Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Κάντε ότι σας χαροποιεί

Αυτοφροντίδα : Κάντε ότι σας χαροποιεί

Δεν υπάρχει τρόπ.ος να πούμε ακριβώς τι ορίζεται ως αυτο-φροντίδα, γιατί ο ορισμός του καθενός είναι διαφορετικός

Ο υπογραμμισμένος κανόνας είναι ότι είναι κάτι που σας φέρνει χαρά και παρόλο που υπάρχουν πολλά παραδείγματα αυτοεξυπηρέτησης που φαίνεται να ακολουθούν μια λεπτή γραμμή μεταξύ μιας συμπεριφοράς που βελτιώνει την υγεία και της αυτοαπόκλισης, η αυτοεξυπηρέτηση δεν χρειάζεται να γεμίζει το ημερολόγιό σας με πολυτελείς εμπειρίες ή δραστηριότητες που κοστίζουν χρήματα.

Μπορεί να φαίνεται απολαυστικό, αλλά εάν η δραστηριότητα σας βοηθά να αποσυμπιέσετε και να χαράξετε χρόνο για τον εαυτό σας, μετράει ως αυτοεξυπηρέτηση. Εάν τα εβδομαδιαία μανικιούρ ή οι μηνιαίες ημέρες σπα είναι πέρα ​​από τα μέσα σας, υπάρχουν πολλές άλλες πρακτικές αυτο-φροντίδας που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Η αυτοεξυπηρέτηση βρίσκεται σε απλά πράγματα

  •  Και πολλά από τα πράγματα που απολαμβάνουμε ή αισθανόμαστε ότι πληρούνται από το τίποτα .Το να βγεις έξω και να πάρεις μια βαθιά ανάσα, μπορεί να είναι η μεγαλύτερη πράξη αυτο-φροντίδας.

Μπορείτε να εξασκηθείται πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα

  • Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να ξοδέψετε πολύ χρόνο και χρήμα, μπορείτε να εξασκηθείτε σε αυτό-φροντίδα πολλές φορές την εβδομάδα, μετατρέποντας τα πράγματα που κάνετε κάθε μέρα σε πρακτικές αυτο-φροντίδας.

Συμβουλές για να την εφαρμόσετε

  • Ίσως προσπαθείτε να προσέχετε περισσότερο τις σκέψεις σας σχετικά με τις μετακινήσεις σας ή ίσως να βρείτε τρόπους να κάνετε τις καθημερινές εργασίες, όπως το ντους, πιο ευχάριστες. Διαλέξτε ένα σαπούνι με άρωμα που σας αρέσει και εστιάστε στις φυσικές αισθήσεις του ντους.

Αφιερώστε χρόνο για να την πετύχετε

  •  Ίσως χρειαστεί να αφιερώσετε συστηματικά χρόνο και ενέργεια σε άλλες πρακτικές. Αλλά αν υπάρχουν κάποιες μέρες που αισθάνεσαι εκτός ελέγχου, εκείνες τις μέρες, ξεκινώντας τη μέρα με το να κάνεις αυτό που θέλεις  για τον εαυτό σου μπορεί να είναι μια από τις μεγαλύτερες μορφές αυτο-φροντίδας που ασχολείσαι εκείνη την ημέρα.
  • Και μερικές φορές όταν όλα τα άλλα σχέδια αυτο-φροντίδας μας απορρίπτονται, τότε απλά προσπαθήστε να χαλαρώσετε.

Ακολουθεί βίντεο με πρακτικές αυτοφροντίδας

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Θ. Τρύφων: Η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει ευρωπαϊκό παραγωγικό και ερευνητικό κέντρο για τη φαρμακοβιομηχανία

Νίκος Χαρδαλιάς: Ο ιός βρίσκεται ακόμα ανάμεσά μας

Γκίκας Μαγιορκίνης: Δείχνει να αποσυμπιέζεται το σύστημα υγείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να παρεμείνετε ενυδατωμένοι/ες ενώ αθλείστε

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Tips για να είστε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Σπυράκια στο λαιμό : Τρόποι να το αντιμετωπίσετε

Σπυράκια στο λαιμό :Παρόλο που τα μικρά χτυπήματα στο πίσω μέρος του λαιμού δεν είναι απαραίτητα σημάδι σημαντικού προβλήματος υγείας, είναι καλύτερο να ζητήσετε από τον γιατρό σας να ρίξει μια ματιά για να προσδιορίσει την υποκείμενη αιτία.

Αυτό το καλοκαίρι το να χάσετε κιλά δεν είναι ο τρόπος να αιθανθείτε καλύτερα

Σώμα Καλοκαίρι: Το να μην αισθάνεστε καλά για το σώμα σας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που μπορεί να πλήξει τη "χαρά του καλοκαιριού". Αυτό το καλοκαίρι ωστόσο αντί να εστιάσετε την προσοχή σας στην ταχεία απώλεια βάρους, δοκιμάστε να καλλιεργήσετε το κατάλληλο mindset ώστε να νιώσετε μεγαλύτερη αυτοπέποιθηση για τον εαυτό σας.

Για ευέλικτο σώμα και νου δοκιμάστε γιόγκα

Γιόγκα Οφέλη: Η γιόγκα έχει πολλά στυλ, μορφές και εντάσεις. Μπορείτε να επωφεληθείτε από οποιοδήποτε στυλ γιόγκα - οπότε η επιλογή είναι κυρίως θέμα προσωπικής σας προτιμήσης.