Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Σχολείο: Βοηθήστε τα παιδιά να αντιμετωπίσουν το άγχος της επιστροφής στο σχολείο

Σχολείο: Βοηθήστε τα παιδιά να αντιμετωπίσουν το άγχος της επιστροφής στο σχολείο

Σχολείο: Οι ειδικοί ψυχικής υγείας εξακολουθούν να βλέπουν υψηλότερα ποσοστά άγχους και προβλημάτων διάθεσης σε παιδιά και εφήβους σε σύγκριση με τα ποσοστά πριν από την πανδημία.

Τα παιδιά έχουν αντιμετωπίσει πολλές αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι η αλλαγή, ακόμη και η καλή αλλαγή, μπορεί μερικές φορές να είναι προκλητική για τα παιδιά. Καθώς εργαζόμαστε για τη δημιουργία ισορροπίας μετά την πανδημία, πρέπει να είμαστε ευαίσθητοι σε όσους μπορεί να δυσκολεύονται περισσότερο με τις μεταβάσεις. Οι ειδικοί ψυχικής υγείας εξακολουθούν να βλέπουν υψηλότερα ποσοστά άγχους και προβλημάτων διάθεσης σε παιδιά και εφήβους σε σύγκριση με τα ποσοστά πριν από την πανδημία. Η κατάθλιψη και το άγχος στα παιδιά μπορεί να μην φαίνονται ακριβώς όπως στους ενήλικες, μπορεί να είναι πιο πιθανό να απομονωθούν ή να ενεργήσουν.


Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βοηθήσετε το παιδί σας κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου:

  • Συζητήστε το. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να είστε ανοιχτοί και να επικοινωνείτε για τα συναισθήματα με τα παιδιά. Μιλήστε με τα παιδιά τακτικά, όπως το δείπνο ή την ώρα του ύπνου, και κάντε συγκεκριμένες και βαθύτερες ερωτήσεις. Μην φοβάστε να κάνετε ερωτήσεις στα παιδιά. Όλοι έχουμε έναν ρόλο να παίξουμε στην ομαλοποίηση της ψυχικής υγείας, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε κάνοντας ανοιχτές συζητήσεις για την ψυχική υγεία, το άγχος και την αυτοφροντίδα με τα παιδιά μας.
  • Μη βιαστείτε. Μερικές φορές οι γονείς μεταπηδούν σε λειτουργία επίλυσης προβλημάτων όταν πραγματικά θα έπρεπε απλώς να επιβραδύνουμε και να αναγνωρίσουμε ότι μπορεί να είναι φυσιολογικό να είμαστε αγχωμένοι ή ανήσυχοι. Οι μεγάλοι μπορούν να επικυρώσουν το συναίσθημα, να είναι ανοιχτοί στο να μιλήσουν γι’ αυτό και να βοηθήσουν τα παιδιά να βρουν τις δικές τους λύσεις αντί να προσπαθούμε εμείς να τους το λύσουμε.

  • Επιστρέψτε σε μια ρουτίνα. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι να επαναφέρουμε τα παιδιά σε μια καλή ρουτίνα. Η ψυχική και η σωματική υγεία συνδέονται στενά, γι’ αυτό μιλάμε για μερικούς ακρογωνιαίους λίθους. Βεβαιωθείτε ότι τα παιδιά έχουν κάνει τσεκαπ και είναι σωματικά υγιή, δώστε προσοχή στον τακτικό ύπνο (συμπεριλαμβανομένης μιας καθορισμένης ώρας ύπνου και αφύπνισης κάθε μέρα), περιορίστε τον χρόνο οθόνης (συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης των τηλεφώνων) και ενθαρρύνετε τα παιδιά να έχουν απαλές κινήσεις κάθε μέρα — περπάτημα, παιχνίδι, τέντωμα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Πόσο διαρκούν τα αντισώματα κατά της covid σε παιδιά έναντι ενηλίκων

Οι μαθητές θα επιστρέψουν στα θρανία χωρίς self test και μάσκα

Αποφύγετε τα ροφήματα με ζάχαρη στα σχολικά γεύματα

Παιδιά σχολικής ηλικίας μπορούν να κάνουν μόνα τους self test

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι άνθρωποι κάνουν πιο επικίνδυνες επιλογές όταν αγχώνονται

Η θεωρία αθροιστικής προοπτικής χρησιμοποιείται ευρέως από τους οικονομολόγους συμπεριφοράς, αλλά λιγότερες μελέτες έχουν εξετάσει πώς το άγχος επηρεάζει αυτούς τους παράγοντες λήψης αποφάσεων. 

Οι ερευνητές χαρτογραφούν τον τρόπο με τον οποίο δομούμε προτάσεις

 Ενώ μεγάλο μέρος της κατανόησής μας για την παραγωγή γλώσσας έχει βασιστεί σε εργασίες μεμονωμένων λέξεων, όπως η ονομασία εικόνων, αυτή η νέα μελέτη ελέγχει άμεσα εάν αυτές οι γνώσεις επεκτείνονται στην πολύ πιο σύνθετη πράξη της παραγωγής πλήρων προτάσεων.

Πώς αλλάζει η πορεία των καταθλιπτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας

Η έμφαση δίνεται στη βελτίωση της συναισθηματικής επίγνωσης και έκφρασης του παιδιού, στην ενίσχυση μιας ασφαλούς σχέσης γονέα-παιδιού και στον μετριασμό των πρώιμων συμπτωμάτων της κατάθλιψης.

Πώς το μυαλό μας αλλάζει την εστίασή του σε δυναμικά περιβάλλοντα

Ποιος είναι ο μηχανισμός με τον οποίο η ανθρώπινη προσοχή προσδιορίζει ποια πράγματα σε μια δυναμική σκηνή είναι σχετικά με τον στόχο που έχουμε μπροστά μας και στη συνέχεια κατανέμει τους αντιληπτικούς υπολογισμούς ανάλογα;

Close Icon