Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Tips για να ασκηθείτε με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους το καλοκαίρι [vid]

Αθλητισμός: Tips για να ασκηθείτε με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους το καλοκαίρι [vid]

Αθλητισμός: Η ζέστη του καλοκαιριού αυξάνει το άγχος στο σώμα και είναι σημαντικό να ασκείστε με ασφάλεια σε εξωτερικούς χώρους. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές για να παρακολουθείτε το σώμα σας και να ξέρετε πότε να σταματήσετε, όταν είστε στη ζέστη.

Με τον ζεστό καλοκαιρινό καιρό, η συμμετοχή σε υπαίθριες δραστηριότητες φέρνει μια σειρά από ψυχολογικά και φυσιολογικά οφέλη, λέει η Samantha Harden, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Ανθρώπινης Διατροφής, Τροφίμων και Άσκησης στη Βιρτζίνια. «Οι υπαίθριες δραστηριότητες είναι μια ευκαιρία να επιστρέψουμε στη φύση και να «αποσυνδεθούμε» από τον τεχνολογικό κόσμο», σημειώνει χαρακτηριστικά η Χάρντεν. «Ζούμε σε έναν κόσμο μεγάλης υπερδιέγερσης που η επιστροφή στη φύση μπορεί να μας δώσει ευκαιρίες να βρούμε την ισορροπία που όλοι χρειαζόμαστε». Οι Οδηγίες Φυσικής Δραστηριότητας στις ΗΠΑ συνιστούν 150 λεπτά μέτριας έντασης αερόβια άσκηση και δύο ημέρες προπόνησης ενδυνάμωσης σε όλο το σώμα. Και η προπόνηση δύναμης δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από πρόσθετο βάρος, είπε ο Χάρντεν. Μπορεί να είναι και με το σωματικό σας βάρος.

Ωστόσο, η ασφάλεια κατά τη διάρκεια όλων των μορφών άσκησης είναι σημαντική, λέει η Χάρντεν. «Ένα πράγμα στο οποίο εστιάζουμε είναι να ασκείσαι με τον δικό σου ρυθμό», σημειώνει. “Κάτι που θεωρείται ήπιο για κάποιον θα μπορούσε να είναι μέτριο ή ακόμα και απαιτητικό για κάποιον άλλο. Είναι πάντα σημαντικό να κάνετε ό,τι είναι εντός των δικών σας καρδιαγγειακών και μυϊκών ορίων ασφαλείας.” Οι καλοκαιρινές υπαίθριες δραστηριότητες αεροβικής και ενδυνάμωσης μπορεί να είναι ευρείας κλίμακας, πχ μια βόλτα με την οικογένεια ή το να παίζετε με μια μπάλας με έναν σκύλο σας, λέει η Χάρντεν. Άλλες υπαίθριες δραστηριότητες περιλαμβάνουν: πεζοπορία, ποδηλασία, καγιάκ, γιόγκα σε εξωτερικούς χώρους, βόλεϊ ή μπάσκετ, κολύμπι σε φυσικό νερό ή πισίνα.

Η Harden δίνει μερικές συμβουλές για την παρακολούθηση του σώματός σας και πότε πρέπει να σταματήσετε τις δραστηριότητές σας όταν είστε έξω στη ζέστη του καλοκαιριού:

  • Αίσθημα ρίγους
  • Δεν μπορείτε να πάρετε καλά ανάσα
  • Αναπνέετε πολύ βαριά
  • Έχετε κοκκινίσει πολύ

 

Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, είναι σημαντικό να σταματήσετε την άσκηση και να πιείτε υγρά. Να πάτε κάπου πιο δροσερό, αν είναι δυνατόν. Είναι επίσης δυνατό να ρυθμίσετε το σώμα σας στη ζέστη του καλοκαιριού κάνοντας την προπόνησή σας αργά και βήμα βήμα, ως ότου εγκλιματιστείτε.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

3 λάθη που κάνετε όταν ασκείστε και κινδυνεύετε από αφυδάτωση

Πώς να παραμείνετε fit εάν έχετε κατάθλιψη & άγχος

3 τρόποι για να κάνετε την άσκηση απόλαυση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.