Ψυχική Υγεία

Συναισθηματική σύνδεση: Τι μας δυσκολεύει

Συναισθηματική σύνδεση: Τι μας δυσκολεύει

Συναισθηματική σύνδεση: Τι μας δυσκολεύει. Μερικές φορές, οι δυσκολίες που σχετίζονται με εμάς μπορεί να προέρχονται από την εκπαίδευσή μας, από τραύματα ή ακόμη και από το άγχος.

Όσοι έχουν περιορισμούς να κοινωνικοποιηθούν, στην πραγματικότητα, θέλουν να το κάνουν, θέλουν να έχουν μεγαλύτερη άνεση  να μετακινούνται στο πανεπιστήμιο, στην εργασία, σε χώρους ψυχαγωγίας και σε οποιοδήποτε μέρος όπου υπάρχουν απλά άλλοι άνθρωποι. Έτσι, κάποιοι όπως ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ή οι συγγραφείς Cormac McCarthy ή Harper Lee, έδειξαν προφανή χαρακτηριστικά ντροπής,ωστόσο αυτό  δεν σημαίνει ότι όλοι αυτοί έχουν προβλήματα κοινωνικότητας.

Όταν ένα άτομο αναρωτιέται γιατί είναι δύσκολο για μένα να συσχετιστώ με ανθρώπους… Γνωρίζουμε ότι η κοινωνία μας επιβραβεύει υπερβολικά την εξωστρέφεια, το άνοιγμα του χαρακτήρα και ότι η κοινωνική προσωπικότητα προικίστηκε (στην εμφάνιση) με την ανώτερη ικανότητα να συνδέεται και να ξεχωρίζει. Ωστόσο, αυτή η ιδέα είναι, κατά κάποιον τρόπο, λάθος. Τόσο οι εσωστρεφείς όσο και οι εξωστρεφείς μπορούν να είναι κοινωνικά επιτυχημένοι. Επιπλέον, υπάρχουν εξωστρεφείς προσωπικότητες με σαφή προβλήματα που σχετίζονται ακόμη και με την οικοδόμηση σχέσεων. Αυτό το επισημαίνουμε για ένα συγκεκριμένο γεγονός: η δυσκολία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας και ευτυχίας δεν εξαρτάται πάντα από τη συστολή ή την εσωστρέφεια. Είναι ένας παράγοντας, είναι αλήθεια, αλλά όχι ο μόνος.

Ένας αποφασιστικός παράγοντας που εξηγεί τις ικανότητές μας ή τις δυσκολίες που σχετίζονται με εμάς είναι στην παιδική μας ηλικία. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ενσωματώσει ασυνείδητα τους σχεσιακούς κανόνες που έχουν ενσταλάξει σε εμάς οι κύριοι φροντιστές μας. Η παρουσία μη-συναισθηματικών φροντιστών θα έχει πάντα αντίκτυπο στις λεκτικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές δεξιότητες ενός παιδιού. Τόσο πολύ ώστε να έχουμε εξωστρεφή αγόρια και κορίτσια με σοβαρούς περιορισμούς στις κοινωνικές και σχέσεις, ως άμεσο αποτέλεσμα αυτής της ανατροφής. Από την άλλη πλευρά, τα δυσλειτουργικά, αυταρχικά οικογενειακά περιβάλλοντα ή, ακόμη περισσότερο, που ζουν σε ένα περιβάλλον με μικρή κοινωνική επαφή, προκαλούν επίσης αυτούς τους σχετικούς περιορισμούς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Συναισθηματική χειραγώγηση των γονιών στα παιδιά

Σεξ και παρωχημένες απόψεις

Πώς επιδρά η συντροφική βία στην ψυχική υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εγκέφαλος νεύρο απεικόνιση : Έτσι θεραπεύεται η κατάθλιψη

Εγκέφαλος νεύρο απεικόνιση :  Η επαναλαμβανόμενη διακρανιακή μαγνητική διέγερση, εγκρίθηκε από το FDA το 2008 ως ασφαλής και αποτελεσματική μη επεμβατική θεραπεία για σοβαρή κατάθλιψη ανθεκτική στα αντικαταθλιπτικά φάρμακα.

Ήρθε η ώρα για τους ανθρώπους να αρχίσουν να ελέγχουν την ψυχική τους υγεία

Ο καλός ύπνος μπορεί να διώξει το άγχος μακριά: Ο ύπνος μιας καλής νύχτας είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία και τη διατήρηση της νευροχημικής ισορροπίας του εγκεφάλου σε βέλτιστο επίπεδο. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι Αμερικανοί δεν κοιμούνται αρκετά.

Η θάλασσα μπορεί να μας κάνει να αισθανθούμε καλύτερα

Θάλασσα Ψυχική Υγεία: Όλο και περισσότερες έρευνες υποστηρίζουν την άποψη ότι οι άνθρωποι που ζουν κοντά στην θάλασσα ή κάποιο σώμα νερού αναφέρουν λιγότερες ψυχικές προκλήσεις, όπως για παράδειγμα κατάθλιψη.

Αυτοφροντίδα : 6+1 πρακτικές για να είσαι ευτυχισμένος

Αυτοφροντίδα : Η ενσωμάτωση της αυτοεξυπηρέτησης κάθε μέρα βοηθά να χρησιμεύσει ως πανοπλία για την προστασία της ενέργειας που χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε και να ευδοκιμήσουμε. Η αυτοεξυπηρέτηση συμβάλλει σημαντικά στη διαχείριση του άγχους και στην καλύτερη ζωή σας