Ψυχική Υγεία

Αθλητισμός: Το φυσικό φάρμακο κατά της κατάθλιψης [vid]

Αθλητισμός: Το φυσικό φάρμακο κατά της κατάθλιψης [vid]

Αθλητισμός: Η άσκηση είναι οικονομική, δεν έχει τις παρενέργειες της φαρμακευτικής αγωγής, ενισχύει τη σωματική και ψυχολογική υγεία και προστατεύει από μελλοντική κατάθλιψη. Οποιοσδήποτε τύπος άσκησης μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το να παρακινήσετε τον εαυτό σας να ξεκινήσετε να αθλείστε μπορεί να είναι δύσκολο. Στην περίπτωση τώρα της κατάθλιψης, η παρακίνηση ή η έλλειψη κινήτρων είναι ένα χαρακτηριστικό σύμπτωμα. Ωστόσο, υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι η άσκηση μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματική για μερικούς ανθρώπους όσο τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα ή η ψυχοθεραπεία. Η άσκηση συνίσταται από κρατικούς και διεθνείς φορείς υγείας για την ενίσχυση της παραδοσιακής θεραπείας για την κατάθλιψη ή ακόμη και ως κύρια θεραπεία σε ορισμένες περιπτώσεις.

Προφανώς, εάν έχετε σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης, η άσκηση δεν είναι η κατάλληλη θεραπεία. Αναζητήστε έναν πάροχο ψυχικής υγείας, για να λάβετε καθοδήγηση. Ωστόσο, εάν τα συμπτώματά σας κατάθλιψης δεν είναι σοβαρά, εξετάστε το ενδεχόμενο να δοκιμάσετε την άσκηση. Εάν δεν έχετε ασκηθεί ή/και έχετε άλλες ιατρικές παθήσεις, είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης.

Πώς να ξεκινήσετε

Επιλέξτε μια άσκηση που σας αρέσει.
Με τον όρο άσκηση εννοούμε την ενασχόληση με κάποιο είδος σωματικής δραστηριότητας που αυξάνει την αερόβια υγεία ή αντοχή, την ισορροπία, τη δύναμη ή/και την ευελιξία. Αυτό σημαίνει ότι η άσκηση ή οι ασκήσεις που θα επιλέξετε μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε. Περπάτημα στην παραλία, βόλτα με τον σκύλο σας, εργασία στην αυλή, χορός, άρση βαρών, τρέξιμο, κολύμπι, ομαδικά αθλήματα, γκολφ, τένις, ποδηλασία, γιόγκα, πεζοπορία. ξιφασκία , πολεμικές τέχνες συμπεριλαμβανομένου του τάι τσι, μπέιζμπολ, πιλάτες, προπόνηση ενδυνάμωσης (π.χ. προπόνηση με βάρη, push-ups, squats κ.λπ.) κα. Κάντε αυτό που σας αρέσει (ή αυτό που δεν σας φαίνεται πολύ προκλητικό για αρχή).

Ρυθμίστε τον εαυτό σας για επιτυχία.
Αυτό σημαίνει να ξεκινήσετε κάνοντας κάτι που ξέρετε ότι μπορείτε να κάνετε, δεν απαιτεί πολύ χρόνο και είναι ρεαλιστικό. Εάν έχετε κάνει καθιστική ζωή για ένα σημαντικό διάστημα και δεν είστε σε φόρμα, η αρχή θα μπορούσε να περιλαμβάνει να κάνετε πέντε κοιλιακούς την ημέρα ή να περπατήσετε για 10 λεπτά γύρω από το σπίτι σας μετά το δείπνο. Το θέμα είναι στην ουσία να είστε σε κίνηση. Την επόμενη μέρα, μπορεί να θέλετε ή να μπορείτε να κάνετε λίγο περισσότερο, και καθώς θα βελτιώνεστε, θα προσθέτετε κι άλλες ασκήσεις, θα αναπτύσσετε τις απόστασεις ή τις επαναλήψεις των σετ, χωρίς να νιώθετε ότι πρέπει, αλλά επείδη το θέλετε ή επειδή το σώμα σας το έχει ανάγκη.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς θα μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Πώς η άσκηση βελτιώνει τη σεξουαλική σας υγεία

110.000 θανάτοι θα αποτρέπονταν στις ΗΠΑ, αν οι ενήλικες περπατούσαν επιπλέον 10'

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το οξειδωτικό στρες και πώς επηρεάζει την υγεία μας

Παράγοντες που μπορούν να αυξήσουν το οξειδωτικό στρες περιλαμβάνουν την κακή διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε επεξεργασμένα τρόφιμα και έλλειψη φρούτων και λαχανικών, το κάπνισμα, την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και το χρόνιο στρες.

Μπορεί μια εξέταση αίματος να διαγνώσει κατάθλιψη και διπολική διαταραχή

Προορίζεται για ασθενείς ηλικίας 18 ετών και άνω που λαμβάνουν θεραπεία για ένα μέτριο ή σοβαρό καταθλιπτικό επεισόδιο. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων διαβιβάζονται εντός 4 εβδομάδων στον συνταγογραφούντα ψυχίατρο, ο οποίος θα επιβεβαιώσει τη διάγνωση στον ασθενή κατά τη διάρκεια μιας διαβούλευσης.

Πώς να θωρακίσετε συναισθηματικά το παιδί για να αντιμετωπίσει τον σχολικό εκφοβισμό 

Βοηθήστε το παιδί σας να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, αναδεικνύοντας τα δυνατά του σημεία, τα ταλέντα και τις θετικές του ιδιότητες. Ενθαρρύνετέ τα να συμμετέχουν σε δραστηριότητες και χόμπι που τους αρέσουν και στα οποία διαπρέπουν.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει να μεταμορφώσετε την ψυχική σας υγεία;

Οπτικοποίηση Διαλογισμού: Ο διαλογισμός οπτικοποίησης είναι μια ισχυρή τεχνική που αξιοποιεί την ικανότητα του νου να δημιουργεί νοητικές εικόνες για να προάγει τη χαλάρωση, να μειώσει το άγχος και να βελτιώσει τη συνολική ευεξία.