Ψυχική Υγεία

Γενικευμένη διαταραχή άγχους: O διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει [vid]

Γενικευμένη διαταραχή άγχους: O διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει [vid]

Γενικευμένη διαταραχή άγχους: Εάν ζείτε με γενικευμένη διαταραχή άγχους, ο διαλογισμός μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση των ανησυχητικών σκέψεων και να προκαλέσει ένα αίσθημα ισορροπίας, ηρεμίας και εστίασης.

Ο διαλογισμός, με τους απλούστερους όρους, αναφέρεται στην εμπειρία της παρουσίας στη στιγμή. Όταν εξασκείται συχνά, ο διαλογισμός σας επιτρέπει να επιβραδύνετε και να παρατηρείτε τον κόσμο χωρίς κρίση.

Εάν ζείτε με γενικευμένη διαταραχή άγχους, ο διαλογισμός μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση των ανησυχητικών σκέψεων και να προκαλέσει ένα αίσθημα ισορροπίας, ηρεμίας και εστίασης.

  • Τι είναι ο Διαλογισμός;

Πολλές μέθοδοι διαλογισμού έχουν ρίζες στη βουδιστική φιλοσοφία. Ο υπερβατικός διαλογισμός για παράδειγμα είναι μια μορφή διαλογισμού που έχει στόχο να σας βοηθήσει να εισέλθετε σε μια βαθιά κατάσταση χαλάρωσης ή σε μια κατάσταση ξεκούρασης χρησιμοποιώντας ένα απλό μάντρα.

Επειδή ο διαλογισμός βοηθά στη μείωση του άγχους και της κόπωσης, η χρησιμότητά του για άτομα με γενικευμένη αγχώδη διαταραχή – που πάσχουν από χρόνιο άγχος και συχνά αϋπνία – είναι εύκολο να κατανοηθεί.

  • Mindfulness

Οι έννοιες του διαλογισμού και της συνειδητότητας είναι πολύ παρόμοιες. Ενώ ο διαλογισμός τυπικά περιλαμβάνει την προσπάθεια να εισέλθετε σε μια διαφορετική κατάσταση συνείδησης, η ευαισθητοποίηση σημαίνει συνειδητοποίηση της παρούσας στιγμής. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να σκεφτείτε τη συνειδητότητα ως ένα βήμα στην πορεία προς τον διαλογισμό. Και οι δύο αυτές πρακτικές μπορεί να είναι χρήσιμες για τη μείωση του άγχους επειδή σας επιτρέπουν να μειώσετε την ανησυχία και να έχετε επίγνωση χωρίς να προσκολλάστε στα συναισθήματα που προκύπτουν.

  • Διαλογισμός βασισμένος στην ενσυνειδητότητα

Ο διαλογισμός που χρησιμοποιείται στη θεραπεία των διαταραχών άγχους λαμβάνει συνήθως τη μορφή διαλογισμού που βασίζεται στην συνειδητότητα. Η βασική προϋπόθεση της προσέγγισης μείωσης του άγχους που βασίζεται στην ενσυνειδητότητα είναι να μάθετε να απομακρύνεστε από αγχωτικές σκέψεις. Αυτό επιτυγχάνεται με την εξάσκηση της ευαισθητοποίησης, τον εντοπισμό της έντασης στο σώμα, την κατανόηση των προτύπων σκέψης σας και την εκμάθηση σταδιακά του πώς να αντιμετωπίζετε, παρατηρώντας, τα δύσφορα συναισθήματα.

Ακολλουθεί σχεετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρείς τρόποι που το άγχος επηρεάζει αρνητικά τη σεξουαλική ζωή σου

Kατάθλιψη: Τύποι και Συμπτώματα

Τα πιο κοινά συμπτώματα των διαταραχών άγχους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς τα φυτά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;

Ψυχική υγεία: Η διατήρηση των φυτών μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω τη δημιουργικότητα και να φέρει μια αίσθηση ολοκλήρωσης, ειδικά για άτομα που μπορεί να χρησιμοποιούν αυτό που καλλιεργούν για μαγειρικούς σκοπούς.

Πώς να ενισχύσετε την ενθάρρυνση του εαυτού σας;

Θάρρος: Πολλές καταστάσεις στη ζωή μάς καλούν να κάνουμε κάτι που θεωρούμε τρομακτικό, αναστατωμένο, άβολο, που προκαλεί άγχος ή στενοχωρεί, με άλλα λόγια, να επιδείξουμε συναισθηματικό θάρρος βγαίνοντας έξω από τις ζώνες άνεσής μας και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό ή υγιές παρά τον τρόμο που νιώθουμε.

Επηρεάζει η καθαριότητα τη ψυχική υγεία;

Προσωπική υγιεινή: Το τακτικό μπάνιο, η θετική στοματική υγιεινή και η αλλαγή και το πλύσιμο των ρούχων είναι μερικά παραδείγματα μοτίβων που πρέπει να προσέχετε.

Η επίδραση του φόβου στην υγεία

Φόβος: Όταν οι άνθρωποι ζουν σε διαρκή φόβο, είτε από φυσικούς κινδύνους στο περιβάλλον τους είτε από απειλές που αντιλαμβάνονται, μπορεί να βιώσουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Πώς ο χορός συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής ευεξίας;

Χορός: Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με το υπέροχο συναίσθημα που έχουμε όταν περνάμε χρόνο στην πίστα. Από γάμους και γιορτές μέχρι μαθήματα αεροβικής ή ακόμα και μαθήματα χορού, η κίνηση του σώματός μας συχνά μας ανεβάζει τη διάθεση. Αποδεικνύεται ότι ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας υγεία και υπάρχει μια επιστημονική εξήγηση πίσω από αυτές τις κινήσεις που τονώνουν τη διάθεση.