Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.

Όταν είστε άρρωστοι, είτε με απλό κρυολόγημα είτε με πυρετό, η υγιεινή τροφή είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το σώμα σας  για να παραμείνει αρκετά δυνατό και να καταπολεμήσετε το μικρόβιο που σε έχετε. Η συμβουλή της μαμάς σας να πίνετε περισσότερα υγρά όταν είστε  άρρωστοι είναι χρυσός. Το σώμα σας χρειάζεται περισσότερη ενυδάτωση όταν είστε κρυωμένοι. 

 Οι καλύτερες τροφές για την καταπολέμηση της γρίπης

Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς, επομένως πρέπει να το ταΐζετε καλά. Ο πυρετός και οι πόνοι στο σώμα, μπορούν να σας ταλαιπωρήσουν, αλλά οι ζωμοί, οι σούπες και τα ζεστά υγρά βοηθούν πολύ το σώμα σας να ανακάμψει και να ανανεωθεί. 

Μερικές από τις καλύτερες τροφές για την καταπολέμηση της γρίπης είναι:

  • Κοτόσουπα: Μελετες διαπίστωσαν ότι τα συστατικά της σούπας κοτόπουλου μειώνουν συλλογικά τη φλεγμονή και βελτιώνουν την απόκριση του ανοσοποιητικού σας συστήματος σε ασθένειες.
  • Παγωμένες λιχουδιές: Τα ζεστά υγρά συνήθως καταπραΰνουν τον πονόλαιμο καλύτερα από τα κρύα, αλλά αν θέλετε να αλλάξετε γεύσεις για να συνεχίσετε να ενυδατώνετε, μια παγωμένη λιχουδιά μπορεί να σας βοηθήσει να δροσίσετε την φλεγμονή που σας βασανίζει.
  • Φρούτα και λαχανικά με βιταμίνη C:  Η βιταμίνη C σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με ενισχυμένο ανοσοποιητικό σύστημα και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων του κρυολογήματος και της γρίπης.

Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C περιλαμβάνουν:

  •  Εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ.
  •  Μπρόκολο.
  •  Λαχανάκια Βρυξελλών.
  •  Πεπονάκι.
  •  Ακτινίδια.
  •  Πιπεριές.
  •  Πατάτες.
  •  Φράουλες.
  •  Ντομάτες.
  •  Φυλλώδη λαχανικά
  • Τσάι

Το ζεστό τσάι μπορεί να καταπραΰνει τον πονόλαιμο, ενώ ο ατμός βοηθά στην αντιμετώπιση της βουλωμένης μύτης. Προσθέστε λίγο μέλι για μια επιπλέον δόση καταπραϋντικής δράσης. Έχει βρεθεί ότι μειώνει τον νυχτερινό βήχα και βελτιώνει τον ύπνο. 

  •  Καταπραϋντικά μπαχαρικά

 Το τζίντζερ, το καγιέν και ο κουρκουμάς συνδέονται με μια σειρά από ζεστά, ανακουφιστικά τρόφιμα, και το καθένα έχει διάφορες ιδιότητες που ωφελούν την υγεία.   

Τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν έχετε γρίπη

  • Το αλκοόλ  
  • Η καφεΐνη  
  • Τα γαλακτοκομικά  
  • Η ζάχαρη  
  • Τα πικάντικα φαγητά.

 

Αν λοιπόν αυτή την περίοδο νιώθετε κι εσείς κρυωμένοι, κουκουλωθείτε στο κρεβάτι ή στον καναπέ σας, δείτε πολλές πολλές ταινίες και ακολουθήστε τις διατροφικές μας συμβουλές για να αισθανθείτε καλύτερα γρηγορότερα! 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Προσφέρει ο ζαμπούκος θεραπεία για το κρυολόγημα και τη γρίπη;

Μύθος ή αλήθεια τα βρεγμένα μαλλιά και το κρυολόγημα;

Ο οργανισμός μας χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα ψευδαργύρου για να διατηρηθεί η ισορροπία στην υγεία.

Υπάρχει κάποια αλήθεια στο "Κουμπώσου, γιατί θα κρυώσεις!"

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια ροφήματα δρουν ως κατασταλτικά της όρεξης;

Διαχείριση βάρους: Ενώ ο καφές και το νερό με ανθρακικό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της όρεξης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν αποτελούν μαγικές λύσεις για την απώλεια βάρους.

Πώς να ξεφορτωθείτε ρούχα που κρατάτε για συναισθηματικούς λόγους;

Ρούχα συναισθήματα: Το να απαλλαγείτε από ρούχα που έχουν συναισθηματική αξία μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν στοχαστικοί τρόποι να τα αποχωριστείτε διατηρώντας τις αναμνήσεις τους.

Πιτυρίδα ή ξηρότητα: Πώς τα ξεχωρίζουμε; 

Οι νιφάδες πιτυρίδας είναι συνήθως μεγαλύτερες, κίτρινου ή λευκού χρώματος και μπορεί να συνοδεύονται από λιπαρές, λιπαρές κηλίδες στο τριχωτό της κεφαλής, ενώ οι ξηρές νιφάδες είναι μικρότερες και πιο πούδρες στην υφή.

Ποιες είναι οι ευεργετικές ιδιότητες της λεβάντας στο δέρμα μας;

Λεβάντα: Το έλαιο λεβάντας είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες και τους περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Close Icon