Σεξουαλική Υγεία

Σεξουαλική υγεία: Φυσικοί τρόποι ενίσχυσης της λίμπιντο [vid]

Σεξουαλική υγεία: Φυσικοί τρόποι ενίσχυσης της λίμπιντο [vid]

Σεξουαλική υγεία: Το άγχος, οι δυσκολίες στη σχέση, οι ανησυχίες για την υγεία και η ηλικία μπορούν να επηρεάσουν τη λίμπιντο. Ενώ μια χαμηλή λίμπιντο δεν είναι συνήθως προβληματική, μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις και την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου

Η λίμπιντο, ή η σεξουαλική ορμή, ποικίλλει φυσικά μεταξύ των ατόμων. Η χαμηλή σεξουαλική επιθυμία δεν είναι απαραιτήτως πρόβλημα, αλλά αν ένα άτομο επιθυμεί να ενισχύσει τη λίμπιντό του, μπορεί να δοκιμάσει μια σειρά από αποτελεσματικές φυσικές μεθόδους.

Το άγχος, οι δυσκολίες στη σχέση, οι ανησυχίες για την υγεία και η ηλικία μπορούν να επηρεάσουν τη λίμπιντο. Ενώ μια χαμηλή λίμπιντο δεν είναι συνήθως προβληματική, μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις και την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου.

Σε αυτό το άρθρο, εξετάζουμε μερικούς από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε τη λίμπιντό σας χρησιμοποιώντας φυσικές μεθόδους.

Φυσικοί τρόποι ενίσχυσης της λίμπιντο

  • Διαχειριστείτε το άγχος

Η τακτική άσκηση και η ανοιχτή επικοινωνία μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του άγχους που επηρεάζει τη λίμπιντο. Το υψηλό επίπεδο άγχους είναι ένα κοινό εμπόδιο στη σεξουαλική λειτουργία και τη λίμπιντο τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες.

Άτομα με έντονο πρόγραμμα εργασίας, ευθύνες φροντίδας ή άλλα άγχη ζωής μπορεί να αισθάνονται κουρασμένοι και, ως αποτέλεσμα, να έχουν χαμηλή σεξουαλική επιθυμία.

Σύμφωνα με μελέτη η κατάθλιψη και το άγχος μπορούν να οδηγήσουν σε μειωμένη λίμπιντο και αυξημένη σεξουαλική δυσλειτουργία στους νεαρούς άνδρες.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι για να διαχειριστούν το άγχος τους και να ενισχύσουν την ψυχική τους υγεία, όπως:

  • καλή υγιεινή ύπνου
  • βρίσκοντας χρόνο για ένα αγαπημένο χόμπι
  • τακτική άσκηση
  • μια θρεπτική διατροφή
  • δουλέυοντας για τη βελτίωση των σχέσεων
  • μιλώντας με έναν θεραπευτή
  • Κοιμηθείτε επαρκώς

Ο καλός ύπνος μπορεί να βελτιώσει τη συνολική διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας ενός ατόμου, ενώ ορισμένες έρευνες συνδέουν επίσης την ποιότητα του ύπνου με τη λίμπιντο.

Μια μελέτη μικρής κλίμακας του 2015 σε γυναίκες έδειξε ότι ο περισσότερος ύπνος το προηγούμενο βράδυ αύξησε τη σεξουαλική τους επιθυμία την επόμενη μέρα.

  • Ακολουθήστε μια θρεπτική διατροφή

Η διατροφή μπορεί να ωφελήσει τη σεξουαλική ορμή, προωθώντας την καλή κυκλοφορία και την υγεία της καρδιάς.

Το μεταβολικό σύνδρομο και οι καρδιαγγειακές παθήσεις μπορούν να επηρεάσουν τη σωματική σεξουαλική λειτουργία. Επίσης, το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ορμονών, τα οποία μπορεί επίσης να διαταράξουν τη λίμπιντο.

Μία διατροφή πλούσια σε λαχανικά, χαμηλή σε ζάχαρη και υψηλή σε άπαχες πρωτεΐνες μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη διαταραχών που επηρεάζουν τη λίμπιντο.

  • Ασκηθείτε τακτικά

Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει τη λίμπιντο με πολλούς τρόπους. Μια μελέτη σε άνδρες που υποβάλλονται σε θεραπεία ανδρογόνων, η οποία μειώνει τα επίπεδα τεστοστερόνης, διαπίστωσε ότι η τακτική άσκηση τους βοήθησε να αντιμετωπίσουν ζητήματα όπως ανησυχίες για την εικόνα του σώματος, χαμηλή λίμπιντο και αλλαγές στις σχέσεις.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα συχνότερα προβλήματα σεξουαλική υγείας μεταξύ των ανδρών

Κοινά σεξουαλικά προβλήματα στους μεγαλύτερους ενήλικες

Ασκήσεις για καλύτερο σεξ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Παράγοντες που επηρεάζουν την σεξουαλική επιθυμία κατά και μετά την εμμηνόπαυση

Σεξ εμμηνοπάυση: Ανεξάρτητα από το πότε ξεκινά η εμμηνόπαυση, τον λόγο που ξεκινά και την ταυτότητα φύλου ενός ατόμου, μπορεί να επηρεάσει την επιθυμία και την εμπειρία του σεξ.

Μυστικά για να τονώσετε τη λίμπιντό σας

Η μειωμένη λίμπιντο δεν αποτελεί απαραίτητα πρόβλημα, αν όμως κάποιος θέλει να ενισχύσει τη σεξουαλική του επιθυμία, μπορεί να δοκιμάσει διάφορες φυσικές μεθόδους που έχουν αποδειχθεί αρκετά αποτελεσματικές

Με ένα “hi” φλερτάρουμε και με ένα "διαβάστηκε" που δεν απαντήθηκε ποτέ ξεφλερτάρουμε και ξεαγαπάμε, αγενέστατοι, εγωιστές και κομπλεξικοί.

Ποστάρουμε τραγούδια και γεμίζουμε «ελπίδα» με ένα ποστάρισμα, άσχετο αν δεν αφορά εμάς ή αν μας έχει κομματιάσει η προηγούμενη απροσδιόριστη συμπεριφορά ή και αδιαφορία. Κάνουμε τους αναλυτές και ζούμε στο ψέμα και την υποκρισία μας πίσω από τα «έξυπνα τηλέφωνα» που έκαναν εμάς ηλίθιους και δειλούς.

Συμβουλές για απολαυστική σεξουαλική ζωή κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης και μετά

Σεξ Εμμηνόπαυση: Οι γυναίκες αναφέρουν ότι αυνανίζονται λιγότερο συχνά κατά τη διάρκεια και μετά την εμμηνόπαυση, αλλά το σόλο παιχνίδι διατηρεί τη σεξουαλική ενέργεια ζωντανή. Το να είσαι single δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να είσαι σεξουαλικός/ή. Η σεξολόγος Sheri Winston συνιστά να αυνανίζεστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για να κρατήσετε αναμμένη τη φλόγα.