Ψυχική Υγεία

Ανθεκτικό Μυαλό: Συμβουλές με νέες δεξιότητες για ισχυρή διανοητική δύναμη

Ανθεκτικό Μυαλό: Συμβουλές με νέες δεξιότητες για ισχυρή διανοητική δύναμη

Ανθεκτικό Μυαλό: Kάθε μέρα μας φέρνει κάποιες ευκαιρίες να μάθουμε και να αποκτήσουμε νέες ιδέες. Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθετε μια νέα δεξιότητα, αν αποφασίσετε να το κάνετε σήμερα, προχωρήστε και ξεκινήστε τη διαδικασία.

Κάθε μέρα μας φέρνει κάποιες ευκαιρίες να μάθουμε και να αποκτήσουμε νέες ιδέες. Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθετε μια νέα δεξιότητα, αν αποφασίσετε να το κάνετε σήμερα, προχωρήστε και ξεκινήστε τη διαδικασία. Αυτό θα ανοίξει μονοπάτια για να διαφωτίσετε το μυαλό σας με διαφορετικούς τρόπους. Να θυμάστε ότι με κάθε νέα δεξιότητα, δίνετε στο μυαλό σας ένα διάλειμμα και μια ευκαιρία να εργαστεί και να αυτοθεραπευθεί. Επιπλέον, η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων δεν είναι μόνο η απόκτηση γνώσεων. είναι επίσης ένας τρόπος για να διατηρήσετε τον γερασμένο εγκέφαλο αιχμηρό και αφοσιωμένο. Η εξερεύνηση άγνωστων τομέων εξειδίκευσης μπορεί να φέρει χαρά και μια αίσθηση επανεφεύρεσης στη ζωή κάποιου. Εάν σκέφτεστε να μάθετε μια νέα δεξιότητα, ακολουθήστε μερικές γενικές οδηγίες για αποτελεσματική απόκτηση δεξιοτήτων, εδώ είναι μια λίστα με πράγματα που μπορείτε να κάνετε.

Καθορίστε σαφείς και συγκεκριμένους στόχους

Πριν ξεκινήσετε το μαθησιακό σας ταξίδι, καθορίστε σαφείς και συγκεκριμένους στόχους. Η αίσθηση του σκοπού και της κατεύθυνσης τροφοδοτεί τα κίνητρα και δίνει νόημα στη μελέτη σας. Οι στενοί και επακριβώς καθορισμένοι στόχοι είναι πιο αποτελεσματικοί από τους γενικούς, καθώς σας δίνουν κάτι συγκεκριμένο για να εργαστείτε.

Κάντε σταδιακά βήματα

Χωρίστε την ικανότητα σε διαχειρίσιμα κομμάτια και επικεντρωθείτε στον έλεγχο μιας πτυχής τη φορά. Η έναρξη με μικρότερους στόχους κάνει τη διαδικασία μάθησης πιο διαχειρίσιμη και αυξάνει τα κίνητρα. Κάνοντας σταδιακά βήματα, η δεξιότητα γίνεται πιο κατανοητή, ειδικά στα αρχικά στάδια.

Θυμηθείτε τη σημασία της εκμάθησης μιας νέας δεξιότητας

Υπενθυμίστε στον εαυτό σας τη σημασία της εκμάθησης της νέας δεξιότητας και τα οφέλη που θα φέρει στην προσωπική σας ανάπτυξη. Προστατέψτε τους στόχους σας από ανταγωνιστικές προτεραιότητες παραμένοντας συγκεντρωμένοι στον σκοπό σας. Καταπολεμήστε την αμφιβολία για τον εαυτό σας και την αρνητική αυτοομιλία δίνοντας έμφαση στη μεταμορφωτική δύναμη της μάθησης και στο πώς μπορεί να αλλάξει την οπτική σας για τον κόσμο.

Εσωτερικά κίνητρα

Ασχοληθείτε με δραστηριότητες γιατί τις απολαμβάνετε πραγματικά, όχι μόνο για το αποτέλεσμα. Το εγγενές κίνητρο προκύπτει από την ευχαρίστηση της ίδιας της δραστηριότητας, παρά από τις εξωτερικές ανταμοιβές ή επιτεύγματα. Ακολουθήστε δραστηριότητες όπως μουσική, τέχνες, διάβασμα ή αθλήματα για τη χαρά που φέρνουν, καλλιεργώντας ένα διαρκές πάθος για μάθηση.

Οπτικοποίηση και εσωτερίκευση

Οραματιστείτε και εσωτερικεύστε διανοητικές αναπαραστάσεις της δεξιότητας που θα καθοδηγούν την πρακτική και την απόδοσή σας. Οι νοητικές αναπαραστάσεις σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να διορθώνετε αποτελεσματικά τα λάθη. Για παράδειγμα, οι μουσικοί βασίζονται σε νοητικές αναπαραστάσεις του πώς πρέπει να ακούγεται ένα κομμάτι για να το αναπαράγουν με ακρίβεια κατά τη διάρκεια της παράστασης.

Εξάσκηση στοχαστικά

Η σκόπιμη και σκόπιμη πρακτική περιλαμβάνει τη γνώση των στόχων σας και το πώς να τους επιτύχετε. Αποφύγετε την εξάσκηση με μη βέλτιστες τεχνικές, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε μη ικανοποιητικά αποτελέσματα. Επιβραδύνετε την πρακτική σας για να εστιάσετε στην εκμάθηση νέων πληροφοριών και στην αποτελεσματική βελτίωση των δεξιοτήτων σας.

Υιοθετήστε μια νοοτροπία ανάπτυξης

Υιοθετήστε μια «νοοτροπία ανάπτυξης» που πιστεύει στις δυνατότητες βελτίωσης μέσω προσπάθειας και επιμονής. Αγκαλιάστε την ιδέα ότι οι ικανότητες δεν είναι σταθερές αλλά μπορούν να αναπτυχθούν με την πάροδο του χρόνου με εξάσκηση και αφοσίωση. Κατανοήστε ότι οι αρχικοί αγώνες είναι ένα φυσικό μέρος της μαθησιακής διαδικασίας και ότι η πρόοδος απαιτεί χρόνο.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η δύναμη της σιωπής: Η πρακτική κατά του στρες για το σώμα και το μυαλό

Το άγχος επηρεάζει τον εγκέφαλο και την ψυχή μέσω του ανοσοποιητικού

Tροφοδοτήστε το μυαλό και το σώμα σας για κορυφαία απόδοση

Συμβουλές για να αυξήσετε τη συγκέντρωσή σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα άτομα με κατάθλιψη διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο αυτοκτονίας τις πρώτες 3 ημέρες μετά τη νοσηλεία

Ωστόσο, οι ερευνητικές παρατηρήσεις υπογραμμίζουν τη σημασία της συνέχισης της θεραπείας όταν ένας ασθενής με κατάθλιψη μεταφέρεται από ένα ψυχιατρικό νοσοκομείο σε εξωνοσοκομειακή περίθαλψη.

Η νευρική ανορεξία μπορεί να είναι απειλητική για τη ζωή στους άνδρες

Η θεραπεία με βάση την οικογένεια συνιστάται για εξωτερικούς ασθενείς. Σε αυτήν την προσέγγιση που προτείνεται από τις κατευθυντήριες γραμμές, οι γονείς θεωρούνται ειδικοί στον έφηβο και πρωτοστατούν στην εκ νέου διατροφή του παιδιού τους.

Τι δείχνουν τα όνειρα για την ψυχική μας υγεία;

Όνειρα: Ενώ τα όνειρα μπορεί να μην παρέχουν άμεση διάγνωση καταστάσεων ψυχικής υγείας, μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες γνώσεις για τη συναισθηματική μας κατάσταση, την ψυχολογική ευημερία και τα άλυτα ζητήματα.