Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Φροντίστε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Φροντίστε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ο όρος  αυτο-φροντίδα, έχει γίνει μια αρκετά μοντέρνα ιδέα, μια λέξη-κλειδί αν θέλετε, ειδικά δεδομένου του αντίκτυπου που είχε αυτή η ιδέα στη βιομηχανία ευεξίας

Η καταναλωτική πλευρά της αυτοεξυπηρέτησης έχει πολλούς από εμάς πεπεισμένους ότι η αυτοεξυπηρέτηση ισούται με τις κανονικές μέρες σπα, το κρασί στην μπανιέρα, τις ακριβές διακοπές, τη λιανική θεραπεία, καθώς και οτιδήποτε άλλο της ποικιλίας ” treat yo self ,όλα αυτά τα πράγματα είναι υπέροχα και μπορούν σίγουρα να είναι πτυχές της αυτο-φροντίδας και της αυτο-συντήρησής σας, αλλά η αληθινή, αυθεντική αυτο-φροντίδα περιλαμβάνει περισσότερα από αυτό.

Φροντίστε εσάς όπως θα φροντίζατε τους άλλους

  • Στην ουσία, αυτό είναι η αυτοεξυπηρέτηση: φροντίδα για τον εαυτό μας . Είναι πραγματικά οτιδήποτε κάνουμε σκόπιμα,  έχοντας κατά νου τη δική μας ευημερία. Σημαίνει να δίνουμε στον εαυτό μας την ίδια χάρη, συμπόνια και φροντίδα που δίνουμε στους άλλους.

Ακούστε τις ανάγκες σας

  • Αυτή η αντίδραση οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι πολλοί από εμάς διδάχτηκαν να βοηθήσουμε τους άλλους και να βάλουμε τις ανάγκες άλλων μπροστά από τις δικές μας. Ενώ πιστεύω ότι ο αλτρουισμός είναι μια αρετή, δεν παίρνω το μήνυμα ότι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ζήσουμε μια ζωή που περνάμε αγνοώντας τις δικές μας ανάγκες. Η αλήθεια είναι ότι όλοι έχουμε ανάγκες – συναισθηματικές, ψυχικές, σωματικές και πνευματικές ανάγκες. Όλοι μας. Κανείς δεν εξαιρείται. Επιπλέον, δεν ειλικρινά δεν είμαστε καλοί στους άλλους, εάν αγνοούμε τις ανάγκες μας – γινόμαστε αγανακτισμένοι, εξαντλημένοι και τελικά εξουθενωμένοι. Η αυτοεξυπηρέτηση μας βοηθά να ανεφοδιάζουμε και να επαναφορτίζουμε, ώστε να μπορούμε να είμαστε εκεί για άλλους. Εάν δεν εμφανίζονται για τους εαυτούς μας, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να εμφανιστεί στους ανθρώπους στη ζωή μας. Νομίζω ότι η Audre Lorde το είπε καλύτερα: «Η φροντίδα για τον εαυτό μου δεν είναι αυτοεκτίμηση, είναι αυτοσυντήρηση.

 Η αυτο-φροντίδα σημαίνει να κάνουμε check-in με τον εαυτό. Όταν το κάνουμε αυτό, αναγνωρίζουμε ότι έχουμε διαφορετικές ανάγκες ανάλογα με την κατάσταση και ανάλογα με την ημέρα. Αυτά τα check-in μας κάνουν να γνωρίζουμε τις μοναδικές ανάγκες μας.

Ακολουθεί βίντεο για αυτοφροντίδα

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Θ. Τρύφων: Η Ελλάδα έχει τη δυνατότητα να γίνει ευρωπαϊκό παραγωγικό και ερευνητικό κέντρο για τη φαρμακοβιομηχανία

Νίκος Χαρδαλιάς: Ο ιός βρίσκεται ακόμα ανάμεσά μας

Γκίκας Μαγιορκίνης: Δείχνει να αποσυμπιέζεται το σύστημα υγείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

3 μορφές σωματικής δραστηριότητας που ανακουφίζουν το άγχος

Αθλητισμός: Η γιόγκα, μια εξαιρετική άσκηση ανακούφισης από το στρες, περιλαμβάνει μια σειρά κινούμενων και στατικών στάσεων (πόζες), σε συνδυασμό με βαθιά αναπνοή. Ως άσκηση μυαλού-σώματος, η γιόγκα μπορεί να ενισχύσει τη φυσική απόκριση χαλάρωσης του σώματός σας και να σας φέρει σε μια υγιή ισορροπία.

Tips για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά το άγχος

Άγχος αυτοφροντίδα: Ως έναν βαθμό το άγχος μπορεί να σας παρακινήσει ή να σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στον κίνδυνο. Ωστόσο, εάν έχετε συνεχές άγχος που παρεμβαίνει στις καθημερινές σας δραστηριότητες και διαταράσσει την απόλαυση στη ζωή, τότε μπορεί να συνιστά πρόβλημα.

Τεχνικές αυτοφροντίδας για την ανακούφιση από το στρες

Άγχος Αυτοφροντίδα: Δεν υπάρχει μία τεχνική χαλάρωσης που να ενδείκνυται για όλους. Η προσωπική σας εμπειρία και το πώς αντιδράτε στο άγχος μπορεί να προσδιορίσει την τεχνική χαλάρωσης που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Άγχος αυτοφροντίδα: Να θυμάστε ότι το να αφιερώνετε χρόνο για μικρές πράξεις αυτο-φροντίδας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κρατήσει τη διάθεσή σας πιο ισορροπημένη και θα αναπληρώσει τα αποθέματα της ενέργειάς σας.