Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Δίαιτα λεχώνα: Αποτελεσματικές συμβουλές για θηλάζουσες μητέρες

Δίαιτα λεχώνα: Αποτελεσματικές συμβουλές για θηλάζουσες μητέρες

Δίαιτα λεχώνα: Μια θρεπτική δίαιτα μετά τον τοκετό είναι ο πιο βασικός τρόπος για να επιταχυνθεί η ανάκαμψη μετά την εγκυμοσύνη

Μια θρεπτική δίαιτα μετά τον τοκετό είναι ο πιο βασικός τρόπος για να επιταχυνθεί η ανάκαμψη μετά την εγκυμοσύνη και επίσης να βοηθήσει στην ανάπτυξη και ανάπτυξη του μωρού. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τις θηλάζουσες μητέρες. Η εγκυμοσύνη και η μετά τον τοκετό είναι δύο κρίσιμες φάσεις στη ζωή μιας γυναίκας. Η πρόσληψη θρεπτικών τροφών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης υποστηρίζει τη συνολική ανάπτυξη και ανάπτυξη της μικρής για να έχει ως αποτέλεσμα ένα υγιές αποτέλεσμα εγκυμοσύνης. Αλλά η επιλόχεια διατροφή είναι επίσης ένα εξίσου σημαντικό βήμα για την αποκατάσταση.

Η σωστή διατροφή μετά τον τοκετό θέτει τις προϋποθέσεις για καλή υγεία μακροπρόθεσμα. Κατά την περίοδο μετά τον τοκετό, τα επίπεδα ενέργειας των γυναικών είναι χαμηλά, ο μεταβολισμός είναι αργός, υπάρχει μια ξαφνική αύξηση των ορμονών και πολλές περισσότερες φυσιολογικές αλλαγές. Για να καταπολεμηθεί αυτό, είναι απαραίτητη η σωστή δίαιτα μετά τον τοκετό. Η σωστή διατροφή και τα ισορροπημένα γεύματα έχουν ισχυρό αντίκτυπο στον θηλασμό και την ανάπτυξη του νεογνού. Όμως τα οφέλη είναι πολύ πιο πέρα.

Συμβουλές διατροφής μετά τον τοκετό για θηλάζουσα μητέρα

1. Η επαρκής ενυδάτωση είναι το κλειδί για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας.
2. Η αναλογική πρόσληψη βασικών θρεπτικών συστατικών (υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος) θα καλύψει τις θερμιδικές απαιτήσεις.
3. Αυξήστε την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών για να καλύψετε τις απαιτήσεις σε φυτικές ίνες. Αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή προβλημάτων πέψης.
4. Περιορίστε την πρόσληψη καφεΐνης για να αυξήσετε την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και να αποφύγετε τις διαταραχές του ύπνου.
5. Περιορίστε την πρόσληψη κενών θερμίδων για να αποφύγετε την περιττή αύξηση βάρους.
6. Επικεντρωθείτε στην τακτική λήψη γαλακτολόγων για να διατηρήσετε τη γαλουχία σε εξέλιξη.

Τα οφέλη μιας υγιεινής διατροφής μετά τον τοκετό

Η σωστή διατροφή κατά τη μεταγεννητική περίοδο είναι σημαντική όχι μόνο για τη μητέρα, αλλά και για το μωρό. Αυτή είναι μια περίοδος που η μητέρα χρειάζεται να ωθήσει τα σωματικά και ψυχικά όρια του σώματός της, καθώς και να αναθρέψει ένα μωρό. Αν τρώει σωστά, συμβάλλει και στη σωστή ανάπτυξη και ανάπτυξη της μικρής. Ας πάρουμε μερικά από τα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οφέλη μιας καλής δίαιτας μετά τον τοκετό.

1. Υποστηρίζει την παραγωγή μητρικού γάλακτος
Η πρόσληψη ειδικής κατηγορίας θρεπτικών συστατικών που ονομάζονται γαλατογούγκες όπως το σκόρδο, τα ροφήματα με βάση το γάλα, τα λαχανικά κολοκυθιού και ορισμένα φυλλώδη λαχανικά θα συμβάλει στη βελτίωση της παραγωγής μητρικού γάλακτος. Αυτό θα βοηθούσε στην παραγωγή των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών για την ανάπτυξη του μωρού.

2. Η σωστή διατροφή βοηθά στην κάλυψη των ενεργειακών αναγκών
Η φάση μετά τον τοκετό απαιτεί πρόσθετη ενέργεια. Απαιτούνται 500-600 χιλιοθερμίδες. Έτσι, μια εξατομικευμένη υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μετά τον τοκετό θα καλύψει αυτές τις αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της μητέρας.

3. Επιταχύνει την ανάρρωση
Τα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά γεύματα και σνακ που περιέχουν υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη και άλλα μικροθρεπτικά συστατικά σίγουρα θα βοηθήσουν τη μητέρα να θεραπευτεί καλύτερα και γρηγορότερα. Μια καλή δίαιτα μετά τον τοκετό θα αναπληρώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται η μητέρα μετά τον τοκετό, θα βοηθήσει στην καλύτερη πέψη, θα βελτιώσει το ανοσοποιητικό και θα βελτιώσει τον μεταβολισμό.

4. Σας βοηθά να επιστρέψετε σιγά σιγά σε υγιή Δείκτη Μάζας Σώματος

Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ισορροπημένη διατροφή που να υποστηρίζει πρόσθετες ενεργειακές ανάγκες, να καλύπτει τις αυξημένες διατροφικές ανάγκες και να βοηθά τη μητέρα να επανέλθει σε υγιή Δείκτη Μάζας Σώματος κατά την περίοδο της γαλουχίας. Εξασφαλίζει επίσης ότι υπάρχει υγιής απώλεια βάρους μετά την εγκυμοσύνη .

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η εγκυμοσύνη επηρεάζεται από τη σεξουαλική δραστηριότητα;

Πόσο καιρό μπορείτε να αιμορραγείτε μετά από μια έκτρωση;

Φροντίστε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Tips για να μπορέσετε να αποκτήσετε παιδί

5 πράγματα που μάλλον ξέχασαν να σας πουν στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι να κάνετε αν αντιμετωπίσετε δυσκοιλιότητα στις διακοπές; 

Διακοπές δυσκοιλιότητα: Η δυσκοιλιότητα μπορεί να είναι ένα κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι κατά τη διάρκεια των διακοπών. Μπορεί να είναι άβολο και άβολο, ειδικά όταν προσπαθείτε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε τον χρόνο σας μακριά από το σπίτι.

Δυσκολεύεστε να πάρετε αποφάσεις; 4+1 συμβουλές για να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας 

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε ότι καμία απόφαση δεν είναι ποτέ τέλεια και ότι είναι εντάξει να κάνετε λάθη. Κατανοώντας τους λόγους πίσω από την αναποφασιστικότητα σας, μπορείτε να αρχίσετε να τους αντιμετωπίζετε και να εργαστείτε για να λαμβάνετε αποφάσεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ανάπαυση: Επαναφορτίστε το μυαλό και το σώμα σας

Ανάπαυση: Στον σημερινό κόσμο με γρήγορο ρυθμό, η έννοια της ανάπαυσης συχνά παραβλέπεται. Ωστόσο, οι ημέρες ανάπαυσης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση τόσο της σωματικής υγείας όσο και της ψυχικής ευεξίας.

Πώς να εξασκείσετε αυτοφροντίδα χωρίς κόστος;

Αυτοφροντίδα κόστος: Οι δωρεάν μορφές αυτοφροντίδας είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της ψυχικής, συναισθηματικής και σωματικής ευεξίας, ειδικά όταν η πρόσβαση σε παραδοσιακές πρακτικές ή πόρους αυτοφροντίδας είναι περιορισμένη

Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι πίνουν καφέ 

Υποθυρεοειδισμός: Εάν παίρνετε φάρμακα για τον θυρεοειδή, είναι σημαντικό να περιμένετε τουλάχιστον 30 λεπτά μετά τη λήψη του φαρμάκου σας πριν καταναλώσετε καφέ ή οποιοδήποτε άλλο ποτό με καφεΐνη.

Close Icon