Αυτοφροντίδα

‘Αγχος Κορωνοϊός: Πάρτε μια ανάσα, όλα θα πάνε καλά

‘Αγχος Κορωνοϊός: Πάρτε μια ανάσα, όλα θα πάνε καλά

'Αγχος Κορωνοϊός: Οι ειδικοί προτείνουν την κοινωνική αποστασιοποίηση και την αυτο-καραντίνα για να αποτρέψουν την εξάπλωση της νέας νόσου του κορανοϊού (COVID-19), προκαλώντας στους περισσότερους από μας απομόνωση.

Πάρτε μια ανάσα. Οι ειδικοί προτείνουν την κοινωνική αποστασιοποίηση και την αυτο-καραντίνα για να αποτρέψουν την εξάπλωση της νέας νόσου του κορανοϊού (COVID-19), προκαλώντας στους περισσότερους από μας απομόνωση. Είναι λογικό να μην κάνετε και πολλά παρά μόνο να ενημερώσετε σχετικά με τα νεότερα για τον ιό και τη διαθεσιμότητα του χαρτιού τουαλέτας. Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για το άγχος του κορωνοϊού;

1. Κάντε μια εικονική περιήγηση στο μουσείο

Η επίσκεψη σε δημόσιο χώρο όπως ένα μουσείο πιθανώς δεν είναι πολύ υψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων σας αυτήν τη στιγμή. Αλλά μπορείτε να ζήσετε μερικές συναρπαστικές εκδρομές σε μουσεία από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σας. Περισσότερα από 500 μουσεία και γκαλερί σε όλο τον κόσμο έχουν συνεργαστεί με το Google Arts & Culture για να προβάλλουν τις συλλογές τους στο διαδίκτυο ως εικονικές περιηγήσεις.

2. Κάντε μια εικονική πεζοπορία μέσω ενός εθνικού πάρκου

“Ένα ταξίδι σε μέρη που δεν πηγαίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι.” Δεν ακούγεται τέλειο σε μια τέτοια στιγμή; Προέρχεται από τον τίτλο για τους κρυμμένους κόσμους των εθνικών πάρκων, ένα διαδραστικό ντοκιμαντέρ και έκθεμα από το Google Arts & Culture. Το έκθεμα σάς επιτρέπει να κάνετε περιηγήσεις 360 μοιρών στα Εθνικά Πάρκα των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των απομονωμένων περιοχών που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα δουν ποτέ στη ζωή τους.

3. Παρακολουθήστε άγρια ​​ζώα σε πραγματικό χρόνο

Μιλώντας για τη φύση, αναρωτηθήκατε ποτέ τι είναι η άγρια ​​φύση; Τα περισσότερα ζώα απλώς συνεχίζουν να ζουν τη ζωή τους και μπορείτε να τα παρακολουθήσετε σε πραγματικό χρόνο με τα live cams στο Explore.org. Υπάρχει κάτι καθησυχαστικό στο να βλέπουμε ότι τα δελφίνια εξακολουθούν να κολυμπούν, οι αετοί εξακολουθούν να φωλιάζουν και τα κουτάβια του κόσμου εξακολουθούν να είναι πραγματικά χαριτωμένα – ακόμη και όταν αισθάνεστε ότι όλα καταρρέουν.

4. Μην κάνετε τίποτα για 2 λεπτά

Το να μην κάνετε τίποτα μπορεί να φαίνεται σαν μια παράξενη ​​ιδέα αυτή τη στιγμή – υπάρχουν τόσα πολλά να ανησυχείτε! Τι γίνεται όμως αν προκαλέσετε τον εαυτό σας να μην κάνει τίποτα μόνο για 2 λεπτά; Ο ιστότοπος Do Nothing for 2 Minutes έχει σχεδιαστεί για ακριβώς αυτό. Η ιδέα είναι απλή: Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακούσετε τον ήχο των κυμάτων χωρίς να αγγίξετε το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο για 2 λεπτά συνεχόμενα. Είναι πιο δύσκολο από ό, τι φαίνεται, ειδικά αν έχετε κολλήσει σε συνεχείς κύκλους ελέγχου των ειδήσεων. Εάν αγγίξετε τον υπολογιστή σας πριν από τη λήξη των 2 λεπτών, τότε ο ιστότοπος σας ενημερώνει για πόσο χρονικό διάστημα τα καταφέρετε και επαναφέρει το ρολόι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο γυναικείος φόβος του σεξ κι ο μύθος της Δάφνης

Καφεΐνη - Είναι καλή ή κακή για την υγεία;

Αντιστρές τρόφιμα στην καθημερινότητά σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.