Αυτοφροντίδα

Επιθετικότητα ένταση: Πώς να ελέγχεις το θυμό σου [pic, vid]

Επιθετικότητα ένταση: Πώς να ελέγχεις το θυμό σου [pic, vid]

Επιθετικότητα ένταση: Πώς να ελέγχεις το θυμό σου.  Το να θυμώνεις είναι απολύτως λογικό και απαραίτητο. Ωστόσο, είναι πιθανό κάποια στιγμή να έχετε γίνει πιο θυμωμένοι από ό, τι θα θέλατε ή να έχετε σκεφτεί ότι έπρεπε να ελέγξετε αυτά που είπατε. Επομένως, ας μιλήσουμε για το  πώς να το χειριστείτε όταν και αν έρθετε σε αυτή την κατάσταση. 

Το να μάθεις να διαχειρίζεσαι τον θυμό, την απογοήτευση και τον θυμό δεν είναι εύκολο, καθώς σε αυτήν την κατάσταση σταματάμε να σκεφτόμαστε καθαρά, η ανοχή μας στον φόβο αυξάνεται και είμαστε πιο παρορμητικοί. Δηλαδή, σε εκείνες τις στιγμές είναι δύσκολο να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε και να σκεφτόμαστε την κατάσταση.

Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες ο έλεγχος του θυμού είναι πολύ δύσκολος, λόγω της έντασης του θυμού και των βίαιων συμπεριφορών που μπορεί να συμβούν. Σε αυτήν την περίπτωση, για να μάθουμε πώς να το διαχειριστούμε, μπορούμε να απευθυνθούμε σε έναν ψυχολόγο: θα μας βοηθήσει να αναλύσουμε την κατάσταση και θα μας παρέχει μια σειρά εργαλείων και στρατηγικών που θα διευκολύνουν τον έλεγχο του θυμού. Ωστόσο, εάν αυτό που θέλουμε είναι να μπορούμε να το χειριστούμε καλύτερα και να σταματήσουμε να εκρήγνυται θυμός, μπορούμε να ακολουθήσουμε μια σειρά συμβουλών.

Αυτοέλεγχος και επικοινωνία. Ο εκρηκτικός τύπος θυμού τείνει να εμφανίζεται σε συγκεκριμένους ανθρώπους με συγκεκριμένο τρόπο. Για να το αποτρέψουμε, πρέπει να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε αυτό που δεν μας αρέσει όταν συμβαίνει. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγουμε ότι μια μέρα το συναίσθημα του θυμού είναι μεγαλύτερο από αυτό που πραγματικά την προκαλεί. Για αυτό, είναι απαραίτητο να επικοινωνείτε με έναν διεκδικητικό και ελεγχόμενο τρόπο. Προσδιορισμός του θυμού. Η ανάλυση γιατί τείνουμε να θυμώνουμε μπορεί να συμβάλει σημαντικά στον έλεγχο του θυμού. Πολλές φορές ο θυμός προκαλείται από παρανόηση ή επειδή είμαστε πιο ευαίσθητοι για οποιονδήποτε λόγο. Έτσι, το να σκεφτόμαστε ψυχικά τι οδηγεί συνήθως σε αυτό δεν μπορεί να το κάνει πιο παράλογο και θα το υποβαθμίζει την επόμενη φορά. Ομοίως, η σκέψη για τις συνέπειες της επίθεσης θυμού μπορεί να μειώσει την πιθανότητα να συμβεί εάν θέλουμε να αποφύγουμε άλλα κακά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η γλώσσα τροποποιεί τη σκέψη

Απόλαυσε την μοναξιά σου

Προστατέψτε τον εαυτό σου και την ηρεμία σου από κακές ειδήσεις

Σκέφτεσαι να καπνίσεις... πήγαινε για τρέξιμο

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".