Αυτοφροντίδα

Φροντίδα ματιών: Τα τρία πιο συχνά λάθη που προκαλούν ρυτίδες

Φροντίδα ματιών: Τα τρία πιο συχνά λάθη που προκαλούν ρυτίδες

Φροντίδα ματιών: Καθώς η επιδερμίδα γύρω από την περιοχή των ματιών είναι εξαιρετικά λεπτή και εύθραυστη χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα, έτσι ώστε να μη διαταραχθεί η ισορροπία του δερματικού φραγμού.

Πολλές γυναίκες, άθελά τους και συχνά έχοντας καλή πρόθεση, κάνουν ορισμένα καταστροφικά λάθη κατά τη διάρκεια της ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας τους, τα οποία συμβάλλουν στην πρόωρη γήρανση του δέρματος. Πώς φεύγουν οι ρυτίδες στα μάτια; Αποφεύγοντας τα τρία παρακάτω λάθη:

1. Είστε βίαιη κατά την εφαρμογή των προϊόντων

Τρίβοντας την περιοχή, κατά την εφαρμογή της κρέμας ή κατά τη διάρκεια του ντεμακιγιάζ μπορεί να προκληθεί φλεγμονή και βλάβες στα τριχοειδή αγγεία, που ίσως οδηγήσει στην έντονη υπερμελάγχρωση της περιοχής.

Για το ντεμακιγιάζ των ματιών βυθίστε έναν δίσκο ντεμακιγιάζ σε νερό micellaire και στη συνέχεια ακουμπήστε τον για μερικά δευτερόλεπτα σε κάθε μάτι. Αφού η mascara και το eyeliner έχουν αρχίσει να διασπώνται, μπορείτε με μεγάλη προσοχή και απαλές κινήσεις να τα αφαιρέσετε. Όσον αφορά την ενυδάτωση της περιοχής με ορούς και κρέμες, εφαρμόστε το προϊόν της επιλογής σας με απαλές ταμποναριστές κινήσεις.

2. Κάνετε λάθος επιλογή κρέμας

Μετά τα 40 μια απλή ενυδατική κρέμα ματιών δεν είναι αρκετή. Εμπιστευθείτε φόρμουλες πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη C, αν θέλετε να μειώσετε την όψη των μαύρων κύκλων, ή ρετινόλη και υαλουρονικό οξύ, αν θέλετε να ελαττώσετε την όψη των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων. Αν το κυριότερο μέλημά σας είναι το οίδημα στην περιοχή, ενσωματώστε στη skincare ρουτίνα σας μία κρέμα ματιών με καφεΐνη, που θα τονώσει την μικροκυκλοφορία.

3. Ξεχνάτε την αντιλιακή προστασία

Η καθημερινή εφαρμογή ενός αντηλιακού είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές και έξυπνες κινήσεις που μπορείτε να κάνετε στη μάχη με το χρόνο. Ακόμα κι αν είναι τυπικές με την εφαρμογή SPF, οι περισσότερες γυναίκες αμελούν την περιοχή γύρω από τα μάτια. Εμπλουτίστε το οπλοστάσιο της ομορφιάς σας με μια εξειδικευμένη αντηλιακή κρέμα ματιών, που θα προστατεύσει την επιδερμίδα από τις βλαβερές ακτίνες UV, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει το δερματικό φραγμό, χάρη στους ενυδατικούς της παράγοντες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Δέκα τρόποι να χρησιμοποιήσεις το θαλασσινό αλάτι στο σώμα σου

Αποκτήστε λαμπερό και όμορφο δέρμα σε μόλις 7 ημέρες

Πως να φτιάξετε μάσκα ομορφιάς με σπιτικά υλικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Ψυχική Υγεία Άγχος: Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και το περιβάλλον σας, ενώ παίρνει λιγότερο χρόνο από ό,τι νομίζετε. Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο στο σπα ή βουνίσια πεζοπορία στο καταφύγιο για να περιορίσετε το άγχος στη ζωη σας. Κάθε μία από τις συμβουλές που ακολουθούν για την ανακούφιση του στρες μπορεί να σας μεταφέρει από την αίσθηση "πανικού" σε κατάσταση ommm σε λιγότερο από 15 λεπτά!

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.