Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για νέες μαμάδες

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για νέες μαμάδες

Αυτοφροντίδα : Όταν είστε νέα μαμά, η άσκηση της αυτοεξυπηρέτησης είναι δύσκολη, αλλά είναι επίσης σημαντική. Οι ανάγκες σας για αυτοεξυπηρέτηση είναι υψηλές και είστε απασχολημένοι με ένα νεογέννητο και σημαντικές αλλαγές στη ζωή.

 Αυτοεξυπηρέτηση είναι να βεβαιωθείτε ότι ικανοποιούνται οι σωματικές, συναισθηματικές και κοινωνικές σας ανάγκες. Πρόκειται για τη φροντίδα ολόκληρου του εαυτού σας και για να αφιερώσετε χρόνο για να διατηρήσετε την ευημερία σας. Όσον αφορά την αυτο-φροντίδα, ο στόχος σας είναι να είστε σίγουροι ότι:

Συμβουλές αυτοφροντίδας
  • Φάτε θρεπτικό, ευχάριστο φαγητό.
  • Άσκηση, κάτι που θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλά στο σώμα σας και να πάρετε μια ορμή ενδορφινών.
  • Πάρτε τον ύπνο που χρειάζεστε.
  • Έχετε χρόνο να προβληματιστείτε και να απολαύσετε μια ήσυχη στιγμή.
  • Ενυδρο!
  • Δείτε τον πάροχο πρωτοβάθμιας περίθαλψης, τον θεραπευτή σας, τον οδοντίατρο – όποιον χρειαστεί να δείτε για να παραμείνετε υγιείς στο μυαλό και το σώμα.
  • Αφιερώστε χρόνο για να εργαστείτε σε ένα χόμπι, πάθος ή καριέρα για να διατηρήσετε την αίσθηση του σκοπού και του νοήματος.
  • Ντους, κόψτε τα μαλλιά σας, καθαρίστε τα ρούχα σας, αλλάξτε τα σεντόνια σας.
  • Κοινωνική επαφή με φίλους ή συγγενείς, όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά και αυτοπροσώπως.

Η αυτοεξυπηρέτηση είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της υγείας σας και επίσης το κλειδί για τη σωματική και ψυχική ευημερία του παιδιού σας.

  • Η αυτοεξυπηρέτηση σας βοηθά να διατηρήσετε την αίσθηση της αυτοεκτίμησής σας. Οι νέες μητέρες μερικές φορές αναφέρουν ότι έχουν «ξεχάσει ποιοι είναι» και έχουν χαθεί στη νέα τους ταυτότητα μητρότητας. Αλλά είσαι πολύ περισσότερο από «απλώς μια μαμά» Η αυτοεξυπηρέτηση μπορεί να σας βοηθήσει να θυμηθείτε ότι είστε επίσης άτομο.
  • Η άσκηση αυτο-φροντίδας αποτελεί καλό παράδειγμα για τα παιδιά σας. Εάν θέλετε τα παιδιά σας να κοιμούνται καλά, να τρώνε καλά, να φροντίζουν τον εαυτό τους και να ευδοκιμούν, πρέπει να δουν τη μαμά τους να κάνει αυτά τα πράγματα .
  • Η εξουθένωση του φροντιστή μπορεί να σας κάνει σωματικά άρρωστο. Η Κλινική Cleveland ορίζει την εξουθένωση του φροντιστή 1 ως «κατάσταση σωματικής, συναισθηματικής και διανοητικής εξάντλησης» Η εξουθένωση του φροντιστή μπορεί να σας κάνει να αρρωσταίνετε πιο συχνά.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική ζωή : Κρατήστε την ζωντανή μέσα στον γάμο

Ατμοσφαιρική ρύπανση : Μειώνει το προσδόκιμο ζωής ατόμων με καρδιακά προβλήματα

Τζανάκης: Υπάρχει πισωγύρισμα σε όλα τα εμβόλια – Τι είπε για τις παρενέργειες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές αυτοφροντίδας μετά τον χωρισμό

Χωρισμός: Η εξάσκηση της αυτοφροντίδας μετά από έναν χωρισμό είναι απαραίτητη για τη θεραπεία, την ανακάλυψη του εαυτού και, τελικά, για να προχωρήσουμε με ανανεωμένη δύναμη και ανθεκτικότητα.

Tips για την αντιμετώπιση του hangover

Hangover: Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να φροντίσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας μετά από ένα hangover και να υποστηρίξετε τις φυσικές διαδικασίες επούλωσης του σώματός σας.

Προφυλάξεις για τον πόνο του νεύρου ισχιαλγίας στην εγκυμοσύνη

Εγκυμοσύνη ισχιαλγία: Το κλασικό ενδεικτικό σύμπτωμα της ισχιαλγίας είναι ο ακτινοβολούμενος πόνος που ξεκινά από το κάτω μέρος της πλάτης, τους γοφούς ή τους γλουτούς και πέφτει στους μηρούς, φτάνοντας μέχρι τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών. 

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια προπόνησης;

Άσκηση: Μην ψάχνεις για την τέλεια διάρκεια αλλά βρες το δικό σου ρυθμό, προσαρμόσου το πρόγραμμα στα μέτρα σου και κάνε τη γυμναστική ευχάριστο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Καλή προπόνηση!