Αυτοφροντίδα

Αυτοάνοσα: Συμβουλές αυτοφροντίδας σε ανθρώπους με αυτοάνοσα

Αυτοάνοσα: Συμβουλές αυτοφροντίδας σε ανθρώπους με αυτοάνοσα

Αυτοάνοσα: Αυτοφροντίδα είναι ιδιαίτερα σημαντική μετά από μια σοβαρή ασθένεια όπως για παράδειγμα η αυτοάνοση εγκεφαλίτιδα!

Η αυτοφροντίδα είναι κάθε δραστηριότητα που σας τροφοδοτεί με ουσιαστικό τρόπο. Η αυτοφροντίδα είναι ιδιαίτερα σημαντική μετά από μια σοβαρή ασθένεια όπως για παράδειγμα η αυτοάνοση εγκεφαλίτιδα. Η συμμετοχή σε δραστηριότητες που υποστηρίζουν την ευημερία μας είναι κρίσιμη για την ανανέωση της ενέργειας, της υγείας και της ευεξίας. Όλοι έχουμε πολλές πτυχές της ζωής μας που μας κάνουν υγιείς και ολοκληρωμένους. Αυτοί οι τομείς της ζωής μας απαιτούν προσοχή και προσωπική φροντίδα:

  • Φυσικός
  • Συναισθηματικός και ψυχικός
  • Πνευματικός
  • Αυτογνωσία
  • Σχέση με τους άλλους
  • Καριέρα

Αφιερώστε χρόνο κάθε εβδομάδα για να ελέγξετε τον εαυτό σας και να προσδιορίσετε ποιες περιοχές χρειάζονται υποστήριξη. Επιλέξτε τις δραστηριότητες που θα κάνετε σε εβδομαδιαία βάση. Προγραμματίστε το χρόνο στο ημερολόγιό σας για κάθε στοιχείο που θέλετε να καταπιαστείτε. Ζητήστε την υποστήριξη φίλων και οικογένειας για εκείνα τα αντικείμενα που απαιτούν επιπλέον υπευθυνότητα. Εμπιστευτείτε και δώστε δύναμη στους ανθρώπους που φροντίζετε, έτσι ώστε να φροντίζουν τον εαυτό τους όσο το δυνατόν καλύτερα. Διευκολύνετε τον εαυτό σας κάνοντας το περιβάλλον σας ευνοϊκό για τις δραστηριότητές σας.

Καλό θα ήταν να είστε παρόντες κατά τη διάρκεια των πρακτικών αυτοφροντίδας. Ξεκινήστε από μικρά βήματα και βασιστείτε σε πρακτικές που σας εξυπηρετούν καλύτερα με την πάροδο του χρόνου. Θα υπάρξουν αναποδιές στην πρακτική σας αυτοφροντίδας. Το κλειδί είναι να παραμείνετε αποφασισμένοι και συγκεντρωμένοι στη δική σας υγεία και ευημερία, ακόμη και εν μέσω δοκιμασιών. Δώστε στον εαυτό σας το δώρο του χρόνου για να ανανεώσετε το πνεύμα σας και να αναπληρώσετε την ενέργειά σας.

Μια σημαντική πτυχή της άσκησης καλής αυτοφροντίδας είναι η επίγνωση του τρόπου με τον οποίο το μυαλό σας επηρεάζει το σώμα σας. Αυτή η βασική σύνδεση είναι κρίσιμη για τη διαχείριση του άγχους, της ψυχικής διαύγειας, της στάσης και της συνολικής υγείας. Υπάρχουν πολλοί τύποι πρακτικών για το μυαλό και το σώμα, που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση αυτών των συνδέσεων, στη μείωση του άγχους και στη βελτίωση της συνολικής ευεξίας. Μία από αυτούς τους τύπους πρακτικές είναι ο βελονισμός.

Ο βελονισμός είναι η εισαγωγή λεπτών βελόνων στο δέρμα σε συγκεκριμένες θέσεις ή κανάλια στο σώμα. Σύμφωνα με την παραδοσιακή κινεζική ιατρική, κάθε κανάλι συνδέεται με ένα συγκεκριμένο σύστημα οργάνων. Οι συμβατικοί ιατροί πιστεύουν ότι οι βελόνες αναγκάζουν τον εγκέφαλο ή το νωτιαίο μυελό να απελευθερώσει χημικές ουσίες που βοηθούν στη διαχείριση του πόνου και ενισχύουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Μια συνεδρία βελονισμού γίνεται συνήθως μέσα σε μισή ώρα. Ερευνητικές μελέτες υποδεικνύουν ότι ο βελονισμός μπορεί να είναι χρήσιμος στη θεραπεία: του άγχους, του πόνου στο κεφάλι, στην πλάτη και στον αυχένα, στον πόνο της οστεοαρθρίτιδας, στη ναυτία που σχετίζεται με τη θεραπεία του καρκίνου, στον πόνο μετά από χειρουργική επέμβαση

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις υποκείμενες παθήσεις;

Μπορεί να θεραπευτεί η δερματική νόσος αλωπεκία;

Η νόσος με τα πολλά πρόσωπα

Ψωριασική αρθρίτιδα και νόσος του θυρεοειδούς συχνά εμφανίζονται μαζί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 αποτελεσματικές ασκήσεις για τη μείωση του πονοκεφάλου

Άσκηση: Είτε υποφέρετε από περιστασιακούς πονοκεφάλους είτε από χρόνιες ημικρανίες, η ενσωμάτωση αυτών των ασκήσεων στην καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της συνολικής ποιότητας ζωής σας.