Αυτοφροντίδα

Άσκηση καλοκαίρι: Ενυδατωθείτε και μην το παρακάνετε με την προπόνηση στον ήλιο

Άσκηση καλοκαίρι: Ενυδατωθείτε και μην το παρακάνετε με την προπόνηση στον ήλιο

Άσκηση καλοκαίρι: Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όταν ιδρώνετε πολύ, αντικαθιστάτε τα χαμένα θρεπτικά συστατικά. Εάν ιδρώνετε πολύ ή κάνετε μεγαλύτερη προπόνηση έξω, πρέπει να αναπληρώσετε τους ηλεκτρολύτες ή να πάρετε λίγο νάτριο για να αντικαταστήσετε αυτό που χάνεται μέσω του ιδρώτα.

Το να διατηρείτε το σώμα σας καλά ενυδατωμένο είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια των υπαίθριων καλοκαιρινών σπορ και της άσκησης. Για τις καλοκαιρινές προπονήσεις, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι καταναλώνονται επαρκείς υδατάνθρακες, υγρά και ηλεκτρολύτες. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι διατηρούνται τα σωστά επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης, ενώ δεν πρέπει να πηγαίνετε σε μια συνεδρία άσκησης πεινασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σκεφτείτε τι τρώτε και πίνετε πριν από την προπόνηση για να αναπληρώσετε την αυξημένη απώλεια νερού από τον ιδρώτα.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την ενίσχυση της πρόσληψης υγρών και ηλεκτρολυτών ή τροφών με υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό, συμπεριλαμβανομένων των πεπονιών όπως το καρπούζι, το πεπόνι και το μελίτωμα. και σούπες, smoothies, μήλα, μούρα, ανανά, πιπεριές, ντομάτες και σέλινο. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ενυδάτωση πριν και μετά την προπόνηση. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όταν ιδρώνετε πολύ, αντικαθιστάτε τα χαμένα θρεπτικά συστατικά. Πάρτε ένα μπουκάλι νερό και πιείτε το όλη την ημέρα. Εάν ιδρώνετε πολύ ή κάνετε μεγαλύτερη προπόνηση έξω, πρέπει να αναπληρώσετε τους ηλεκτρολύτες ή να πάρετε λίγο νάτριο για να αντικαταστήσετε αυτό που χάνεται μέσω του ιδρώτα.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να συμπεριλάβουμε μια ποιοτική πηγή ηλεκτρολύτη, η οποία θα μπορούσε να είναι με τη μορφή αθλητικού ποτού ή αλμυρών τροφών για να συμπληρώσει το νερό. Παρακολουθήστε την κατάσταση ενυδάτωσης σας. Ένας εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να παρακολουθείτε το χρώμα των ούρων σας. Εάν είναι σκοτεινά και συγκεντρωμένα και δεν πηγαίνετε πολύ στην τουαλέτα, πρέπει να πίνετε περισσότερα υγρά. Αν τα ούρα σας είναι σταθερά διαυγή και κάνετε συχνά pit stop, μπορεί να είστε υπερενυδατωμένοι. Για να αναπληρώσετε την ενέργεια μετά από μια προπόνηση, φάτε ένα σνακ ή ένα γεύμα που περιλαμβάνει εύκολα εύπεπτους υδατάνθρακες και πρωτεΐνη.

Ειδικά στη ζέστη του καλοκαιριού, πολλοί άνθρωποι τελειώνουν τις προπονήσεις τους και απλά δεν πεινούν. Δεν έχουν όρεξη και δεν θέλουν να φάνε. Ανεξάρτητα από αυτό, είναι σημαντικό να δώσετε στο σώμα σας θρεπτικά συστατικά για να ανακτήσει τις δυνάμεις του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα υγρά θρεπτικά συστατικά είναι ευκολότερα, όπως το γάλα, ο χυμός ή τα smoothies. Και δώστε στο σώμα σας την ευκαιρία να προσαρμοστεί. Επιλέξτε εύκολη άσκηση σε υπαίθριες προπονήσεις σε ζεστό καιρό για να αποφύγετε ασθένειες που σχετίζονται με τη ζέστη. Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν τον αντίκτυπο που έχει η ζέστη και η υγρασία στο σώμα. Αν δεν αισθάνεστε καλά, επιβραδύνετε ή σταματήστε. Να είστε προνοητικοί και να έχετε πάντα μια πηγή υγρών.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η εικονική σωματική άσκηση μπορεί να μειώσει το ψυχοκοινωνικό στρες και το άγχος

Υπαίθριες δραστηριότητες σχεδιασμένες να προσφέρουν οφέλη για τη σωματική και ψυχική υγεία

10 από τους πιο δροσερούς τρόπους για να νικήσετε τη ζέστη αυτό το καλοκαίρι

3 λάθη που κάνετε όταν ασκείστε και κινδυνεύετε από αφυδάτωση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.