Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Σεξουαλική Υγεία

Κράμπες περιόδου: 5 φυσικοί τρόποι ανακούφισης

Κράμπες περιόδου: 5 φυσικοί τρόποι ανακούφισης

Κράμπες περιόδου: Ακολουθούν 5 φυσικοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τις κράμπες κατά την έμμηνο ρύση.

Οι κράμπες της περιόδου, ή η πρωτοπαθής δυσμηνόρροια, είναι ένα άβολο κομμάτι της εμμήνου ρήσεως για πολλές γυναίκες. Η κατανάλωση περισσότερου νερού μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του φουσκώματος, γεγονός που επιδεινώνει τα συμπτώματα της περιόδου. Προσπαθήστε να πίνετε 6 με 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ειδικά κατά την περίοδο σας. Προσθέστε λίγη μέντα ή μια φέτα λεμονιού για να το κάνετε πιο εύγευστο. Επιπλέον, αφαιρέστε το αλάτι, το οποίο ενθαρρύνει την κατακράτηση υγρών και το φούσκωμα και αποφύγετε το αλκοόλ, το οποίο προάγει την αφυδάτωση. Ορισμένες γυναίκες εμφανίζουν διάρροια ή έμετο σε συνδυασμό με τις κράμπες της περιόδου. Αν αυτή είναι η περίπτωσή σας, είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε τα χαμένα υγρά πίνοντας άφθονο νερό.

Εύκολοι τρόποι για να πάρετε περισσότερα υγρά

Εάν δεν σας αρέσει η γεύση του απλού νερού, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών. Ξεκινήστε πίνοντας ένα ποτήρι νερό εμποτισμένο με φρούτα το πρώτο πράγμα αφού σηκωθείτε το πρωί. Πιείτε τσάι χαμομήλι ή τζίντζερ. Φτιάξτε νερό με αγγούρι, μέντα ή λεμόνι για να πίνετε όλη την ημέρα για μια απόλαυση που μοιάζει με σπα. Πιείτε ένα φλιτζάνι ζωμό χαμηλής περιεκτικότητας σε νάτριο για να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών. Το να παραμένετε καλά ενυδατωμένες δεν είναι μόνο καλό για τις κράμπες, είναι καλό και για τη γενική σας υγεία.

Αυτό που τρώτε μπορεί να καθορίσει πόσο άσχημες γίνονται οι κράμπες σας

Φάτε για να μειώσετε τον πόνο – Η διατροφή είναι το κλειδί

Μπορεί να λαχταράτε λιπαρά, ζαχαρούχα ή αλμυρά τρόφιμα όταν έχετε περίοδο, αλλά αυτά τα τρόφιμα δεν είναι φίλοι σας. Παραλείψτε τα ντόνατς και τα πατατάκια. Ορισμένες γυναίκες διαπιστώνουν ότι η κατανάλωση των σωστών ειδών τροφών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου της περιόδου. Αντιφλεγμονώδεις τροφές όπως τα κεράσια, τα βατόμουρα, το σκουός, οι ντομάτες και οι πιπεριές είναι καλές επιλογές. Τα ψάρια του κρύου νερού που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι επίσης υγιεινές επιλογές. Τρώτε περισσότερα φασόλια πλούσια σε ασβέστιο, αμύγδαλα και σκούρα φυλλώδη λαχανικά. Αυτές οι τροφές περιέχουν ενώσεις που καταπολεμούν τη φλεγμονή.

Τι να αποφύγετε

Οι διατροφικές σας συνήθειες και ο τρόπος ζωής σας μπορούν είτε να βοηθήσουν είτε να επιδεινώσουν τις κράμπες περιόδου. Εάν αντιμετωπίζετε μηνιαία δυσφορία κατά την περίοδο, για ορισμένες γυναίκες είναι  χρήσιμο να αποφεύγουν ορισμένες τροφές. Παραλείψτε τα λευκά, εκλεπτυσμένα τρόφιμα, όπως ζάχαρη, ψωμί και ζυμαρικά. Αποφύγετε τα trans-λιπαρά οξέα που βρίσκονται πιο συχνά σε εμπορικά παρασκευασμένα τρόφιμα όπως τηγανητές πατάτες, μπισκότα, ροδέλες κρεμμυδιού, κράκερ και μαργαρίνη. Αφαιρέστε το αλκοόλ, τον καπνό και την καφεΐνη. Όλα αυτά αυξάνουν τη φλεγμονή και μπορεί να επιδεινώσουν τον πόνο της περιόδου. Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η μείωση της πρόσληψης επιβλαβούς λίπους μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση από τις επώδυνες περιόδους.

Η κατανάλωση τσαγιού χαμομηλιού μπορεί να μειώσει τις κράμπες κατά την έμμηνο ρύση – Πιείτε Τσάι Χαμομήλι

Η κατανάλωση τσαγιού χαμομηλιού μπορεί να μειώσει τις κράμπες κατά την έμμηνο ρύση. Το τσάι χαμομηλιού είναι γεμάτο αντιφλεγμονώδεις ουσίες που αναστέλλουν τις προσταγλανδίνες. Οι προσταγλανδίνες παράγονται από κύτταρα στο ενδομήτριο. Αυτά τα κύτταρα απελευθερώνουν προσταγλανδίνες κατά τη διάρκεια της περιόδου, προκαλώντας μυϊκές συσπάσεις της μήτρας, πόνο και κράμπες. Οι προσταγλανδίνες στην κυκλοφορία του αίματος είναι υπεύθυνες για τη ναυτία, τον έμετο, τη διάρροια και τον πονοκέφαλο κατά την έμμηνο ρύση. Η κατανάλωση τσαγιού χαμομηλιού αναστέλλει τις προσταγλανδίνες που προκαλούν πόνο και ενισχύει την εμμηνορροϊκή ροή για να διευκολύνει τα συμπτώματα της περιόδου.

Δοκιμάστε να πασπαλίσετε με κανέλα τα δημητριακά σας ή ένα φλιτζάνι ζεστό κακάο

Σε μια μελέτη νεαρών γυναικών, όσες λάμβαναν κάψουλες που περιείχαν 420 mg κανέλα 3 φορές την ημέρα για τις πρώτες 3 ημέρες του εμμηνορροϊκού τους κύκλου είχαν λιγότερη εμμηνορροϊκή αιμορραγία, λιγότερο πόνο και μειώσεις στη ναυτία και τη συχνότητα εμέτου σε σύγκριση με εκείνες που έλαβαν ένα εικονικό φάρμακο. Οι γυναίκες δεν ανέφεραν παρενέργειες που σχετίζονται με τη λήψη χαπιών κανέλας. Δοκιμάστε να πασπαλίσετε με κανέλα τα δημητριακά σας ή ένα φλιτζάνι ζεστό κακάο. Δεν μπορεί να σας βλάψει και μπορεί να βοηθήσει τις κράμπες σας και άλλα συμπτώματα της περιόδου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τι είναι η "γρίπη περιόδου" και που οφείλεται

Φροντίστε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια της περιόδου

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τον εμμηνορροϊκό κύκλο

5 συμβουλές αυτοφροντίδας για γυναίκες με ενδομητρίωση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Υποστήριξη της Ωορρηξίας: Φυσικές Προσεγγίσεις για την Υγεία της Γυναίκας

Υποστήριξη της Ωορρηξίας: Η υποστήριξη της ωορρηξίας περιλαμβάνει μια ολιστική προσέγγιση για τη διατήρηση της αναπαραγωγικής υγείας και τη βελτιστοποίηση της γονιμότητας.

Ανακτήστε τη σεξουαλική σας ζωή!

Σεξ δυσλειτουργεία: Η σεξουαλική δυσλειτουργία είναι μια σημαντική και συχνά παραβλέπεται επιπλοκή του διαβήτη που επηρεάζει τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες.

Close Icon