Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα δωρεάν: Φροντίστε τον εαυτό σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ευρώ

Αυτοφροντίδα δωρεάν: Φροντίστε τον εαυτό σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ευρώ

Αυτοφροντίδα δωρεάν: Μπορούμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να περάσουμε εξίσου καλά χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ; Η καραντίνα μας βοήθησε να δώσουμε μία θετική απάντηση σε αυτό το ερώτημα.

Ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα προσπαθούμε να τα κάνουμε το χρήμα…. Τι γίνεται, όμως, όταν δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να σπαταλάμε τα λεφτά μας αλόγιστα; Μπορούμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να περάσουμε εξίσου καλά χωρίς να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ; Νομίζω ότι η καραντίνα μας βοήθησε να δώσουμε μία θετική απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Εκείνη την περίοδο όλοι μας αποκτήσαμε καινούργιες ασχολίες. Μάθαμε να ασχολούμαστε με πράγματα μέσα στο σπίτι μας κι αρχίσαμε να νοιαζόμαστε αληθινά για τον διπλανό μας. Μιας, όμως, που τελείωσε η καραντίνα και δεν
έχουμε τη δυνατότητα για περισσότερα έξοδα, ας μάθουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας χωρίς έξοδα!

 

Πώς να φροντίζεις τον εαυτό σου for free;

  • Διάβασε ένα βιβλίο: Το διάβασμα οξύνει τον εγκέφαλο και μας ανοίγει τους πνευματικούς ορίζοντες. Αποτελεί μία δραστηριότητα που χρειάζεται να την βάλουμε στην καθημερινότητά μας, καθώς μόνο καλό μπορεί να μας κάνει.
  • Κοιμήσου: Και μισή ώρα αν έχεις στη διάθεσή σου, καλό είναι να ξεκουραστείς για να έχεις ενέργεια για την υπόλοιπη ώρα της ημέρας σου.
  • Επισκέψου έναν φίλο: Η επίσκεψη σε ένα κοντινό σου πρόσωπο δεν κοστίζει τίποτα. Θα πείτε τα νέα σας, θα ανταλλάξετε απόψεις κι έτσι θα νιώσεις κι εσύ πιο κοινωνικός/ -ή.
  • Ξυρίσου: Τα τελευταία χρόνια έχουν προταθεί πολύ καλύτερες εναλλακτικές από το ξυραφάκι… Ωστόσο, αν δεν θέλεις να ξοδέψεις άλλα χρήματα σε αποτριχωτικές ταινίες και laser, το ξυράφι είναι η λύση. Φρόντισε να χρησιμοποιήσεις αιθέρια έλαια για να γίνει το δέρμα σου πιο λείο.
  • Κάνε ένα αφρόλουτρο: Βάλε χαλαρή μουσική, άναψε κεράκια, πάρε και ένα ποτήρι με κρασί και κάνε ένα ξεκούραστο αφρόλουτρο με αιθέρια έλαια και άλατα. Πέρνα χρόνο με τον εαυτό σου και διασκέδασε με την πάρτη σου.
  • Παίξε με τα παιδιά/ ανίψια σου: Επισκέψου τα ανίψια σου και παίξε επιτραπέζια μαζί τους. Θα βρίσκεσαι όλη μέρα μέσα στα χαμόγελα και δεν θα χρειαστεί να ξοδέψεις τίποτα παραπάνω εκτός από τις αγκαλιές σου.
  • Φτιάξε ένα τσάι: Πιες το τσάι σου βλέποντας τη βροχή ή βάλε το στο θερμό σου και πήγαινε για
    περπάτημα με ένα φίλο. Έτσι θα κάνεις και την βόλτα σου και θα πιεις το αγαπημένο σου ρόφημα.
  • Γυμνάσου: Παρακολούθησε στο ίντερνετ ένα βιντεάκι γυμναστικής, είτε yoga είτε cardio, και θα νιώσεις άλλος άνθρωπος.
  • Κάνε σεξ: Δε νομίζω ότι χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι σε αυτό… το μόνο που χρειάζεται είναι να περάσεις χρόνο με τον άνθρωπό σου!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διασκεδαστικές και χαλαρωτικές δραστηριότητες για την ανακούφιση από το άγχος

Δημιουργήστε ασπίδα για την ψυχική σας υγεία

Πώς να επανέλθετε γρηγορότερα μετά από ένα κρυολόγημα;

Αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις άγχους και πανικού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διαλογισμός: Ένας απλός και γρήγορος τρόπος για να μειώσετε το άγχος

Αυτοφροντίδα Διαλογισμός: Ο διαλογισμός μπορεί να σας δώσει μια αίσθηση ηρεμίας, γαλήνης και ισορροπίας που μπορεί να ωφελήσει τόσο τη συναισθηματική σας ευεξία όσο και τη γενική σας υγεία. Και αυτά τα οφέλη δεν τελειώνουν όταν τελειώσει η συνεδρία διαλογισμού σας. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να περάσετε πιο ήρεμα στη διάρκεια της ημέρας σας και μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα συμπτώματα ορισμένων ιατρικών καταστάσεων.

Μπορεί η άγρια κολύμβηση να είναι η λύση για τα συμπτώματα της εμμηνοπαύσης

Άγρια κολύμβηση: Το άγριο κολύμπι, ή το κολύμπι σε ανοιχτά νερά, είναι η πρακτική της κολύμβησης σε ένα φυσικό σώμα νερού. Mελέτη από το British Medical Journal έχει αποδείξει τη θετική επίδραση που μπορεί να έχει το άγριο κολύμπι στη σωματική και ψυχική μας υγεία. Πώς μπορεί όμως να βοηθήσει στην εμμηνόπαυση;

Τι ακριβώς είναι η αυτοφροντίδα και γιατί τη χρειάζονται οι άντρες;

Αυτοφροντίδα για άνδρες: Η φροντίδα του εαυτού είναι μια απίστευτα προσωπική πρακτική και δεν υπάρχει εδώ μια φόρμουλα για όλους, αλλά αυτή είναι και η ομορφιά του πράγματος: Η αυτοφροντίδα μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε θέλετε, αρκεί να σας βοηθά να παραμείνετε καλά σωματικά και ψυχικά, ακόμη και σε περιόδους απομόνωσης. Και αν χρειάζεστε λίγη βοήθεια για να βρείτε ιδέες για το πώς να προσθέσετε την αυτοφροντίδα στην καθημερινότητά σας, voila!

Tips αυτοφροντίδας για εποικοδομητικό διάβασμα

Εξετάσεις διάβασμα: Μεταξύ της εξισορρόπησης των σπουδών, των εξωσχολικών προγραμμάτων και της κοινωνικής ζωής, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι φοιτητές αισθάνονται πιο αγχωμένοι από ποτέ.

Φροντίζοντας τον εαυτό σε περιόδους πίεσης

Άγχος Αυτοφροντίδα: Εξασκηθείτε στη γείωση, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονου στρες. Για παράδειγμα, μείνετε ακίνητοι, κοιτάξτε γύρω σας και παρατηρήστε: 5 πράγματα που βλέπετε, 4 πράγματα που νιώθετε, 3 πράγματα που ακούτε, 2 πράγματα που μυρίζετε και 1 πράγμα που γεύεστε. Αυτές οι ενέργειες σας βοηθούν να προσανατολιστείτε στην παρούσα στιγμή.

Πώς θα σταματήσετε να τρώτε για να γεμίσετε το συναισθηματικό κενό

Υπερφαγία εμμονή: Επειδή το φαγητό μας κάνει, έστω και στιγμιαία, να νιώθουμε καλά, καταλήγουμε συχνά σε αυτό σαν παρηγοριά, ασχέτως με τον αν πεινάμε ή όχι. Η κατανάλωση αυτή ονομάζεται συναισθηματικό φαγητό.

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.