: Πώς να αναγνωρίζεις τα ελεγκτικά άτομα. Η γλώσσα κυριαρχίας και η  γλώσσα ελέγχου συνήθως υιοθετείται από ένα άτομο που θέλει να θεωρηθεί υπεύθυνο. Αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το σώμα τους για να εκφοβίσουν τους άλλους και να δείξουν ότι έχουν τον έλεγχο της κατάστασης.

Ωστόσο, ένα άτομο που παρουσιάζει μη λεκτικά σημάδια κυριαρχίας συχνά δεν γνωρίζει συνειδητά τέτοια συμπεριφορά. Η δύναμη και ο έλεγχος μας επιτρέπουν να επηρεάσουμε τη συμπεριφορά κάποιου. Αν και οι αγώνες εξουσίας στις σχέσεις είναι φυσιολογικοί, οι ανασφαλείς άνθρωποι με χαμηλή αυτοεκτίμηση μπορούν συχνά να γίνουν ελεγχόμενοι μετά την αρχική φάση της σχέσης τους. Αυτό τους επιτρέπει να ενισχύσουν τον αδύναμο εγωισμό τους και την κακή αυτοεκτίμησή τους. Ο έλεγχος των ανθρώπων μπορεί συχνά να έχει μια επιθετική γλώσσα σώματος που μπορεί να μην έχει θετικά συναισθήματα.

Καθώς μπορεί να αισθάνονται επισφαλείς ή απειλούμενοι από την κοινωνική κατάσταση των άλλων, ένα άτομο μπορεί να φαίνεται υποχρεωτικό, εκφοβιστικό και ελεγχόμενο να διεκδικήσει την κυριαρχία του σε μια σχέση. Ωστόσο, αυτό παρατηρείται κυρίως σε σχέσεις όπου και οι δύο εταίροι έχουν ίση δύναμη. Καθώς η κυριαρχία και ο έλεγχος της συμπεριφοράς σχετίζεται με την εξουσία, οι άνθρωποι με τη μικρότερη ή τη μεγαλύτερη δύναμη συνήθως δεν αισθάνονται την ανάγκη να φαίνονται κυρίαρχοι.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τη συμπεριφορά ελέγχου στις σχέσεις από νωρίς. Η ανασφάλεια και η ανθυγιεινή επίδειξη υπεροχής δεν μπορούν μόνο να κάνουν τη σχέση ανθυγιεινή, αλλά μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητική και τοξική εμπειρία.  Καθώς συνήθως επικοινωνούμε και μεταδίδουμε μηνύματα μέσω μη λεκτικής επικοινωνίας, η κατανόηση της γλώσσας του σώματός τους μπορεί να μας βοηθήσει να τα κατανοήσουμε καλύτερα. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς δεν γνωρίζουμε τα μηνύματα που μεταφέρουμε με τη γλώσσα του σώματός μας και, επομένως, αυτά τείνουν να είναι μια πιο αληθινή αναπαράσταση των σκέψεων και των συναισθημάτων μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρόποι να μην στερείστε τη βόλτα σας λόγω κρύου

Απόλαυσε την μοναξιά σου

Αυτοφροντίδα και συναισθηματική αναγέννηση

Προστατέψτε τον εαυτό σου και την ηρεμία σου από κακές ειδήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.

Η αυτοφροντίδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επιπλοκών στις γυναίκες

Αυτοφροντίδα: Οι γυναίκες που είναι ευγενικές με τον εαυτό τους έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις σε σύγκριση με τις γυναίκες που δυσκολεύονται να φροντίσουν εαυτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. 

Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.