Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.

Όταν είστε άρρωστοι, είτε με απλό κρυολόγημα είτε με πυρετό, η υγιεινή τροφή είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το σώμα σας  για να παραμείνει αρκετά δυνατό και να καταπολεμήσετε το μικρόβιο που σε έχετε. Η συμβουλή της μαμάς σας να πίνετε περισσότερα υγρά όταν είστε  άρρωστοι είναι χρυσός. Το σώμα σας χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση όταν είστε κρυωμένοι. 

 Οι καλύτερες τροφές για την καταπολέμηση της γρίπης

Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς, επομένως πρέπει να το ταΐζετε καλά. Ο πυρετός και οι πόνοι στο σώμα, μπορούν να σας ταλαιπωρήσουν, αλλά οι ζωμοί, οι σούπες και τα ζεστά υγρά βοηθούν πολύ το σώμα σας να ανακάμψει και να ανανεωθεί. 

Μερικές από τις καλύτερες τροφές για την καταπολέμηση της γρίπης είναι:

  • Κοτόσουπα: Μελετες διαπίστωσαν ότι τα συστατικά της σούπας κοτόπουλου μειώνουν συλλογικά τη φλεγμονή και βελτιώνουν την απόκριση του ανοσοποιητικού σας συστήματος σε ασθένειες.
  • Παγωμένες λιχουδιές: Τα ζεστά υγρά συνήθως καταπραΰνουν τον πονόλαιμο καλύτερα από τα κρύα, αλλά αν θέλετε να αλλάξετε γεύσεις για να συνεχίσετε να ενυδατώνετε, μια παγωμένη λιχουδιά μπορεί να σας βοηθήσει να δροσίσετε την φλεγμονή που σας βασανίζει.
  • Φρούτα και λαχανικά με βιταμίνη C:  Η βιταμίνη C σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων του κρυολογήματος και της γρίπης.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C περιλαμβάνουν:

  •  Εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ.
  •  Μπρόκολο.
  •  Λαχανάκια Βρυξελλών.
  •  Πεπονάκι.
  •  Ακτινίδια.
  •  Πιπεριές.
  •  Πατάτες.
  •  Φράουλες.
  •  Ντομάτες.
  •  Φυλλώδη λαχανικά
  • Τσάι

Το ζεστό τσάι μπορεί να καταπραΰνει τον πονόλαιμο, ενώ ο ατμός βοηθά στην αντιμετώπιση της βουλωμένης μύτης. Προσθέστε λίγο μέλι για μια επιπλέον δόση καταπραϋντικής δράσης. Έχει βρεθεί ότι μειώνει τον νυχτερινό βήχα και βελτιώνει τον ύπνο. 

  •  Καταπραϋντικά μπαχαρικά

 Το τζίντζερ, το καγιέν και ο κουρκουμάς συνδέονται με μια σειρά από ζεστά, ανακουφιστικά τρόφιμα, και το καθένα έχει διάφορες ιδιότητες που ωφελούν την υγεία.   

Τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν έχετε γρίπη

  • Το αλκοόλ  
  • Η καφεΐνη  
  • Τα γαλακτοκομικά  
  • Η ζάχαρη  
  • Τα πικάντικα φαγητά.

 

Αν λοιπόν αυτή την περίοδο νιώθετε κι εσείς κρυωμένοι, κουκουλωθείτε στο κρεβάτι ή στον καναπέ σας, δείτε πολλές πολλές ταινίες και ακολουθήστε τις διατροφικές μας συμβουλές για να αισθανθείτε καλύτερα γρηγορότερα! 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Προσφέρει ο ζαμπούκος θεραπεία για το κρυολόγημα και τη γρίπη;

Μύθος ή αλήθεια τα βρεγμένα μαλλιά και το κρυολόγημα;

Ο οργανισμός μας χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα ψευδαργύρου για να διατηρηθεί η ισορροπία στην υγεία.

Υπάρχει κάποια αλήθεια στο "Κουμπώσου, γιατί θα κρυώσεις!"

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

9 Tips για το κάμπιγκ στην παραλία

Camping: Αν ετοιμάζεστε για camping, χρειάζεται να προετοιμαστείτε κατάλληλα! Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και δεν θα χάσετε!

4 οφέλη του πρωινού διαλογισμού

Πρωινός διαλογισμός: H ειδικός στη γιόγκα Manisha Kohli λέει ότι ακόμη και 2-5 λεπτά διαλογισμού μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη εάν γίνονται σε τακτική βάση. 

5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα σαμποτάζ: Είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας και να διατηρήσουμε τη δυναμική μας με τόσες πολλές ασταθείς μεταβλητές που ρίχνονται καθημερινά στο δρόμο μας, αλλά αξίζει!

Μειώνοντας τον χρόνο τηλεθέασης, προστατεύετε την καρδιά σας

Στεφανιαία νόσος: Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι εάν οι άνθρωποι δεσμεύονταν να παρακολουθούν τηλεόραση λίγο λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, το 11% των περιπτώσεων στεφανιαίας νόσου θα μπορούσε να εξαλειφθεί.