Ψυχική Υγεία

Στρες Σχέση: Όταν ο έρωτας καταλήγει να είναι εξαιρετικά στρεσογόνος – Αντιμετωπίστε το

Στρες Σχέση: Όταν ο έρωτας καταλήγει να είναι εξαιρετικά στρεσογόνος – Αντιμετωπίστε το

Τέλος, το 19% των ερωτηθέντων ένιωθε αγχωμένο για την έλλειψη προσπάθειας από την άλλη πλευρά. Και είναι μια δύσκολη περίπτωση, γιατί συνήθως νιώθουμε πως ο/η σύντροφός μας δεν επενδύει σοβαρά χρόνο και συναισθήματα σε αυτό που έχουμε αποφασίσει να χτίσουμε εξαρχής μαζί.

Στρες Σχέση: Ο έρωτας είναι πραγματικά μια υπέροχη κατάσταση με αξέχαστα και μοναδικά συναισθήματα, αλλά οι σχέσεις που δημιουργούνται μέσα από αυτόν πολλές φορές καταλήγουν να είναι εξαιρετικά στρεσογόνες. Μία πρόσφατη έρευνα με πάνω από 1.000 ερωτηθέντες που έγινε διαδικτυακά εντόπισε τις πιο συνηθισμένες αιτίες στρες μέσα σε μια σχέση.

Οι 3 βασικές πηγές στρες μέσα σε μια σχέση και πώς να τις αντιμετωπίσουμε

  1. Αβεβαιότητα για το μέλλον

Αυτή ήταν η νο.1 αιτία στρες τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες. Κι αυτό είναι απολύτως κατανοητό: μπορεί να είναι εξαιρετικά ανησυχητικό να νιώθουμε βαθιά συνδεδεμένοι με κάποιον αλλά να μη γνωρίζουμε αν η σύνδεση θα κρατήσει.

Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό

– Επικοινωνήστε το: Χρειάζεται ειλικρίνεια εδώ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να μάθουμε τι σκέφτεται κι η άλλη πλευρά για το μέλλον.

– Μοιραστείτε τα συναισθήματά σας συχνά: Ορισμένες φορές, αυτό το στρες περνά και προς την άλλη πλευρά, προκαλώντας εκνευρισμό και ένταση. Γι’ αυτό, χρειάζεται να εκφράζετε αυτό που νιώθετε και να μην το αφήνετε να εισχωρεί στη σχέση σας με ύπουλους τρόπους.

  1. Διαφωνίες και τσακωμοί

Ο επόμενος μεγαλύτερος στρεσογόνος παράγοντας ήταν η σύγκρουση. Το 22% των ερωτηθέντων είπε πως οι διαφωνίες τούς δημιουργούσαν μεγάλο στρες.

Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό

– Αποφύγετε να κρύβετε το πρόβλημα κάτω από το χαλί: Γιατί αυτή η πρακτική θα επιβαρύνει τόσο πολύ τη σχέση σας που στο τέλος οι διαφωνίες θα φαντάζουν πραγματικά ανεπίλυτες.

– Η σύγκρουση δεν είναι απαραιτήτως κάτι κακό: Στις περισσότερες περιπτώσεις, μια δυσκολία, μία σύγκρουση που επιλύεται φέρνει τελικά το ζευγάρι πιο κοντά. Μας κάνει να μην παίρνουμε τα πράγματα δεδομένα και να γνωρίζουμε βαθύτερα την άλλη πλευρά.

  1. Έλλειψη προσπάθειας από το άλλο πρόσωπο

Τέλος, το 19% των ερωτηθέντων ένιωθε αγχωμένο για την έλλειψη προσπάθειας από την άλλη πλευρά. Και είναι μια δύσκολη περίπτωση, γιατί συνήθως νιώθουμε πως ο/η σύντροφός μας δεν επενδύει σοβαρά χρόνο και συναισθήματα σε αυτό που έχουμε αποφασίσει να χτίσουμε εξαρχής μαζί.

Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό

Γι’ άλλη μια φορά, η ειλικρίνεια είναι η κύρια λύση. Εκφράστε ότι δεν νιώθετε πως σας εκτιμά και πως σας υπολογίζει και παρατηρήστε πώς θα απαντήσει. Αν νοιάζεται, θα προχωρήσει σε κάποια αλλαγή για να σας δείξει πόσο ενδιαφέρεται. Αν όχι, τότε θα γνωρίζετε πού βρίσκεστε και πώς να προχωρήσετε αναλόγως.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Όταν το στρες διαλύει τη σχέση

Πώς να μην αφήνουμε το στρες να απομακρύνει τον σύντροφό μας

Πόσο επηρεάζει η γκρίνια την ψυχολογία των ζευγαριών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί πρέπει να γελάσετε;

Καλή διάθεση: Τα οφέλη του γέλιου. Το ειλικρινές γέλιο είναι ένας καθρέφτης του εσωτερικού μας, οπότε η λήψη της ζωής με το χιούμορ είναι ένας τρόπος για να φροντίσουμε τα πνεύματα και την υγεία μας. Όταν γελάμε λαμβάνουμε πολλά οφέλη, εκπέμποντας θετική ενέργεια και ένα αίσθημα ευεξίας γύρω μας. Επομένως, γιατί δεν αρχίζουμε να φωτίζουμε τη μέρα μας με ένα χαμόγελο;

'Oταν οι τεχνολογίες αντικαθιστούν τον εγκέφαλο

Ψηφιακή αμνησία: 'Oταν οι τεχνολογίες αντικαθιστούν τον εγκέφαλο. Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, αφήνουμε τις νέες τεχνολογίες να αρχίσουν να σκέφτονται. Καταβάλλουμε όλο και λιγότερη προσπάθεια για τη διατήρηση δεδομένων και πληροφοριών, στηριζόμενοι στη συνεχή βοήθεια του κινητού μας τηλεφώνου.

Ενοχικά συναισθήματα και πανδημία

Πανδημία συναισθήματα: Πώς να αντιμετωπίσετε την ενοχή που νιώθετε. Η ενοχή είναι ένα ισχυρό συναίσθημα. Και όταν μείνει ανεξέλεγκτη, τα αισθήματα ενοχής μπορεί να οδηγήσουν σε κάποιες όχι και τόσο υγιείς ενέργειες. Εάν αισθάνεστε ένοχοι κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, δεν είστε μόνοι. Υπάρχει κάτι για μια διεθνή κρίση που φαίνεται να οδηγεί σε πολλές ενοχές.

Πώς επηρεάζει την ψυχική σου κατάσταση η ακαταστασία

Ακαταστασία: Πώς επηρεάζει την ψυχική μας υγεία. Πιάτα στο νεροχύτη, στοίβες από βρώμικα ρούχα στοιβαγμένα ψηλά, κουβέρτες και μαξιλάρια σε όλο το πάτωμα, ντουλάπια από αταξία, πάρα πολλά σκουπίδια στο γκαράζ, και ένας ανυπέρβλητος αριθμός αχρησιμοποίητων αντικειμένων που αποθηκεύονται σε όλο το σπίτι...κάνει αυτό τον ήχο οικείο;

Η ποιότητα της μνήμης των μαρτύρων

Μάρτυρας σε δίκη: Η ποιότητα της μνήμης.Το περιεχόμενό του, οι αναμνήσεις, απέχουν πολύ από το να είναι μια πιστή αναπαράσταση της πραγματικότητας. Όταν λέμε κάτι, το κάνουμε διαφορετικά κάθε φορά. Στην πραγματικότητα, στην ιατροδικαστική ψυχολογία, οι μάρτυρες καλούνται να μην πουν τα γεγονότα σε κανέναν, σε μια προσπάθεια να μην μολύνουν τις μνήμες. Είναι αστείο πώς λειτουργεί το μυαλό μας, και ιδίως η μνήμη των μαρτύρων.

Γιατί μένουμε αμέτοχοι σε μία κατάσταση

Ο αδιάφορος μάρτυρας: Τι κάνει τους ανθρώπους να μένουν αμέτοχοι . Γιατί αποφασίζουμε να μην βοηθήσουμε όταν ξέρουμε ότι ο άλλος περνάει άσχημα; Γιατί μερικές φορές αποφασίζουμε να απέχουμε; Η κοινή λογική υπαγορεύει ότι οι συμπεριφορές βοήθειας είναι ενστικτώδεις σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.  Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να μην βοηθήσουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; 

Τι μας δίδαξε ο Κάρολος Δαρβίνος

Συναισθήματα και ψυχολογία: Τι μας δίδαξε ο Κάρολος Δαρβίνος. Ο πρωτοπόρος στην πειραματική ψυχολογία και ο ίδιος ήταν από τους πρώτους που εξήγησε ότι τα ζώα νιώθουν επίσης συναισθήματα που εμφανίζονται και στον άνθρωπο, ανεξάρτητα από τον πολιτισμό.

Πώς να αισθανθείς λίγο καλύτερα όταν νιώθεις θλίψη

Είμαι στενοχωρημένη: Εδώ μερικοί τρόποι να αισθανθείς ομορφότερα. Η κατάθλιψη είναι πιο περίπλοκη απ' ό,τι νομίζουν οι περισσότεροι. Δεν έχει να κάνει μόνο με το να είσαι λυπημένος και σίγουρα δεν έχει να κάνει με το να είσαι τεμπέλης. Αλλά αυτές είναι κοινές παρανοήσεις που μερικές φορές εμποδίζουν τους ανθρώπους να αναζητήσουν θεραπεία και να λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται για να αισθανθούν καλύτερα.