Διατροφή

Τροφές Γήρανση: Επιπτώσεις διατροφής στην όψη και στην ποιότητα της επιδερμίδας σας

Τροφές Γήρανση: Επιπτώσεις διατροφής στην όψη και στην ποιότητα της επιδερμίδας σας

Κάποιες τροφές πυροδοτούν τη φλεγμονή στο έντερο, η οποία αντανακλά στο πρόσωπό σας.

Τροφές Γήρανση: Οι διατροφικές ατασθαλίες μπορούν να δημιουργήσουν κηλίδες, ερυθρότητα, πρήξιμο, αλλά και να στεγνώσουν την επιδερμίδα.

Η κακή διατροφή δεν σας προσθέτει μόνο κιλά, μπορεί να έχει επιπτώσεις και στην όψη της επιδερμίδας σας.

Κάποιες τροφές πυροδοτούν τη φλεγμονή στο έντερο, η οποία αντανακλά στο πρόσωπό σας.

Δείτε ποιες είναι και προσπαθήστε να τις περιορίσετε:

Αλκοόλ: Εάν παρατηρήσετε ρυτίδες κάτω από τα μάτια, γραμμές ή κηλίδες μεταξύ των φρυδιών, αφυδατωμένη επιδερμίδα και ερυθρότητα στο πρόσωπο, ίσως να ευθύνεται το γεγονός ότι πίνετε πολύ παραπάνω από το επιτρεπόμενο. Η κατάχρηση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο έντερο, καθώς επιτρέπει στις τοξίνες από τα βακτήρια του εντέρου να εισχωρήσουν στο ήπαρ, οδηγώντας στη συνέχεια στη δημιουργία φλεγμονής και ουλών (κίρρωση). Για να βοηθήσετε στην αποκατάσταση της επιδερμίδας σας, φάτε καρύδια, τα οποία είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα που σύμφωνα με μελέτες επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης. Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε μια ενισχυμένη ενυδατική προσώπου που θα βοηθήσει στη λείανση των γραμμών και των ρυτίδων, καθώς και στην αναπλήρωση της χαμένης υγρασίας της επιδερμίδας.

Ζάχαρη: Η υπερβολική κατανάλωση σοκολάτας και άλλων γλυκών προκαλεί αφυδάτωση και λέπτυνση, καθώς και αποχρωματισμό της επιδερμίδας (είναι πιθανό να γίνει πιο γκριζωπή). Επιπλέον, μπορεί να προκαλέσει σακούλες κάτω από τα μάτια και κηλίδες σε όλο το πρόσωπο. Μια διατροφή πλούσια σε ζάχαρη συμβάλλει στην αύξηση της αρτηριακής πίεσης και του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Μην ξεχνάτε λοιπόν να τρώτε σπανάκι, μπρόκολο και πατάτες, τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρων στο αίμα λόγω της περιεκτικότητάς τους σε άλφα-λιποϊκό οξύ που βοηθά τη μετατροπή της γλυκόζης σε ενέργεια.

Γλουτένη: Η γλουτένη είναι πρωτεΐνη που βρίσκεται σε σιτάρι, σίκαλη και κριθάρι. Η υπερβολική κατανάλωση ψωμιού, ζυμαρικών και άλλων υδατανθράκων μπορεί να προκαλέσει ερυθρότητα και πρήξιμο στα μάγουλα, κόκκινα στίγματα στο μέτωπο και σκούρες κηλίδες στο πηγούνι. Οι άνθρωποι που πάσχουν από κοιλιοκάκη, έχουν δηλαδή δυσανεξία στη γλουτένη, θα εκδηλώσουν συμπτώματα όπως διάρροια, πόνο στο στομάχι και εμετό. Εκτός από τη δυσανεξία στη γλουτένη όμως, υπάρχει και η ευαισθησία στη γλουτένη που δεν σχετίζεται με την κοιλιοκάκη. Η μείωση ή ο αποκλεισμός της γλουτένης από τη διατροφή δεν συνεπάγεται αποκλεισμό των υδατανθράκων. Μπορείτε να καταναλώνετε φαγόπυρο, καστανό ρύζι, κινόα και κεχρί και γενικά δημητριακά χωρίς γλουτένη. Για να φύγει το πρήξιμο από την περιοχή των ματιών, δοκιμάστε να βάλετε λίγο πάγο τυλιγμένο σε μία πετσέτα. Εξίσου αποτελεσματικές μπορεί να είναι οι φλούδες από αγγούρι, το οποίο αναζωογονεί την επιδερμίδα.

Γαλακτοκομικά: Το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι, όταν καταναλώνονται ανεξέλεγκτα, μπορούν να προκαλέσουν σακούλες κάτω από τα μάτια, σπυράκια σε όλο το πρόσωπο και το πηγούνι. Εκτός από το ότι επηρεάζουν την επιδερμίδα, το 75% των ανθρώπων με δυσανεξία στη λακτόζη αντιμετωπίζουν και προβλήματα στο πεπτικό. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας, τα γαλακτοκομικά φαίνεται να έχουν κάποια σχέση με την ακμή, με τον κύριο ένοχο να είναι το άπαχο γάλα. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην αγγίζετε και να μην ξύνετε τα σπυράκια και τα σημάδια στο πρόσωπο γιατί θα επιδεινωθούν. Χρησιμοποιείστε κάποιο αντιβακτηριδιακό προϊόν και αποφεύγετε το «βαρύ» μακιγιάζ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πέντε καθημερινές συνήθειες που μας γερνάνε

Τι προκαλεί στον οργανισμό η υπερκατανάλωση γλυκών

Διατροφικές συνήθειες που εκτοξεύουν την ακμή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ωμέγα 3 λιπαρά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Ωμέγα 3 τροφές: Για τη διατήρηση και ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος, της καρδιακής και ψυχικής σας υγείας, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι αναμφίβολα ένα ισχυρό θρεπτικό συστατικό που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή σας.

Διατροφή : Τρόφιμα που μειώνουν τον καρκίνο

Διατροφή : Αυτό που τρώτε μπορεί να επηρεάσει δραστικά πολλές πτυχές της υγείας σας, συμπεριλαμβανομένου του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων παθήσεων όπως καρδιακών παθήσεων, διαβήτη και καρκίνου.

Παλινδρόμηση : Τροφές για να την αντιμετωπίσετε

Παλινδρόμηση : Η παλινδρόμηση οξέος συμβαίνει όταν υπάρχει ροή οξέος από το στομάχι στον οισοφάγο . Αυτό συμβαίνει συνήθως αλλά μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές ή ενοχλητικά συμπτώματα, όπως καούρα.

Δέρμα : Τρόποι να το φροντίσετε

Δέρμα : Εφαρμόστε αντηλιακό με τουλάχιστον 30 SPF 15 λεπτά πριν πάτε έξω, καθώς χρειάζεται λίγο για να ενεργοποιηθεί το αντηλιακό.

Superfoods : Υγιεινές υπερτροφές

Superfoods : Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, χορτοφαγικές πρωτεΐνες και υγιή για την καρδιά λίπη.