Αυτοφροντίδα

Διαχείριση χρόνου: Τρόποι για να βελτιώσεις τη σχέση σου με το χρόνο

Διαχείριση χρόνου: Τρόποι για να βελτιώσεις τη σχέση σου με το χρόνο

Διαχείριση χρόνου: Όχι πια hacks, εφαρμόστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές.

Ο καθένας έχει διαφορετικές δεξιότητες και ικανότητες, ωστόσο όλοι μας έχουμε τον ίδιο ακριβώς αριθμό ωρών μέσα στην ημέρα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο χρόνος ονομάστηκε «ο απόλυτος ισοσταθμιστής».

Επομένως, εάν θέλετε πραγματικά να προχωρήσετε, η εστίαση στις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης χρόνου θα είναι ένα σημαντικό skill.

Υπάρχουν διάφορα tips διαχείρισης του χρόνου. Αλλά δε με ενδιαφέρει ένα συγκεκριμένο σύστημα – όλοι είναι μοναδικοί και χρειάζονται κάτι διαφορετικό. Αντ’ αυτού, προσφέρεται παρακάτω η ερμηνεία για το τι προτείνει η έρευνα κοινωνικών επιστημών.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πρώτα τον τελικό στόχο της διαχείρισης του χρόνου. Τα μετα-αναλυτικά στοιχεία υποδηλώνουν ότι ο αντίκτυπος της διαχείρισης του χρόνου στην απόδοση είναι στην καλύτερη περίπτωση αδύναμος. Γιατί; Επειδή η διαχείριση του χρόνου σχετίζεται στενά με μια σειρά δεικτών ευεξίας όπως το άγχος, η ικανοποίηση από την εργασία και η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Η διαχείριση του χρόνου μπορεί να μας βοηθήσει να παραμείνουμε παραγωγικοί χωρίς περιττή πίεση.

Το φιλτράρισμα έρχεται πρώτο

Κατά ειρωνικό τρόπο, το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε σε σχέση με τη διαχείριση του χρόνου δεν έχει καμία σχέση με τη διαχείριση του χρόνου σας. Ανεξάρτητα από το πόσο εκπληκτικό είναι το σύστημα διαχείρισης του χρόνου σας ή πόσο πειθαρχημένοι είστε, εάν θέσετε πάρα πολλά πράγματα ως προτεραιότητα, δε θα έχετε ποτέ αρκετό χρόνο για να κάνετε αυτά στο πίσω μέρος. Γι’ αυτό το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να φιλτράρετε ό, τι δε θα τοποθετήσετε στη λίστα εργασιών ή το ημερολόγιό σας.

Ρωτήστε για λεπτομέρειες

Ποτέ μη δεσμεύεστε για μια εργασία ή μια συνεργασία. Πρώτα θα πρέπει να γνωρίζετε ορισμένα πράγματα. Πόσο χρόνο θα πάρει; Υπάρχει σταθερή ημερομηνία λήξης ή παραδοτέο ή πρόκειται για μόνιμη συνεργασία; Αν σκεφτείτε αυτές τις ερωτήσεις, θα διασφαλίσετε ότι πρόκειται για μια αξιόλογη επένδυση του χρόνου σας.

Πείτε όχι

Αξιολογήστε εάν οι πρωτοβουλίες ευθυγραμμίζονται με τους στόχους σας. Εάν δεν είστε βέβαιοι, δημιουργήστε ένα στοιχείο ημερολογίου για μεταγενέστερη ημερομηνία για εκ νέου αξιολόγηση. Εάν η εργασία ή το γεγονός περιλαμβάνει άλλους, να είστε ειλικρινείς.

Διαθεσιμότητα

Να είστε διαφανείς με τους άλλους σχετικά με το χρόνο που διαθέτετε και το χρόνο που είστε διατεθειμένοι να δεσμεύσετε. Επίσης, προσπαθήστε να ανακαλύψετε εάν είστε ευθυγραμμισμένοι με το ρυθμό εργασίας. Έχετε την ίδια αίσθηση επείγοντος; Πόσο συχνά θα πρέπει να κάνετε check in;

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Το bestseller βιβλίο του Bill Bryson εξερευνά το θαύμα που είσαι εσύ

Είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή να μην κάνετε τίποτα;

Πώς να είσαι mindful: Η εμπειρία ενός σκύλου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.