Ψυχική Υγεία

Χωρισμός: Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε μια συζήτηση για χωρισμό;

Χωρισμός: Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε μια συζήτηση για χωρισμό;

Χωρισμός: Το να χωρίσεις με τον φίλο σου δεν είναι ποτέ εύκολο και είναι απαραίτητο να προσεγγίσεις την κατάσταση με ενσυναίσθηση, σεβασμό και ευαισθησία.

Ο χωρισμός με τον φίλο σας είναι μια δύσκολη και συναισθηματική διαδικασία, αλλά μερικές φορές είναι απαραίτητο και για τα δύο άτομα να βρουν την ευτυχία και την προσωπική τους ανάπτυξη. Ακολουθούν ορισμένα βήματα και σκέψεις που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε σε αυτήν την προκλητική συζήτηση και απόφαση:

Χωρισμός

  • Αυτοστοχασμός: Πριν ξεκινήσετε έναν χωρισμό, αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε τα συναισθήματά σας και τους λόγους για τους οποίους τερματίζετε τη σχέση. Είστε πραγματικά δυσαρεστημένοι ή υπάρχουν συγκεκριμένα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν; Η κατανόηση των δικών σας συναισθημάτων και κινήτρων είναι απαραίτητη.
  • Επιλέξτε τη σωστή ώρα και μέρος: Βρείτε ένα ιδιωτικό και άνετο περιβάλλον όπου μπορείτε να μιλάτε ανοιχτά χωρίς περισπασμούς ή διακοπές. Αποφύγετε δημόσιους χώρους ή καταστάσεις όπου κάποιος από τους δύο μπορεί να αισθάνεται αμήχανα ή άβολα.
  • Να είστε ξεκάθαροι και ειλικρινείς: Όταν ξεκινάτε τη συζήτηση, να είστε ξεκάθαροι σχετικά με την απόφασή σας και τους λόγους πίσω από αυτήν. Η ειλικρίνεια, ακόμα κι αν είναι δύσκολη, είναι ζωτικής σημασίας και για τα δύο μέρη να κατανοήσουν και να αποδεχτούν την κατάσταση.
  • Χρησιμοποιήστε δηλώσεις “εγώ”: Εκφράστε τα συναισθήματά σας χρησιμοποιώντας δηλώσεις “εγώ” για να μεταφέρετε την άποψή σας χωρίς να κατηγορείτε ή να κατηγορείτε τον φίλο σας. Για παράδειγμα, πείτε «Νιώθω ότι η σχέση μας δεν με κάνει τόσο χαρούμενη όσο παλιά», αντί για «Δεν με κάνεις ευτυχισμένη».
  • Ακούστε ενεργά: Δώστε στον φίλο σας την ευκαιρία να εκφράσει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. Ακούστε ενεργά χωρίς να διακόπτετε ή να γίνεστε αμυντικοί. Ισχύουν επίσης η οπτική και τα συναισθήματά του.
  • Αποφύγετε την κατηγορία και την κριτική: Αν και είναι απαραίτητο να είστε ειλικρινείς, αποφύγετε να κατηγορείτε ή να επικρίνετε υπερβολικά τον φίλο σας. Εστιάστε στο πώς νιώθετε και γιατί πιστεύετε ότι ο χωρισμός είναι η καλύτερη πορεία δράσης.
  • Να είστε ενσυναίσθητοι: Ο τερματισμός μιας σχέσης είναι πρόκληση και για τα δύο μέρη. Δείξτε ενσυναίσθηση και κατανόηση στα συναισθήματα του φίλου σας, ακόμα κι αν είστε αυτός που ξεκίνησε τον χωρισμό.
  • Θέστε όρια: Συζητήστε πρακτικά θέματα όπως η επιστροφή προσωπικών αντικειμένων, ο χειρισμός των κοινών εξόδων και οποιαδήποτε επικοινωνία μετά τον χωρισμό. Ο καθορισμός ορίων μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της σύγχυσης και των συγκρούσεων.
  • Βασιστείτε στην υποστήριξη: Ο χωρισμός μπορεί να είναι συναισθηματικά κουραστικός, επομένως στηρίξου στους φίλους και την οικογένεια για υποστήριξη. Μιλήστε με κάποιον που εμπιστεύεστε για τα συναισθήματά σας και ζητήστε την καθοδήγησή του.
  • Δώστε ο ένας στον άλλο χώρο: Μετά το χωρισμό, είναι απαραίτητο να δώσετε στον εαυτό σας και στον φίλο σας λίγο χώρο για να θεραπεύσετε και να επεξεργαστείτε την αλλαγή. Αποφύγετε την άμεση επαφή, ειδικά αν είναι συναισθηματικά φορτισμένη.
  • Αυτοφροντίδα: Φροντίστε τον εαυτό σας σωματικά και συναισθηματικά κατά τη διαδικασία του χωρισμού. Ασχοληθείτε με δραστηριότητες που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά, επικεντρωθείτε στην ευημερία σας και σκεφτείτε να αναζητήσετε επαγγελματική υποστήριξη ή συμβουλευτική εάν χρειάζεται.
  • Κλείσιμο: Το κλείσιμο μπορεί να είναι απαραίτητο για να προχωρήσετε. Εάν τόσο εσείς όσο και ο πρώην φίλος σας αισθάνεστε άνετα με αυτό, σκεφτείτε να κάνετε μια τελευταία συζήτηση ή ανταλλαγή σκέψεων για να κλείσετε.
  • Δεν μετανιώνετε: Κατανοήστε ότι ο τερματισμός μιας σχέσης είναι μια σημαντική απόφαση και είναι φυσιολογικό να έχετε στιγμές αμφιβολίας ή θλίψης στη συνέχεια. Θυμηθείτε τους αρχικούς λόγους του χωρισμού σας και μείνετε πιστοί στη δική σας ευημερία.

Το να χωρίσεις με τον φίλο σου δεν είναι ποτέ εύκολο και είναι απαραίτητο να προσεγγίσεις την κατάσταση με ενσυναίσθηση, σεβασμό και ευαισθησία. Αν και η διαδικασία μπορεί να είναι επώδυνη, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε προσωπική ανάπτυξη, αυτοανακάλυψη και την ευκαιρία να βρείτε μια σχέση που να ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τις ανάγκες και την ευτυχία σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιες είναι οι 5 πιο μισητές δουλειές του σπιτιού;

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε το άγχος σας;

Γιατί πολλές γυναίκες προτιμούν τα κοντά μαλλιά;

Η μαγεία του διαλογισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίας

Τα νευροψυχιατρικά συμπτώματα συνδέονται με το διαζύγιο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 φράσεις που δεν λένε τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη

Τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη, πέρα από το ότι εντάσσουν κάποιες πολύ συγκεκριμένες φράσεις στο λεξιλόγιο τους, έχουν και κάποιες απαγορευτικές που δεν χρησιμοποιούν σχεδόν ποτέ γιατί θεωρούνται τοξικές.

Τα άτομα με κατάθλιψη διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο αυτοκτονίας τις πρώτες 3 ημέρες μετά τη νοσηλεία

Ωστόσο, οι ερευνητικές παρατηρήσεις υπογραμμίζουν τη σημασία της συνέχισης της θεραπείας όταν ένας ασθενής με κατάθλιψη μεταφέρεται από ένα ψυχιατρικό νοσοκομείο σε εξωνοσοκομειακή περίθαλψη.

Η νευρική ανορεξία μπορεί να είναι απειλητική για τη ζωή στους άνδρες

Η θεραπεία με βάση την οικογένεια συνιστάται για εξωτερικούς ασθενείς. Σε αυτήν την προσέγγιση που προτείνεται από τις κατευθυντήριες γραμμές, οι γονείς θεωρούνται ειδικοί στον έφηβο και πρωτοστατούν στην εκ νέου διατροφή του παιδιού τους.