Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την επιτύχετε

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την επιτύχετε

Αυτοφροντίδα: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε συμβουλές για να καταφέρετε να εισχωρήσετε την αυτοφροντίδα στην ζωή σας.

Παρακάτω θα βρείτε την προσωπική μου λίστα ιδεών περίθαλψης, αλλά νομίζω ότι όλοι πρέπει να δημιουργήσουν τη δική τους λίστα ιδεών περίθαλψης για καθημερινή χρήση.

  1. Επιχειρήστε .
  2. Διαβάστε ένα βιβλίο ή περιοδικό για μια ώρα και θα δείτε πόσο καλά θα περάσετε.
  3. Καθίστε στην μπροστινή βεράντα και απολαύστε τον ήλιο.
  4. Κάντε ένα αφρόλουτρο  το οποίο θα είναι πλήρες με κεριά και χαλαρωτική μουσική και θα δείτε πόσο ευεργετικά θα νοιώσετε.
  5. Διαλέξτε ή αγοράστε ένα μπουκέτο με φρέσκα λουλούδια και θα δείτε πόσο χαλαρά θα αισθανθήτε.
  6. Κάντε έναν χαλαρό περίπατο χωρίς να σκέφτεστε τίποτα.
  7. Φορέστε μια σπιτική μάσκα προσώπου και θα τονώσετε το δέρμα σας.
  8. Δώστε στον εαυτό μου άδεια να παρακολουθήσω την τελευταία μου εμμονή χωρίς να είμαι ενοχή.
  9. Παίρνω έναν υπνάκο και αναζωγονείστε την επιδερμίδα σας.
  10. Παραγγείλτε το φαγητό που σας αρέσει
  11. Κάντε κάτι τέλειο: χρωματισμός, πλέξιμο, ράψιμο ..
  12. Μεταβείτε στη βιβλιοθήκη ή στο βιβλιοπωλείο. Καθίστε σε μια άνετη καρέκλα και διαβάστε.

  1. Παρακολουθήστε αστεία βίντεο στο YouTube και
  2. Καθίστε στο γρασίδι και δείτε τα σύννεφα να επιπλέουν.
  3. Κοίτα τα Αστέρια και νιώσε την γαλλήνη
  4. Κάντε ένα χορευτικό πάρτι με την αγαπημένη σας μουσική και νιώστε ευξεία.
  5. Διοργανώστε μια μέρα ψυχικής υγείας  και μην αισθάνεστε καθόλου ενοχή γι αυτήν γιατι έτσι θα καταφέρετε να φορτώσετε μπαταρίες.
  6. Κάντε μια συνεδρία τεντώματος 20 λεπτών.
  7. Πηγαίνετε στο πάρκο και παίξτε στην παιδική χαρά. Γίνετε  ξανά παιδί!
  8. Σχεδιάστε πολυτελείς διακοπές μόνο για διασκέδαση.
  9. Παρακολουθήστε τον ήλιο να ανατέλλει ή να δύει. Μην τραβάτε φωτογραφίες ή δημοσιεύστε τα στα κοινωνικά μέσα.
  10. Αγοράστε μια διασκεδαστική απόλαυση για τον εαυτό μου στο κατάστημα όταν πηγαίνω για ψώνια. Το απολαμβάνω ως ανταμοιβή για τη σίτιση της οικογένειάς μου με θρεπτικό φαγητό.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα: Ορισμοί και σημασία της

Φροντίδα εαυτός: Πρακτικές για να σε φροντίσεις

Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα του στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η θάλασσα έχει τον τρόπο να μας ηρεμεί

Θάλασσα: Ο εγκέφαλος, ο οποίος βρίσκεται σε ενός είδους «διαυγές, άχρωμο εγκεφαλονωτιαίο υγρό» στο κεφάλι μας, αντιδρά πολύ θετικά με το νερό διότι, όπως γράφει ο Νίκολς, στο CBS News, «οι αρχαίοι πρόγονοί μας βγήκαν από το νερό και εξελίχθηκαν από το κολύμπι στο περπάτημα.

Πρακτικές για να παραμένετε συγκεντρωμένοι

Αυτοσυγκέντρωση: Εάν δυσκολεύεστε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι/ες σε ό,τι κάνετε κάθε φορά και αναζητάτε τρόπους να βελτιώσετε την προσοχή σας, σκεφτείτε τις ακόλουθες πρακτικές.

Aυτοφροντίδα : Θεραπευτείτε από την κατάθλιψη

Aυτοφροντίδα : Μια παρέμβαση θεραπείας γνωστικής συμπεριφοράς που στοχεύει τόσο την κατάθλιψη όσο και την αυτο-φροντίδα της καρδιακής ανεπάρκειας είναι το κλειδί για όσους πάσχουν από αυτά.

Ενίσχυσε τα θετικά συναισθήματα με το σχέδιο Μάνταλα

Μάνταλα: Μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Psychology διαπίστωσε ότι το ομαδικό διαδραστικό σχέδιο μάνταλα καλλιεργεί θετικά συναισθήματα, ενώ το ατομικό σχέδιο μάνταλα μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση των αρνητικών συναισθημάτων.

Τρόποι να καλλιεργήσετε ευγνωμοσύνη στη ζωή σας

Ευγνωμοσύνη: Η ευγνωμοσύνη είναι ένας τρόπος για τους ανθρώπους να εκτιμούν αυτό που έχουν, αντί να αναζητούν πάντα κάτι καινούργιο με τις ελπίδες ότι θα τους κάνει πιο ευτυχισμένους ή πιστεύοντας ότι δεν μπορούν να αισθάνονται ικανοποιημένοι έως ότου ικανοποιηθεί κάθε φυσική και υλική τους ανάγκη.