Αυτοφροντίδα

Aυτοφροντίδα: 4 συμβουλές για να ενισχύσετε την ψυχική σας υγεία

Aυτοφροντίδα: 4 συμβουλές για να ενισχύσετε την ψυχική σας υγεία

Aυτοφροντίδα: Το να λέτε «όχι» μερικές φορές σας δίνει χώρο να πείτε «ναι» σε νέες ευκαιρίες και εμπειρίες.

Πολλοί παράγοντες, όπως οι οικογενειακές ευθύνες και οι εργασιακές υποχρεώσεις, οι κοινωνικές δεσμεύσεις, λόγοι υγείας και άλλοι, μπορούν να μας εμποδίσουν να φροντίσουμε τον εαυτό μας, όπως και όσο θα θέλαμε. Όμως εν μέσω – ειδικά – των αλλαγών στη ζωή μας, η άσκηση της αυτοφροντίδας είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Ακολουθούν 4 συμβουλές αυτοφροντίδας για να ενισχύσετε την ψυχική σας υγεία και ευεξία

  • Μάθετε να λέτε «ΟΧΙ»

Το να λες «όχι» είναι μια πράξη αυτοφροντίδας. Η ικανότητα να λες «όχι» σχετίζεται στενά με την αυτοπεποίθηση σου. Τα άτομα με χαμηλή αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση συχνά φοβούνται μήπως προσβάλλουν τους άλλους και τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στις ανάγκες των άλλων έναντι των δικών τους. Το να λέτε «όχι» μερικές φορές σας δίνει χώρο να πείτε «ναι» σε νέες ευκαιρίες και εμπειρίες.

  • Γράψτε ένα ημερολόγιο ευγνωμοσύνης

Το ημερολόγιο είναι ένα εργαλείο επεξεργασίας σύνθετων σκέψεων και συναισθημάτων, το οποίο προάγει τη θετική σκέψη. Μπορεί να σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε περισσότερο το άγχος ή/και την κατάθλιψή σας, καθαρίζοντας το μυαλό σας από την ψυχική ακαταστασία, εστιάζοντας τη σκέψη σας και αυξάνοντας την επίγνωσή σας για τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.

  • Περιβάλλετε τον εαυτό σας με θετικούς ανθρώπους

Το να περιτριγυρίζετε τον εαυτό σας με ανθρώπους που σας ανεβάζουν είναι ένα σημαντικό μέρος της αυτοφροντίδας. Δεν έχετε χρόνο ή χώρο στη ζωή σας για αρνητικότητα ή τοξικότητα. Οι άνθρωποι που έχουν ισχυρούς οικογενειακούς ή κοινωνικούς δεσμούς είναι γενικά πιο υγιείς από εκείνους που δεν έχουν δίκτυο υποστήριξης.

  • Διαλογιστείτε

Ο διαλογισμός έχει πολλά σωματικά και συναισθηματικά οφέλη. Μειώνει το άγχος και την κατάθλιψη, σας συνδέει με τον εσωτερικό σας εαυτό, προωθεί την αυτοανακάλυψη, αυξάνει τη συναισθηματική νοημοσύνη, την αυτογνωσία, την ευγνωμοσύνη και βελτιώνει τον ύπνο. Επιπλέον, ανάλογα με το πώς προσαρμόζετε την πρακτική διαλογισμού σας, μπορείτε να επιλέξετε να εστιάσετε σε έναν συγκεκριμένο τομέα ή πτυχή της ζωής σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tips αυτοφροντίδας στην εφηβεία

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι τόσο σημαντική

Self care στις γυναίκες για υγιή καρδιά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.