Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Τα οφέλη της γιόγκα στη διαχείριση του στρες [vid]

Αθλητισμός: Τα οφέλη της γιόγκα στη διαχείριση του στρες [vid]

Αθλητισμός: Μελέτες δείχνουν ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που η γιόγκα βοηθά με το άγχος σας, είναι καθώς ανεβάζει τη διάθεσή σας και σας βοηθά να αναπτύξετε σταδιακά μια περισσότερο αυτο-συμπονετική στάση προς τον εαυτό. 

Η γιόγκα θεωρείται από πολλούς ως η παλαιότερη πρακτική αυτο-εξέλιξης/αυτο-ανάπτυξης. Οι μέθοδοι της κλασικής γιόγκα περιλαμβάνουν σωματικές στάσεις, έλεγχο της αναπνοής και διαλογισμό. Πολλές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι λίγη γιόγκα το πρωί, το βράδυ ή ακόμα και σε ένα διάλειμμα για μεσημεριανό γεύμα, μπορεί να ελαχιστοποιήσει το άγχος και να αυξήσει την παραγωγικότητα.

Πιστεύεται ότι η γιόγκα είναι τόσο αποτελεσματική στην ανακούφιση του στρες διότι, πέρα από τα οφέλη που έχει για το σώμα, προάγει την καλή διάθεση, αύξηση της συνειδητότητας και αυτοσυμπόνια.

Πώς η γιόγκα οφελεί το σώμα σου

  • Μειωμένα επίπεδα άγχους
  • Καλύτερος ύπνος
  • Μειωμένα επίπεδα κορτιζόλης
  • Βελτίωση πολλών ιατρικών καταστάσεων
  • Ανακούφιση συμπτωμάτων άσθματος και αλλεργίας
  • Χαμηλή αρτηριακή πίεση
  • Βοηθά στην προσπάθεια διακοπής του καπνίσματος
  • Χαμηλότερος καρδιακός ρυθμό
  • Πνευματική ανάπτυξ
  • Αίσθηση ευεξία
  • Μειωμένη μυϊκή ένταση
  • Αυξημένη δύναμη και ευελιξία

Τι περιλαμβάνει η γιόγκα;

Η πρακτική της γιόγκα περιλαμβάνει διατάσεις του σώματος και την υιοθέτηση διαφορετικών στάσεων διατηρώντας παράλληλα συνείδηση της αναπνοής. Το σώμα χαλαρώνει και ενεργοποιείται ταυτόχρονα.

Υπάρχουν διάφορα στυλ γιόγκα, μερικά “περνούν” πιο γρήγορα μεταξύ των στάσεων, σχεδόν σαν μια αερόβια προπόνηση, και άλλα στυλ “εισχωρούν” βαθιά σε κάθε πόζα με σκοπό την χαλάραση σε αυτές.

Σχεδόν όλοι μπορούν να δουν σωματικά οφέλη από τη γιόγκα και η πρακτική της μπορεί επίσης να προσφέρει ψυχολογικά οφέλη, όπως μείωση του άγχους, αίσθηση ευεξίας και πνευματικά οφέλη. Ορισμένες στάσεις μπορούν να γίνουν σχεδόν οπουδήποτε και ένα πρόγραμμα γιόγκα μπορεί να διαρκέσει για ώρες ή λεπτά, ανάλογα με το πρόγραμμά σας.

Υπάρχουν διάφοροι μηχανισμοί στη γιόγκα που επηρεάζουν τα επίπεδα άγχους, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους η γιόγκα μπορεί να ελαχιστοποιήσει τα συμπτώματά σας. Μελέτες δείχνουν ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που η γιόγκα βοηθά με το άγχος σας, είναι καθώς ανεβάζει τη διάθεσή σας και σας βοηθά να αναπτύξετε σταδιακά μια περισσότερο αυτο-συμπονετική στάση προς τον εαυτό.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όσον αφορά τη θεραπεία της κατάθλιψης, η συμβολή της άσκησης είναι συγκρίσιμη με αυτή των αντικαταθλιπτικών

Η συμβολή της άσκησης στην οστική υγεία

Η γιόγκα ως συμπληρωματική θεραπεία και πρόληψη για την κατάθλιψη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.