Αυτοφροντίδα

Αφεψήματα υγεία: Ποια είναι τα καλύτερα αφεψήματα για την υγεία του οργανισμού σας

Αφεψήματα υγεία: Ποια είναι τα καλύτερα αφεψήματα για την υγεία του οργανισμού σας

Αφεψήματα υγεία: Τώρα που πέφτουν οι θερμοκρασίες, τα ζεστά ροφήματα φαντάζουν πιο θελκτικά. Ποια αφεψήματα να προτιμήσουμε για την υγεία μας;

Όταν οι θερμοκρασίες πέφτουν, συχνά λαχταρούμε ζεστά φαγητά και ροφήματα για να μας ζεσταίνουν. Εκτός από το να μας ζεσταίνουν σε μια κρύα μέρα, τα ζεστά ροφήματα που επιλέγουμε να καταναλώνουμε μπορούν επίσης να έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την πρόληψη ασθενειών και τη διαχείριση χρόνιων παθήσεων.

Αφεψήματα με υπερδυνάμεις

  • Χαμομήλι: Συνήθως καταναλώνεται για χαλάρωση και για βελτίωση του ύπνου, το τσάι χαμομηλιού μπορεί επίσης να έχει πολλά οφέλη για την υγεία για κάποιον που ζει με μια χρόνια πάθηση. Η κατανάλωση χαμομηλιού έχει συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου διαβητικών επιπλοκών. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του μπορεί να είναι ευεργετικές για άτομα που πάσχουν από χρόνιες φλεγμονώδεις ασθένειες όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα. Το τσάι χαμομηλιού είναι επίσης ένα αντισπασμωδικό, καθιστώντας το ευεργετικό για άτομα που ζουν με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (IBS).
  • Τσάι τζίντζερ: Το τζίντζερ χρησιμοποιείται εδώ και καιρό στη μαγειρική και για ιατρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της θεραπείας της ασθένειας της κίνησης. Το τσάι τζίντζερ χρησιμοποιείται συνήθως από καρκινοπαθείς για να βοηθήσει στη μείωση της ναυτίας κατά τη διάρκεια της θεραπείας. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι το τζίντζερ μπορεί επίσης να έχει πολλά άλλα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της πρόληψης του καρκίνου, ως αντιφλεγμονώδους παράγοντα, για την πρόληψη καρδιακών παθήσεων και για τη μείωση του πόνου που σχετίζεται με χρόνιες παθήσεις.
  • Πράσινο τσάι: Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού έχει συνδεθεί με ποικίλα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της πρόληψης καρδιακών και ηπατικών παθήσεων. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, οι οποίες είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά. Λόγω των αντιοξειδωτικών του ιδιοτήτων, η τακτική κατανάλωση πράσινου τσαγιού έχει συνδεθεί με την πρόληψη πολλών τύπων καρκίνου, όπως του πνεύμονα, του παχέος εντέρου, του οισοφάγου, του στόματος, του στομάχου, του λεπτού εντέρου, των νεφρών και του παγκρέατος. Αρκετές μελέτες δείχνουν επίσης ότι το πράσινο τσάι μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ορισμένων χρόνιων ασθενειών.
  • Καφές: Καλά νέα για όσους πίνουν καφέ! Υπάρχουν πολλά οφέλη για την υγεία που σχετίζονται με τη μέτρια κατανάλωση καφέ, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, της βελτίωσης της υγείας της καρδιάς και του μειωμένου κινδύνου ηπατικής νόσου. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι ο καφές μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης της νόσου του Πάρκινσον. Και για όσους πάσχουν από Πάρκινσον, η τακτική κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της κίνησης.
  • Τσάι oolong: Αν και όλο το τσάι προέρχεται από το ίδιο φυτό, το τσάι oolong υποβάλλεται σε μερική ζύμωση (σε αντίθεση με το μαύρο τσάι, το οποίο είναι πλήρως ζυμωμένο). Όπως και άλλα είδη τσαγιού, το τσάι oolong περιέχει αντιοξειδωτικά, τα οποία έχουν πολυάριθμα προστατευτικά οφέλη. Έρευνες έχουν δείξει ότι η τακτική κατανάλωση τσαγιού oolong σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης υψηλών επιπέδων τριγλυκεριδίων, ολικής χοληστερόλης και χοληστερόλης λιποπρωτεϊνών χαμηλής πυκνότητας (LDL). Το πράσινο, το μαύρο και το oolong τσάι μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τσάι από βότανα για να καταπραΰνετε το άγχος

Τα καλύτερα detox tips που πρέπει να ακολουθήσεις

Τρία βότανα που βοηθούν στην εύρυθμη λειτουργία του εντέρου

Όλα τα βότανα που αξίζει να δοκιμάσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.