Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Ατοπική δερματίτιδα: Οι καλύτερες ιδέες αυτοφροντίδας για την ατοπική δερματίτιδα

Ατοπική δερματίτιδα: Οι καλύτερες ιδέες αυτοφροντίδας για την ατοπική δερματίτιδα

Ατοπική δερματίτιδα: Τα περισσότερα εκζέματα βελτιώνονται με μια καλή ρουτίνα περιποίησης του δέρματος.

Η αυτοφροντίδα ορίζεται ως τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να αποτρέψουν ασθένειες και να διαχειριστούν καταστάσεις υγείας χωρίς την υποστήριξη ενός παρόχου υγειονομικής περίθαλψης. Η αυτοφροντίδα είναι συνήθως συμπληρωματική της τυπικής ιατρικής φροντίδας. Σε ορισμένα ηπιότερα ζητήματα υγείας, οι στρατηγικές αυτοεξυπηρέτησης μπορεί να είναι η μόνη στρατηγική για τη διαχείριση της πάθησης. Υπάρχουν πολλές πρακτικές αυτοφροντίδας βασισμένες σε στοιχεία για τη θεραπεία της ατοπικής δερματίτιδας (έκζεμα). Αυτό το άρθρο εξηγεί πώς να κάνετε αυτο-φροντίδα με έκζεμα και παρέχει συμβουλές για την εύρεση μιας καλής ρουτίνας περιποίησης του δέρματος. Η αυτοφροντίδα για το έκζεμα περιλαμβάνει περισσότερα από τη θεραπεία του δέρματός σας – έχει να κάνει επίσης με τον εντοπισμό των παραγόντων για την πρόληψη των εξάρσεων. Επιπλέον, δεδομένου ότι το έκζεμα μπορεί μερικές φορές να επηρεάσει το πώς αισθάνεστε για τον εαυτό σας, οι πρακτικές ψυχικής και συναισθηματικής αυτοφροντίδας είναι επίσης σημαντικές. 

Αυτοφροντίδα για βρέφη και παιδιά

Εάν το μωρό σας έχει έκζεμα, ίσως χρειαστεί να εντάξετε την αυτοφροντίδα στη ρουτίνα του. Η αυτοφροντίδα μπορεί να περιλαμβάνει τελετουργικά μπάνιου και ενυδάτωσης, χαλαρωτική μουσική και επιβεβαιώσεις για να τονώσετε την αυτοεκτίμηση του παιδιού σας. Καθώς το παιδί σας μεγαλώνει, διδάξτε του τη σημασία της αυτοφροντίδας.

Φυσική υγεία

Τα περισσότερα εκζέματα βελτιώνονται με μια καλή ρουτίνα περιποίησης του δέρματος. Ένα από τα κλειδιά για την αυτο-φροντίδα του εκζέματος είναι μια καθιερωμένη ρουτίνα περιποίησης του δέρματος , η οποία συνήθως περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι το δέρμα διατηρεί επαρκή υγρασία. Επιπλέον, η αυτοφροντίδα για τη σωματική υγεία περιλαμβάνει: 

  • Άσκηση
  • Κατανάλωση θρεπτικών τροφών
  • Μένοντας ενυδατωμένο
  • Επαρκής ύπνος και καλή υγιεινή ύπνου 

Αυτές οι στρατηγικές μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε καλύτερα και μπορεί επίσης να λειτουργήσουν για να μειώσετε το άγχος, μια κοινή αιτία εκζέματος

Ψυχική υγεία

Δεδομένου ότι τα συμπτώματα του εκζέματος είναι χρόνια και μπορεί να οδηγήσουν σε πόνο και κνησμό που μπορεί να διαταράξει τη ζωή σας, μερικοί άνθρωποι εμφανίζουν συμπτώματα κατάθλιψης. Μια μελέτη βρήκε μια συσχέτιση μεταξύ του εκζέματος και της κατάθλιψης και του άγχους. Η αυτοφροντίδα για την ψυχική υγεία περιλαμβάνει: 

  • Διαλογισμός
  • Στρατηγικές χαλάρωσης
  • Περιγραφή
  • Διατάσεις ή γιόγκα
  • Ομάδες υποστήριξης

Η αυτοφροντίδα ψυχικής υγείας έχει τη διπλή ικανότητα να βελτιώνει τα συμπτώματα του εκζέματος και της κατάθλιψης.

Συναισθηματική Υγεία

Μερικοί άνθρωποι βιώνουν αυτοσυνείδηση ​​και προβλήματα με την αυτοεκτίμηση επειδή το έκζεμα μπορεί να εμφανιστεί σε εμφανή σημεία, όπως στο πρόσωπο. Μπορεί να επηρεάσει τα ρούχα ή τα καλλυντικά που μπορείτε να φορέσετε ή να χρησιμοποιήσετε, γεγονός που μπορεί να κάνει μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται περιορισμένοι στην έκφραση. Αυτό, με τη σειρά του, επηρεάζει τη συναισθηματική τους υγείαΟι ίδιες στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την ψυχική υγεία μπορούν επίσης να υποστηρίξουν τη συναισθηματική υγεία. Οι ακόλουθες στρατηγικές αυτοφροντίδας είναι καλές για τη συναισθηματική ευεξία: 

  • Θέτοντας στόχους και προτεραιότητες
  • Εξάσκηση της ευγνωμοσύνης
  • Εξάσκηση στη θετικότητα
  • Εύρεση υποστήριξης από την οικογένεια και τους φίλους

Το άγχος επηρεάζει άμεσα το έκζεμα ενεργοποιώντας τις ορμόνες του στρες, δημιουργώντας μια φλεγμονώδη απόκριση που μπορεί να προκαλέσει δερματικές αντιδράσεις. Οι πρακτικές αυτοφροντίδας που υποστηρίζουν τη συναισθηματική υγεία μπορεί να βοηθήσουν το έκζεμα και τη συναισθηματική σας κατάσταση. 

Το περιβάλλον σας

Το έκζεμα μπορεί να προκληθεί από πράγματα στα οποία εκτίθεστε, όπως: 

  • Ακραίες θερμοκρασίες
  • Ξηρός αέρας
  • Ορισμένα τρόφιμα
  • Αλλεργιογόνα γύρης
  • Απορρυπαντικά ή αρώματα
  • Χημικά
  • μέταλλα
  • Ορισμένα υφάσματα

Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να προσδιορίσετε ποια πράγματα προκαλούν την έξαρση του εκζέματός σας. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τον εντοπισμό των ερεθισμάτων: 

  • Προστατέψτε το δέρμα από τον κρύο, ξηρό αέρα.
  • Μείνετε ενημερωμένοι για τα εμβόλιά σας, συμπεριλαμβανομένων της γρίπης και του COVID-19 .
  • Επιμείνετε στα απορρυπαντικά χωρίς άρωμα και βαφές.
  • Ξεπλύνετε δύο φορές τα ρούχα σας για να αφαιρέσετε τα υπολείμματα. 
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι δεν πρέπει να αναμιγνύετε με το ροδόνερο για καλύτερα αποτελέσματα;

Πότε πρέπει να ανησυχήσετε για το ξηρό δέρμα στο πέος;

Δέρμα: Πώς ένα τόσο εκτεθειμένο όργανο καταπολεμά τις ασθένειες

Ποια φαγητά μπορούν να ενεργοποιήσουν την ατοπική δερματίτιδα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι να κάνετε αν αντιμετωπίσετε δυσκοιλιότητα στις διακοπές; 

Διακοπές δυσκοιλιότητα: Η δυσκοιλιότητα μπορεί να είναι ένα κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι κατά τη διάρκεια των διακοπών. Μπορεί να είναι άβολο και άβολο, ειδικά όταν προσπαθείτε να χαλαρώσετε και να απολαύσετε τον χρόνο σας μακριά από το σπίτι.

Δυσκολεύεστε να πάρετε αποφάσεις; 4+1 συμβουλές για να αλλάξετε τον τρόπο σκέψης σας 

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε ότι καμία απόφαση δεν είναι ποτέ τέλεια και ότι είναι εντάξει να κάνετε λάθη. Κατανοώντας τους λόγους πίσω από την αναποφασιστικότητα σας, μπορείτε να αρχίσετε να τους αντιμετωπίζετε και να εργαστείτε για να λαμβάνετε αποφάσεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ανάπαυση: Επαναφορτίστε το μυαλό και το σώμα σας

Ανάπαυση: Στον σημερινό κόσμο με γρήγορο ρυθμό, η έννοια της ανάπαυσης συχνά παραβλέπεται. Ωστόσο, οι ημέρες ανάπαυσης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση τόσο της σωματικής υγείας όσο και της ψυχικής ευεξίας.

Πώς να εξασκείσετε αυτοφροντίδα χωρίς κόστος;

Αυτοφροντίδα κόστος: Οι δωρεάν μορφές αυτοφροντίδας είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της ψυχικής, συναισθηματικής και σωματικής ευεξίας, ειδικά όταν η πρόσβαση σε παραδοσιακές πρακτικές ή πόρους αυτοφροντίδας είναι περιορισμένη

Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι πίνουν καφέ 

Υποθυρεοειδισμός: Εάν παίρνετε φάρμακα για τον θυρεοειδή, είναι σημαντικό να περιμένετε τουλάχιστον 30 λεπτά μετά τη λήψη του φαρμάκου σας πριν καταναλώσετε καφέ ή οποιοδήποτε άλλο ποτό με καφεΐνη.

Close Icon