Αυτοφροντίδα

Αυτοάμυνα : 2 Κινήσεις για απόλυτη προστασία

Αυτοάμυνα : 2 Κινήσεις για απόλυτη προστασία

Αυτοφροντίδα : Ακολουθούν δύο κορυφαίες κινήσεις αυτοάμυνας για τις γυναίκες  με οδηγίες  για να σας βοηθήσουμε να αισθανθείτε ισχυρές να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας σε οποιαδήποτε κατάσταση.

Σε μια έρευνα του Ιανουαρίου 2018 σε 1.000 γυναίκες σε εθνικό επίπεδο, το 81% ανέφερε ότι βιώνει κάποια μορφή σεξουαλικής παρενόχλησης, επίθεσης ή και τα δύο στη ζωή τους. Η λεκτική παρενόχληση ήταν η πιο συνηθισμένη μορφή, αλλά το 51 τοις εκατό των γυναικών είπε ότι αγγίχθηκαν ή ψαλιδίστηκαν με ανεπιθύμητο τρόπο, ενώ το 27% των γυναικών επέζησαν σεξουαλικής επίθεσης.

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που συμμετείχαν σε μια τάξη αυτοάμυνα ένιωσαν ότι:

  • είχαν καλύτερες στρατηγικές ασφάλειας
  • ήταν πιο εξοπλισμένοι για να αντιμετωπίσουν ξένους και ανθρώπους που γνωρίζουν, στο πλαίσιο πιθανής επίθεσης ή κακοποίησης
  • είχε πιο θετικά συναισθήματα για το σώμα τους
  • είχε αυξημένη αυτοπεποίθηση
  • Επικεντρωθείτε στα ευάλωτα μέρη του εισβολέα σας: μάτια, μύτη, λαιμό και βουβωνική χώρα. Στοχεύστε όλες τις παρακάτω κινήσεις σε μία ή περισσότερες από αυτές τις περιοχές για να έχετε μέγιστο αντίκτυπο.

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ

  • Μην στοχεύετε στο στήθος, καθώς αυτό τείνει να είναι αναποτελεσματικό. Ο στόχος για τα γόνατα απαιτεί ένα συγκεκριμένο λάκτισμα που μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο για το μέσο άτομο.
  • Χρησιμοποιήστε όλη σας τη δύναμη και την επιθετικότητα κατά την εκτέλεση. Κάντε το γνωστό ότι είστε μια ισχυρή κυρία. Χρησιμοποιήστε και τη φωνή σας. Να είστε δυνατός για να εκφοβίσετε τον εισβολέα και να δημιουργήσετε προσοχή σε περίπτωση που κάποιος βρίσκεται κοντά.

1. Σφυρί απεργίας

  • Η χρήση των κλειδιών του αυτοκινήτου σας είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας. Μην χρησιμοποιείτε τα νύχια σας, επειδή διατρέχετε μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού των χεριών σας.
  • Αντ ‘αυτού, εάν αισθάνεστε ανασφαλείς ενώ περπατάτε τη νύχτα, κρατήστε τα κλειδιά σας από τη μία πλευρά της γροθιάς σας για σφυρί.
  • Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τα κλειδιά σας είναι να κάνετε κλικ σε ένα κορδόνι για να αιωρηθείτε στον εισβολέα σας.

Να εκτελέσει:

  • Κρατήστε το μπρελόκ σας σε μια σφιχτή γροθιά, όπως κρατώντας ένα σφυρί, με τα κλειδιά να εκτείνονται από την πλευρά του χεριού σας.
  • Ωθήστε προς τα κάτω προς τον στόχο σας.

2. Κροτίδα με βουβωνό

  • Αν κάποιος σας έρχεται από μπροστά, ένα λακτίνα μπορεί να προσφέρει αρκετή δύναμη για να παραλύσει τον εισβολέα σας, καθιστώντας δυνατή τη διαφυγή σας.

Να εκτελέσει:

  • Σταθεροποιήστε τον εαυτό σας όσο καλύτερα μπορείτε.
  • Σηκώστε το κυρίαρχο πόδι σας από το έδαφος και αρχίστε να κινείτε το γόνατό σας προς τα πάνω.
  • Επεκτείνετε το κυρίαρχο πόδι σας, οδηγήστε τους γοφούς προς τα εμπρός, ελαφρώς αδύνατος προς τα πίσω, και κλωτσήστε δυνατά, κάνοντας επαφή μεταξύ της κάτω κνήμης ή της μπάλας του ποδιού σας και της περιοχής βουβωνών του επιτιθέμενου.

Εναλλακτική λύση:

  •  Εάν ο εισβολέας σας είναι πολύ κοντά, σπρώξτε το γόνατό σας προς τη βουβωνική χώρα. Βεβαιωθείτε ότι είστε σταθεροποιημένοι και δεν κινδυνεύετε να πέσετε.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοάμυνα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Κλάμα : Τα οφέλη του στον οργανισμό

Λίμπιντος : Συμβουλές για να την εκτοξεύσετε

Η Σιγκαπούρη ενέκρινε τεστ αναπνοής για την Covid-19 -Ακριβή αποτελέσματα σε ένα λεπτό!

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.