Αυτοφροντίδα

Ανακουφίστε το άγχος μέσω της αναπνοής σε κουτί

Ανακουφίστε το άγχος μέσω της αναπνοής σε κουτί

Οι περισσότεροι από εμάς στην εποχή μας μαστίζονται από τα συναισθήματα του άγχους. Οι παράγοντες ενεργοποίησης μπορεί να είναι κάτι τόσο μεγάλο όσο η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου ή η απόλυση από μια δουλειά ή ακόμη και μικρά καθημερινά πράγματα όπως η καταρρέουσα εργασιακή πίεση, ο ανταγωνισμός, τα οικογενειακά ζητήματα, οι διαφωνίες κ.λπ.

Οι περισσότεροι από εμάς στην εποχή μας μαστίζονται από τα συναισθήματα του άγχους. Οι παράγοντες ενεργοποίησης μπορεί να είναι κάτι τόσο μεγάλο όσο η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου ή η απόλυση από μια δουλειά ή ακόμη και μικρά καθημερινά πράγματα όπως η καταρρέουσα εργασιακή πίεση, ο ανταγωνισμός, τα οικογενειακά ζητήματα, οι διαφωνίες κ.λπ. Έχουμε βρει έναν τρόπο να το αντιμετωπίσουμε; Στην πραγματικότητα, κανείς δεν μπορεί να είναι ειδικός στην αντιμετώπιση του άγχους. θέλει εξάσκηση, περιορισμούς και υπομονή. Ακόμη και με αυτά στη θέση τους, μπορεί να μην λειτουργεί συνεχώς. Μια νέα τεχνική βαθιάς αναπνοής που ονομάζεται αναπνοή κουτιού μπορεί ωστόσο να βοηθήσει. Σύμφωνα με έρευνες, αυτή η τεχνική αναπτύχθηκε από τον στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών. Προφανώς τους βοήθησε να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να διαχειριστούν το άγχος και να αντιμετωπίσουν τρομερές καταστάσεις. Έχει αποδειχθεί ότι έχει σίγουρα αντίκτυπο στο στρες, το άγχος, το φόβο και μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να πάρουν τον έλεγχο των συναισθημάτων τους.

Τι είναι το Box Breathing;

Αυτή η άσκηση αναφέρεται επίσης ως «τετράγωνη αναπνοή ή τακτική αναπνοή». Μπορεί να προκαλεί σύγχυση επειδή έχει τόσα πολλά διαφορετικά ονόματα. Το όνομα «box breathing» δόθηκε επειδή το μοτίβο της αναπνοής μοιάζει με κουτί και σε αυτό συνήθιζαν να επικεντρώνονται στο μυαλό τους όταν το εξασκούσαν.

Ποια είναι η τεχνική της αναπνοής;

Βασικά περιλαμβάνει τέσσερα βήματα. Στο πρώτο βήμα, παίρνετε μια βαθιά ανάσα. το δεύτερο βήμα είναι να κρατήσετε την αναπνοή. Το τρίτο βήμα είναι να εκπνεύσετε και, τέλος, να κρατήσετε ξανά την αναπνοή σας.

Δείτε πώς μπορείτε να το εξασκήσετε:

  1. Πρώτα, εισπνεύστε πολύ αργά και ενώ το κάνετε μετρήστε μέχρι το 4. Αναπνεύστε από τη μύτη σας και όχι από το στόμα σας.
  2. Σταματήστε και κρατήστε την αναπνοή σας μέχρι να μετρήσετε ξανά στο 4. Κάντε το αργά.
  3. Στη συνέχεια, εκπνεύστε αργά και μετρήστε μέχρι το 4. Χρησιμοποιήστε κάθε δευτερόλεπτο.
  4. Αφού εκπνεύσετε, κρατήστε ξανά την αναπνοή σας και μετρήστε 4 φορές.
  5. Μπορείτε να το επαναλάβετε όσες φορές θέλετε, μέχρι να νιώσετε καλύτερα.
  6. Μπορείτε επίσης να το εξασκήσετε οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος.

Ποια είναι τα οφέλη του box breathing;

  1. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αποσυμπιεστείτε
  2. Θα σας αποσπάσει την προσοχή από τις σκέψεις σας και θα σας αναγκάσει να εστιάσετε στην αναπνοή σας
  3. Θα επιβραδύνει τον καρδιακό σας ρυθμό
  4. Προάγει την ισορροπία μεταξύ της δραστηριότητας του συμπαθητικού (μάχη ή φυγής) και του παρασυμπαθητικού (ανάπαυσης) νευρικού συστήματος.
  5. Οι ερευνητές αποκαλύπτουν ότι τα αποτελέσματα μπορούν να γίνουν αισθητά σε μόλις 5 λεπτά.
  6. Μπορεί να ενεργοποιήσει το παρασυμπαθητικό νευρικό σας σύστημα.
  7. Μπορεί να μειώσει το επίπεδο κορτιζόλης.
  8. Μπορεί να τονώσει τη διάθεσή σας.
  9. Μπορεί να βελτιώσει τη διανοητική διαύγεια και να σας βοηθήσει να εστιάσετε.
  10. Μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της αντίδρασης του σώματός σας στο στρες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς θα φροντίσεις τον εαυτό σου μετά από μια κουραστική εβδομάδα;

Πώς μπορείτε να καταπολεμήσετε το άγχος σας;

Συμβουλές για να βελτιώσετε την συγκέντρωσή σας

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε το άγχος σας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς μπορούμε να χαλαρώσουμε το παχύ έντερο μας από τον ερεθισμό;

Ευερέθιστο έντερο: Με απλές αλλαγές διατροφής, διαχείριση του στρες και τακτική άσκηση, μπορείτε να χαλαρώσετε το ευερέθιστο έντερο και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.

Συνήθειες που σκοτώνουν την παραγωγικότητα και πώς να τις κόψετε

Το μεσημεριανό γεύμα ενώ εργάζεστε μπορεί να δημιουργεί την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας υπό το πρόσχημα της πολλαπλής εργασίας, αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε περισσότερες από μία εργασίες τη φορά. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερες εργασίες προσπαθείτε να κάνετε ταχυδακτυλουργικά, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για ανακρίβειες.

Το ατμόλουτρο μπορεί να βλάψει το δέρμα μας;

Σάουνα: Δεν βλάπτει το δέρμα σας αρκεί να το χρησιμοποιείτε με σύνεση. Μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά τα χαλαρωτικά και αποτοξινωτικά οφέλη, αρκεί να ενυδατώνεστε σωστά και να ακούτε το σώμα σας.

Τι να κάνετε όταν έρθετε με ασθένεια που προκαλείται από την ζέστη;

Ζέστη ασθένειες: Το να αντιμετωπίζετε ασθένειες που προκαλούνται από τη ζέστη μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά το να μάθετε πώς να τις αναγνωρίζετε και να τις αντιμετωπίζετε έγκαιρα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας.

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου;

Σχεδιάζοντας ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και δημιουργώντας ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας και πιθανώς να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων ασθενειών.