ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Σπορ παιδιά Covid-19: Συμβουλές για να παραμείνουν τα παιδιά ασφαλή ενώ αθλούνται

Σπορ παιδιά Covid-19: Συμβουλές για να παραμείνουν τα παιδιά ασφαλή ενώ αθλούνται

Σπορ παιδιά Covid-19: Τα παιδιά επιστρέφουν στις αθλητικές δραστηριότητες και αυτό είναι υπέροχο. Για να αποφευχθεί περαιτέρω εξάπλωση της Covid-19, όμως, ορίστε κάποιες απλές και περιεκτικές συμβουλές από την Εθνική Ένωση Αθλητικών Προπονητών στις ΗΠΑ.

Η πανδημία κράτησε πολλά παιδιά μακριά από τις αγαπημένες τους ενασχολήσεις με τον αθλητισμό. Είναι κρίμα! Η COVID-19 δεν πρέπει να κρατά τους εκκολαπτόμενους αθλητές στο περιθώριο. Αλλά είναι ζωτικής σημασίας να τους κρατήσουμε ασφαλείς από τον κορωνοϊό ενώ αθλούνται. Γι’ αυτό το λόγο και η Εθνική Ένωση Αθλητικών Προπονητών στις ΗΠΑ (NATA) δημοσίευσε ορισμένες συμβουλές για γονείς και παιδιά. Τα εμβόλια κατά της COVID για όσους είναι 12 ετών και άνω έχουν αλλάξει το παιχνίδι για πολλές οικογένειες. Σαφώς και ο πλήρης εμβολιασμός μπορεί να κάνει την επιστροφή στον αθλητισμό ασφαλέστερη. Αλλά για τα παιδιά που είναι ακόμη πολύ μικρά για να κάνουν το εμβόλιο, είναι σημαντικό να λάβουν μέτρα που μειώνουν τον κίνδυνο εξάπλωσης του ιού. Έχετε στο νου σας επίσης ότι τα παιδιά που ήταν λιγότερο ενεργά κατά τη διάρκεια της πανδημίας κινδυνεύουν να τραυματιστούν. Επιπλέον, κάθε παιδί ή έφηβος που είχε πρόσφατα COVID-19 θα πρέπει να υποβάλλεται σε καρδιολογική εξέταση πριν επιστρέψει στη φυσική δραστηριότητα.

Πριν ξεκινήσει η αθλητική σεζόν:

  • Κατανοήστε τους κανόνες ασφαλείας και τις προσδοκίες και μιλήστε για αυτούς με το παιδί σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά σας έχουν μάσκα προσώπου, απολυμαντικό χεριών, πετσέτα, μπουκάλι νερό και χαρτομάντιλα με τα ονόματά τους.
  • Επισκεφθείτε το γιατρό σας εάν το παιδί σας χρειάζεται φυσική εξέταση πριν από τη συμμετοχή.
  • Εάν τα παιδιά σας δεν ήταν ενεργά κατά τη διάρκεια του COVID-19, ξεκινήστε να ασκείστε.
  • Για αθλήματα με πολύ τρέξιμο, σκεφτείτε ένα πρόγραμμα προετοιμασίας για αρχάριους πριν από τη σεζόν.

Πριν από την προπόνηση ή το παιχνίδι:

  • Κρατήστε τα παιδιά σας στο σπίτι από την προπόνηση ή το παιχνίδι εάν νιώθουν άρρωστα ή έχουν συμπτώματα COVID-19.
  • Ζητήστε από τα παιδιά σας να πλένουν τα χέρια τους πριν φτάσουν ή να χρησιμοποιούν απολυμαντικό χεριών εάν δεν υπάρχουν σαπούνι και νερό.
  • Φέρτε ετικέτα προσωπικού αθλητικού εξοπλισμού, μπουκάλι νερό, πετσέτα, χαρτομάντιλα, απολυμαντικό χεριών και μάσκα προσώπου.
  • Για παιδιά που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένα, φοράτε μάσκες προσώπου κατά την άφιξη ή την έξοδο από τον αγωνιστικό χώρο.
  • Ενθαρρύνετε το παιδί σας να φορά μάσκα σε πολυσύχναστους εσωτερικούς χώρους.
  • Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τα παιδιά πρέπει να ενημερώσουν έναν προπονητή εάν δεν αισθάνονται καλά και να αφήσουν την πρακτική ή το παιχνίδι με έναν γονέα ή φροντιστή.

Επιστροφή στη φυσική δραστηριότητα μετά τη μόλυνση από COVID-19:

  • Εάν το παιδί σας έχει θετικό τεστ COVID-19, ενημερώστε τον παιδίατρό σας.
  • Ζητήστε από παιδιά χωρίς συμπτώματα ή ήπια συμπτώματα COVID-19 για έλεγχο καρδιακών συμπτωμάτων.
  • Όσοι έχουν μέτρια συμπτώματα δεν πρέπει να ασκούνται μέχρι να φύγουν τα συμπτώματά τους και να έχουν υποβληθεί σε καρδιακό έλεγχο.
  • Τα παιδιά που ήταν πολύ άρρωστα από τον COVID-19 πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν να έχουν φλεγμονή στον καρδιακό μυ (μυοκαρδίτιδα). Δεν πρέπει να ασκούνται ή να αγωνίζονται για τρεις έως έξι μήνες. Ένας παιδοκαρδιολόγος θα πρέπει να εξετάσει αυτά τα παιδιά πριν τους επιτραπεί να επιστρέψουν στην άσκηση ή στον αγώνα.
  • Εάν το άθλημα είναι σε εξωτερικούς χώρους και το παιδί σας δεν έχει εμβολιαστεί πλήρως κατά του COVID-19, θα πρέπει να φορά μάσκες στο περιθώριοαι κατά τη διάρκεια ομαδικών συζητήσεων.
  • Όποιος δεν είναι πλήρως εμβολιασμένος θα πρέπει να φορά μάσκα προσώπου για όλα τα αθλήματα σε εσωτερικούς χώρους.

 

Θυμηθείτε ότι δεν πρέπει να φοράτε μάσκες στα παρακάτω:

  • Θαλάσσια σπορ.
  • Γυμναστική, επευφημίες ακροβατικές κινήσεις και πάλη.
  • Εξαιρέσεις από μάσκες μπορεί να είναι κατάλληλες όταν ο κίνδυνος ασθένειας που σχετίζεται με τη θερμότητα είναι υψηλός.
  • Εκτός εάν είναι πλήρως εμβολιασμένοι, οι προπονητές, οι υπάλληλοι, οι θεατές και οι εθελοντές πρέπει να φορούν μάσκες.
  • Επιπλέον, οποιοσδήποτε άνω των 2 ετών που είχε στενή επαφή με κάποιον που έχει COVID-19 πρέπει να φορά μάσκα.

 

Για να προστατεύσετε τα μη εμβολιασμένα παιδιά, προσπαθήστε να αποφύγετε:

  • Αγκαλιές, high five, χτυπήματα με γροθιές και χειραψίες.
  • Κοινή χρήση φαγητού ή ποτού.
  • Να επευφημείτε, να ψάλλετε ή να τραγουδήσετε όταν βρίσκεστε σε απόσταση μικρότερη από 1,5 μέτρο από τους άλλους.
  • Φτύσιμο ή φύσημα της μύτης χωρίς χαρτομάντηλο.
  • Αποθήκευση προσωπικού εξοπλισμού σε απόσταση μικρότερη από 1,5 μέτρο από τον άλλο εξοπλισμό.
  • Κοινή χρήση εξοπλισμού όσο το δυνατόν περισσότερο.
  • (Θυμηθείτε να απολυμάνετε τα χέρια πριν και μετά τη χρήση μπάλες, νυχτερίδες, μπαστούνια και άλλο εξοπλισμό που πρέπει να μοιραστείτε).

 

Μετά από αθλητικές ασκήσεις ή παιχνίδια:

  • Απολυμάνετε ή πλύνετε τα χέρια σας.
  • Πλύνετε ή αντικαταστήστε μάσκες προσώπου, πετσέτες και ρούχα ή στολές.
  • Καθαρίστε τον προσωπικό εξοπλισμό και τα μπουκάλια νερού.

Λάβετε όλα αυτά υπόψη και απολαύστε τη φυσική αθλητική δραστηριότητα στο έπακρο! Μένουμε ασφαλείς, μένουμε υγιείς, αθλούμαστε και διασκεδάζουμε με την ψυχή μας!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το κολύμπι βελτιώνει την ψυχική υγεία και γνωστική λειτουργία

Οι τακτικές προπονήσεις ενισχύουν τις γνωστικές διεργασίες

Ο CDC επαληθεύει με νέες μελέτες όσα γνωρίζουμε για τη χρήση μάσκας

Πώς επηρεάζει η παραλλαγή δέλτα τα παιδιά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα παιδιά που είχαν αυξημένη πρόσβαση στη φύση στο lockdown είχαν μεγαλύτερη ευημερία

Κορωνοϊός Παιδιά Ψυχολογία: Την ίδια ώρα, παιδιά με λιγότερο εύπορο οικογενειακό υπόβαθρο είναι πιθανό να βίωσαν δεινότερα για την ψυχική τους ευημερία τα περιοριστικά μέτρα των lockdowns της πανδημικής εποχής, εξαιτίας της περιορισμένης πρόσβασης στη φύση, συγκριτικά με τους πλουσιότερους συνομηλίκους τους, προτείνει μια νέα μελέτη.

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.

Πότε θα δοθούν οι εκκρεμείς συντάξεις-Αποκλιμάκωση πάνω από 85%

Εκκρεμείς συντάξεις: Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης "ειδικά στο τ. ΤΣΑΥ και το τ. ΤΑΝ έχει εκκαθαριστεί η πλειονότητα των εκκρεμοτήτων περασμένων ετών και οι ρυθμοί απονομής έχουν τριπλασιαστεί σε σχέση με δυο χρόνια πριν. Στο τ.ΤΣΜΕΔΕ ναι μεν υπάρχει πρόοδος απαιτείται ωστόσο περισσότερη προσπάθεια τους επόμενους μήνες".

Το κολύμπι σε κρύο νερό έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία

Κολύμβηση: Υπάρχει μια μεγάλη αίσθηση κοινότητας και συντροφικότητας μεταξύ των κολυμβητών. Δεν υπάρχει τίποτα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά από το να αντιμετωπίζουν μια πρόκληση παρέα και να μοιράζονται την εμπειρία ως ομάδα. Η συντροφικότητα σε αυτό το πλαίσιο βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης του ανήκειν. Είναι σημαντικό να είναι κανείς μέλος μια ομάδας με κοινούς στόχους.

Όταν η ποδηλασία είναι θεραπεία και μέσο πρόληψης διαφόρων παθήσεων

Αθλητισμός: Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), οι ενήλικες συνίσταται να εκτελούν τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας φυσικής δραστηριότητας, όπως ποδηλασία, κάθε εβδομάδα.