Αυτοφροντίδα

Ενυδάτωση: Γιατί είναι σημαντικό για εσάς να πίνετε αρκετό νερό;

Ενυδάτωση: Γιατί είναι σημαντικό για εσάς να πίνετε αρκετό νερό;

Ενυδάτωση: Δείτε γιατί είναι σημαντικό να πίνετε νερό χειμώνα-καλοκαίρι και τι προσφέρει στο σώμα σας.

Ίσως αναρωτηθείτε ποιο ρόφημα θα σας κρατήσει ενυδατωμένους. Το νερό σας επιτρέπει να παραμένετε ενυδατωμένοι και δεν περιέχει περιττές θερμίδες ή πρόσθετα. Δείτε γιατί το νερό είναι η καλύτερη επιλογή για όλο το χρόνο.

Γιατί πρέπει να πίνω νερό;

Το νερό είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας. Παίζει βασικός ρόλος σε πολλές από τις λειτουργίες του σώματός μας, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα, της αλλαγής από τα αποβλητά, της προστασίας των αρθρώσεων και των οργάνων και της διατήρησης της θερμοκρασίας του σώματος. Το νερό πρέπει να είναι σχεδόν πάντα το ρόφημα που προτιμάτε. Επιλέξτε το από τα ζαχαρούχα ποτά όπως η σόδα ή ο χυμός, που μπορεί να είναι πλούσια σε απλά σάκχαρα και θερμίδες.

Πόσο νερό πρέπει να πίνω;

Η ποσότητα νερού που πρέπει να πίνετε ποικίλλει ανάλογα με το επίπεδο δραστηριότητάς σας, τις συνθήκες υγείας, το ύψος και το βάρος, το φύλο και άλλους παράγοντες. Ακολουθούν ορισμένες γενικές οδηγίες:

  • Συνιστάται στους άνδρες να πίνουν 13 φλιτζάνια (περίπου 3 λίτρα) νερό κάθε μέρα.
  • Συνιστάται στις γυναίκες να πίνουν 9 φλιτζάνια (λίγο πάνω από 2 λίτρα) νερό κάθε μέρα. Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να πίνουν 10 φλιτζάνια νερό την ημέρα και οι γυναίκες που θηλάζουν πρέπει να πίνουν 12 φλιτζάνια.
  • Τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να πίνουν 6 έως 8 φλιτζάνια νερό την ημέρα. Και πάλι, όλα εξαρτώνται από το επίπεδο δραστηριότητας, την ηλικία, το βάρος κ.λπ.

 

Η κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών που είναι γεμάτα νερό βοηθά και σε αυτήν την καθημερινή πρόσληψη νερού. Για ειδικές οδηγίες για εσάς, ρωτήστε τον γιατρό ή τον διαιτολόγο σας τι συνιστούν.

Είναι τα ενεργειακά ποτά εξίσου ωφέλιμα;

Τα energy drinks διαφημίζονται για να αυξήσουν την αντοχή και να αντικαταστήσουν τα θρεπτικά συστατικά που χάνονται κατά τη διάρκεια της έντονης άσκησης. Είναι όμως; Αυτά τα ποτά περιέχουν ηλεκτρολύτες όπως νάτριο, κάλιο και ασβέστιο, καθώς και απλά σάκχαρα (μερικά μπορεί να είναι χωρίς ζάχαρη). Ωστόσο, αυτά τα θρεπτικά συστατικά χάνονται γενικά μόνο σε μεγάλες ποσότητες κατά τη διάρκεια άσκησης υψηλής έντασης για μία ώρα ή περισσότερο. Τα αθλητικά ποτά μπορούν να είναι χρήσιμα για άτομα που κάνουν έντονη άσκηση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ειδικά εάν ιδρώνουν πολύ. Αλλά για τους μη αθλητές, τα αθλητικά ποτά είναι απλώς ένα άλλο ζαχαρούχο ρόφημα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

5 Tips για να αποκτήσετε πιο λαμπερό δέρμα

3 DIY θεραπείες για τη χειμερινή περιποίηση του δέρματός σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας μετά τον χωρισμό

Χωρισμός: Η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μετά από έναν χωρισμό είναι απαραίτητη για τη θεραπεία, την ανακάλυψη του εαυτού και, τελικά, για να προχωρήσουμε με ανανεωμένη δύναμη και ανθεκτικότητα.

Tips για την αντιμετώπιση του hangover

Hangover: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να φροντίσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας μετά από ένα hangover και να υποστηρίξετε τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματός σας.

Προφυλάξεις για τον πόνο του νεύρου ισχιαλγίας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη ισχιαλγία: Το κλασικό ενδεικτικό σύμπτωμα της ισχιαλγίας είναι ο ακτινοβολούμενος πόνος που ξεκινά από το κάτω μέρος της πλάτης, τους γοφούς ή τους γλουτούς και πέφτει στους μηρούς, φτάνοντας μέχρι τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών. 

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια προπόνησης;

Άσκηση: Μην ψάχνεις για την τέλεια διάρκεια αλλά βρες το δικό σου ρυθμό, προσαρμόσου το πρόγραμμα στα μέτρα σου και κάνε τη γυμναστική ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Καλή προπόνηση!