Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: Μπορεί η άσκηση να προκαλέσει κρίσεις ημικρανίας; [vid]

Αθλητισμός: Μπορεί η άσκηση να προκαλέσει κρίσεις ημικρανίας; [vid]

Αθλητισμός: Εάν έχετε παρατηρήσει ότι ένα επεισόδιο ημικρανίας ακολουθεί συχνά τις προπονήσεις σας, μπορεί να αντιμετωπίζετε ημικρανία που προκαλείται από την άσκηση.

Η μέτρια άσκηση, γενικά, μπορεί να βοηθήσει μερικούς ανθρώπους να διαχειριστούν την ημικρανία και άλλες προκλήσεις υγείας. Όμως, σε ορισμένες περιπτώσεις, η σωματική δραστηριότητα μπορεί να προκαλέσει κρίση ημικρανίας. Εάν αντιμετωπίζετε επεισόδια ημικρανίας που προκαλούνται από την άσκηση, μπορεί να παρατηρήσετε ότι ο πόνος σας ξεκινάει συχνά γύρω από το λαιμό σας, ένα κοινό χαρακτηριστικό αυτού του τύπου ημικρανίας που σημειώθηκε σε μια μικρή ολλανδική μελέτη του 2013.

Tι προκαλεί επεισόδια ημικρανίας μετά την άσκηση;

Το γιατί η άσκηση μπορεί να γίνει έναυσμα για ημικρανία είναι ακόμα υπό μελέτη, αν και η γενετική μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στην ημικρανία, γενικά. Η άσκηση μπορεί επίσης να εμπλέκεται σε κρίσεις ημικρανίας λόγω της αύξησης των επιπέδων προφλεγμονωδών ουσιών στον εγκέφαλο. Αυτές οι ουσίες θα μπορούσαν να αυξήσουν τους φυσικούς παλμούς και να οδηγήσουν σε αυξημένο καρδιακό ρυθμό, ενδοκρανιακή πίεση και αρτηριακή πίεση. Ωστόσο, ενώ μπορεί να φαίνεται ότι η άσκηση προκαλεί επεισόδια ημικρανίας, άλλοι παράγοντες εκτός από τη σωματική δραστηριότητα μπορεί να είναι οι παράγοντες που συμβάλλουν στην κρίση.

Αυτοί θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:

  • ξαφνικές αλλαγές στη θερμοκρασία ή ακραίες θερμοκρασίες
  • αφυδάτωση
  • δεν τρώτε αρκετά πριν την άσκηση
  • δεν κοιμάστε αρκετά
  • υποκείμενες ιατρικές καταστάσεις
  • παρενέργειες των φαρμάκων

Συμπτώματα και διάγνωση

Η ημικρανία είναι μια νευρολογική πάθηση που συχνά εκδηλώνεται με επεισόδια παλλόμενου πόνου στη μία ή και στις δύο πλευρές του κεφαλιού. Μερικές φορές, είναι πιθανό να βιώσετε ένα επεισόδιο ημικρανίας χωρίς πόνο.

Τα επεισόδια ημικρανίας τείνουν να συμβαίνουν σε 4 φάσεις:

  • πρόδρομη (συμπτώματα προκεφαλαλγίας που διαρκούν ώρες ή ημέρες)
  • αύρα (αισθητηριακές διαταραχές και αναστρέψιμα νευρολογικά ελλείμματα) που εμφανίζονται έως και μία ώρα πριν από τον πόνο στο κεφάλι)
  • πονοκέφαλος (διαρκεί ώρες έως μέρες)
  • ημικρανία hangover (μια ποικιλία συμπτωμάτων μετά από 1 έως 2 ημέρες)

Οι κρίσεις ημικρανίας συχνά συνοδεύονται από εξουθενωτικά συμπτώματα όπως:

  • έμετος και ναυτία
  • ευαισθησία στο φως, τον ήχο ή τη μυρωδιά
  • πόνους στο σώμα και μυϊκή δυσκαμψία
  • παλλόμενος πόνος στο κεφάλι
  • κούραση
  • καταθλιπτική διάθεση
  • αυπνία
  • προκλήσεις συγκέντρωσης
  • ανησυχία

Δεν υπάρχει οριστική εξέταση ή διαγνωστική απεικόνιση που να μπορεί να σας πει εάν ο πόνος στο κεφάλι είναι αποτέλεσμα ημικρανίας. Η ομάδα υγείας σας πιθανότατα θα κάνει μια διάγνωση με βάση τη συχνότητα των επεισοδίων, το οικογενειακό ιστορικό, τα συγκεκριμένα συμπτώματα, το επίπεδο βλάβης και τις βασικές νευρολογικές εξετάσεις.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η κατανάλωση πολλών πρωτεϊνών "ρίχνει" την ταχύτητα των ελίτ αθλητών

Οι καλύτερες cardio προπονήσεις χαμηλής έντασης

Η γιόγκα ανακουφίζει τον πόνο & τα συμπτώματα κατάθλιψης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.