Αυτοφροντίδα

Διαλογισμός: Μια επιτακτική ανάγκη για ανάπαυση σε έναν υπερταχύ κόσμο [vid]

Διαλογισμός: Μια επιτακτική ανάγκη για ανάπαυση σε έναν υπερταχύ κόσμο [vid]

Διαλογισμός: Καθώς εξασκείτε αυτήν την εσωτερική κατάδυση με μη κριτική σκέψη, θα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια εσωτερική γαλήνη που υπάρχει ήδη μέσα σας.

Στον σημερινό υπερ-συνδεδεμένο και υπερ-ταχύ κόσμο, η πρόκληση για τους περισσότερους είναι να παραμείνουμε πειθαρχημένοι και να επιβραδύνουμε. Η σύγχρονη τεχνολογία κατακλύζει τη ζωή μας με περισπασμούς που τραβούν την προσοχή μας συνεχώς προς τα έξω. Συναισθηματικές προκλήσεις, χρόνιο στρες και άλλες ανθυγιεινές ψυχολογικές καταστάσεις είναι πολύ συνηθισμένες, και όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν την ανάγκη και την αξία της επιβράδυνσης.

Ένα διάλειμμα στον νου που συνεχώς τρέχει και βιάζεται είναι επιτακτικό σε ορισμένες περιπτώσεις και η εκμάθηση τεχνικών ανάπαυσης και επιβράδυνσης γίνονται όλο και πιο δημοφιλής.

Μεταξύ αυτών των τρόπων και ο διαλογισμός. Πρόκειται για έναν πολύ καλό μηχανισμό ανάπαυσης και επαφής με το σώμα σας μέσα και έξω, ενώ είστε στο παρόν.  Η ολοένα και αυξανόμενη βιβλιογραφία για τα οφέλη του διαλογισμού στην υγεία είναι εκτεταμένη και πολλά υποσχόμενη.

Η πρακτική της εστίασης στο παρόν μέσω του διαλογισμού μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους. Με απλά λόγια, έχετε επίγνωση του πού εστιάζετε τη συνειδητή προσοχή σας κάθε στιγμή. Αυτό που προκύπτει μπορεί να είναι ευχάριστο ή δυσάρεστο ή ουδέτερο. Αλλά καθώς εξασκείτε αυτήν την εσωτερική κατάδυση με μη κριτική σκέψη, θα μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια εσωτερική γαλήνη που υπάρχει ήδη μέσα σας.

Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει μια πρακτική διαλογισμού για να βρει ένα νέο επίπεδο ηρεμίας. Όλα έχουν να κάνουν με την πειθαρχία. Την απόφαση να κάτσετε και να εστιάσετε στο παρόν, στο σώμα σας, τις αισθήσεις, την αναπνοή.

Τα οφέλη του διαλογισμού στον εγκέφαλοΟ διαλογισμός ενισχύει τις νευρικές συνδέσεις και μπορεί κυριολεκτικά να αλλάξει τη διαμόρφωση των εν λόγω δικτύων. Με τακτική εξάσκηση, μπορείτε να καλλιεργήσετε μια πιο ανθεκτική νευροβιολογία που:

  • Συμβάλλει σε μεγαλύτερη αίσθηση ευεξίας
  • Βοηθά στη διατήρηση της υγείας του εγκεφάλου καθώς μεγαλώνετε
  • Βοηθά στην ανακούφιση του ψυχικού στρες
  • Προάγει την υγιή, διαρκή εστίαση
  • Επιπλέον, με την εξάσκηση, ο διαλογισμός μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ενσυναίσθηση και να είστε πιο συμπονετικοί με τον εαυτό σας και τον κόσμο.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απλοί καθημερινοί τρόποι να εξασκείτε διαλογισμό

O διαλογισμός παρεμβαίνει σε περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την κατάθλιψη

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φυσικές θεραπείες για το άγχος

Άγχος Αυτοφροντίδα: Η αντιμετώπιση του άγχους μπορεί να είναι πολύπλευρη. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν ανακούφιση στη ψυχοθεραπεία. Ενώ άλλοι επωφελούνται από τη λήψη φαρμάκων, κι άλλοι από τις φυσικές θεραπείες. Με τις τελευταίες θα ασχοληθούμε στο κείμενο που ακολουθεί.

Ο διαλογισμός είναι το τέλειο εργαλείο φροντίδας του εαυτού

Αυτοφροντίδα διαλογισμός: Το να παρέχουμε στον εαυτό σας «χρόνο για μας» μας βοηθά να χαλαρώσουμε, μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας και τελικά βελτιώνουμε την ευτυχία και την ικανοποίησή μας από τη ζωή, επειδή συντονιζόμαστε με τον εαυτό μας και με αυτό που επιθυμούμε.