Ψυχική Υγεία

Θάλασσα: Οι άνθρωποι που ζουν κοντά στο νερό αναφέρουν λιγότερες προκλήσεις ψυχικής υγείας [vid]

Θάλασσα: Οι άνθρωποι που ζουν κοντά στο νερό αναφέρουν λιγότερες προκλήσεις ψυχικής υγείας [vid]

Θάλασσα: Στην παραλία έχουμε μια ευκαιρία να είμαστε ξυπόλυτοι. Μελέτες έχουν δείξει ότι το άγγιγμα της γης μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση των φυσικών αμυντικών συστημάτων του οργανισμού, την ανακούφιση ορισμένων τύπων πόνου και φλεγμονής και τη μείωση του στρες, της κόπωσης και της κατάθλιψης.

Σύμφωνα με έρευνα, οι άνθρωποι που ζουν κοντά σε υδάτινο σώμα αντιμετωπίζουν λιγότερες ψυχικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης.

Κι αυτό δεν προκαλεί έκπληξη. Στο διαδίκτυο τα ηχητικά βίντεο με τους ήχους των κυμμάτων έχουν χιλιάδες ή και εκατομμύρια views.

Υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ του ωκεανού και της ψυχικής υγείας. Ας ρίξουμε μια ματιά σε τρία από τα οφέλη της θάλασσας στην ψυχική υγεία. Τα οφέλη που αποκομίζετε όταν περνάτε χρόνο δίπλα στο θαλασσινό νερό.

Τα οφέλη της παραμονής μας σε μπλε χώρους, συμπεριλαμβανομένης της θάλασσας

  • Λιγότερο άγχος

Οι επιστήμονες αποδεικνύουν ότι η παραμονή σε μπλε χώρους επηρεάζει θετικά τον τρόπο που αισθάνεστε. Όταν είστε στη θάλασσα και αισθάνεστε την ανησυχία να πλησιάζει, πάρτε λίγο χρόνο για 3 βαθιές ανάσες.

Επιπλέον, οι ήχοι των κυμάτων φαίνεται πως έχουν χαλαρωτική δράση για πολλούς ανθρώπους. Επομένως, την επόμενη φορά που θα πάτε στην παραλία, φροντίστε να αφιερώσετε λίγα λεπτά σε ησυχία προκειμένου να αισθανθείτε και να συνδεθείτε με τις φυσικές δυνάμεις γύρω σας.

  • Περισσότερη ενέργεια και καλύτερος ύπνος

Τα κύματα του ωκεανού παράγουν αρνητικά ιόντα ή άτομα με καθαρό αρνητικό ηλεκτρικό φορτίο. Αυτά τα αρνητικά ιόντα αυξάνουν τη ροή οξυγόνου στον εγκέφαλό σας, βοηθώντας σας να αισθανθείτε πιο συγκεντρωμένοι και ενεργοποιημένοι.

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες, η παραμονή δίπλα στη θάλασσα βοηθά τους ανθρώπους να κοιμηθούν. Και μια καλή νυχτερινή ανάπαυση σας βοηθά να είστε δραστήριοι την επόμενη μέρα.

  • Περισσότερη γείωση και καλύτερο ανοσοποιητικό

Περνάμε πολύ χρόνο φορώντας παπούτσια. Αλλά στην παραλία έχουμε μια ευκαιρία να είμαστε ξυπόλυτοι. Και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να γειωθούμε, δηλαδή να επανασυνδεθούμε ηλεκτρικά με τη γη.

Μελέτες έχουν δείξει ότι το άγγιγμα της γης μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση των φυσικών αμυντικών συστημάτων του οργανισμού, την ανακούφιση ορισμένων τύπων πόνου και φλεγμονής και τη μείωση του στρες, της κόπωσης και της κατάθλιψης.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Που οφείλει η θάλασσα τις ηρεμιστικές της δράσεις

Βίκυ Καγιά: Οι φωτογραφίες της από τα ελληνικά νησιά με χαλαρή διάθεση και υπέροχο γαλάζιο

Πώς η θάλασσα ενισχύει την υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η σωματική δραστηριότητα ενισχύει την ευημερία μας

Αθλητισμός: Η σωματική άσκηση μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στην ανακούφιση του στρες. Έρευνα σε εργαζόμενους ενήλικες έχει βρει ότι τα άτομα με υψηλή δραστηριότητα τείνουν να έχουν χαμηλότερα ποσοστά στρες σε σύγκριση με άτομα που είναι λιγότερο δραστήρια.

3 στους 5 νοσηλευτές στη Σκωτία σκέφτονται να παραιτηθούν

Ψυχική υγεία νοσηλευτές: Το προσωπικό εργάζεται με απλήρωτες υπερωρίες, βρίσκεται υπό υπερβολική πίεση και δεν μπορεί να παρέχει το επίπεδο φροντίδας που θα ήθελε. Σύμφωνα με την έκθεση, οι νοσηλευτές δήλωσαν ότι αισθάνονται υποτιμημένοι και υπό υπερβολική πίεση.

Τα νεότερα σε ηλικία θύματα συντροφικής βίας έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναπτύξουν ψυχικές διαταραχές.

Ο αριθμός των ανδρών και των γυναικών που επηρεάστηκαν από την συντροφική βία ήταν ίδιος, κάτι που οδήγησε τους ερευνητές στο συμπέρασμα ότι τα ζευγάρια ήταν πιθανότερο να κακοποιήσουν ο ένας τον άλλο, παρά να υπάρχει μόνο ένας θύτης.

Προκλήσεις και οφέλη μιας σχέσης που αψηφά τα θρησκευτικά "πιστεύω"

Διαθρησκευτικές σχέσεις: Πολλοί είναι εκείνοι που επιλέγουν να προχωρήσουν σε μια σχέση με διαφορετικά θρησκευτικά "πιστεύω", αναγνωρίζοντας πως ένα τέτοιο εγχείρημα έχει τις δικές του ξεχωριστές προκλήσεις.

Η κολύμβηση συμβάλλει στην καλή υγεία του εγκεφάλου και τη μείωση του στρες

Κολύμπι: Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κολύμβηση είναι πράγματι πολύ ευεργετική για το μυαλό, ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε στην παραλία, σε μια ορεινή λίμνη ή κολυμπάτε στην πισίνα του ξενοδοχείου σας το καλοκαίρι. Ας δούμε, λοιπόν, πώς μας ωφελεί.

8 στους 10 αντιμετωπίζουν το άγχος της πανδημίας στη φύση

Καναδάς κορωνοϊός: Οι άνθρωποι θέλουν να συνδεθούν με ασφάλεια με άλλους ή να βγουν έξω για λίγο φως από τον ήλιο και μια βόλτα, πεζοπορία, τρέξιμο ή βόλτα με ποδήλατο για ένα διάλειμμα από την αυξημένη τηλεργασία και τον χρόνο οθόνης.