Ψυχική Υγεία

Αισιοδοξία Ανθεκτικότητα: Πώς να βελτιώσετε την ψυχική σας ευεξία κατά τη διάρκεια της COVID-19

Αισιοδοξία Ανθεκτικότητα: Πώς να βελτιώσετε την ψυχική σας ευεξία κατά τη διάρκεια της COVID-19

Μια μικρή αλλαγή στη νοοτροπία με αυτό που ονομάζεται μαθησιακή αισιοδοξία και πρακτικές ευγνωμοσύνης αποδίδει καρπούς. Αυτές οι πρακτικές μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους τους πιο γρήγορα."

Αισιοδοξία Ανθεκτικότητα: Τα επίπεδα δυστυχίας φαίνεται να έχουν αυξηθεί λόγω της πανδημίας. Αυτό είναι εν μέρει θέμα αντίληψης και ένας κορυφαίος ψυχολόγος εξηγεί πώς με την καθοδήγηση οι άνθρωποι μπορούν να ωθούνται να σκέφτονται πιο θετικά. Η πανδημία έχει ανοίξει ποικίλες και εναλλακτικές επιλογές σταδιοδρομίας για μερικούς ανθρώπους, ενώ, ταυτόχρονα, έχει κλείσει επιλογές για άλλους.

Αυτός ο μετασχηματισμός έχει συμβεί καθώς έχουν χαθεί ορισμένες θέσεις εργασίας και φαίνεται ότι ορισμένοι ρόλοι δεν θα μπορούσαν ποτέ να επιστρέψουν στα ίδια επίπεδα του επαγγελματικού πληθυσμού όπως πριν.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε ο Woke Hero, το 41% ​​των Αμερικανών στις ΗΠΑ είναι δυσαρεστημένο με την τρέχουσα κατάσταση σταδιοδρομίας ή τους οικονομικούς του στόχους (όπως αναφέρεται στο Business Insider). Αυτό ίσως δεν προκαλεί έκπληξη λόγω των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού.

Μια μεγαλύτερη σε βάθος επισκόπηση των ευρημάτων δείχνει ότι όχι μόνον οι άνθρωποι είναι δυσαρεστημένοι αλλά μάλλον κάποιοι είναι «δυστυχισμένοι» τους τελευταίους δώδεκα μήνες, διότι ανησυχούν για το μέλλον. Από τη θετική πλευρά, η έρευνα έδειξε ότι πολλοί άνθρωποι αισθάνονται σίγουροι για τη δουλειά τους. Όσον αφορά τις αλληλεπιδράσεις με τους συναδέλφους τους. Το 74% αναφέρει ότι αισθάνεται αυτοπεποίθηση όταν αλληλεπιδρά με συναδέλφους. Επιπλέον, το 68% πιστεύει ότι μπορεί να μιλήσει ανοιχτά και ειλικρινά με το αφεντικό του.

Εξετάζοντας τη γενική κατάσταση δυστυχίας που εκφράζεται στην έρευνα, η Avantika Dixit, η οποία είναι Κλινική Ψυχολόγος και ιδρυτής του σώματος υπεράσπισης λέει ότι ο Woke Hero πιστεύει πως οι άνθρωποι μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους πιο γρήγορα από ό, τι περιμένουν και πρέπει να κάνουν πολλά με το μυαλό τους .

Η ψυχολόγος πιστεύει ότι οι ρίζες ορισμένων συναισθημάτων δυστυχίας μπορούν να αλλάξουν. Η Dixit εξηγεί στο Digital Journal: “Η επιστήμη της ευτυχίας, που ονομάζεται Θετική Ψυχολογία, έχει καθορίσει ότι η αισιοδοξία, η ευγνωμοσύνη και η ανθεκτικότητα είναι οι πιο συνεπείς προγνωστικοί παράγοντες για υψηλές επιδόσεις και αποτελέσματα επιτυχίας σε ολόκληρο τον κύκλο της ζωής.

Πιο ενθαρρυντικά, ενώ αυτά μπορεί να είναι φυσικά χαρακτηριστικά ορισμένων ανθρώπων, έχουν βρεθεί να είναι μαθησιακές δεξιότητες παρά κάτι που έχετε είτε δεν έχετε από τη φύση.” Η ψυχολόγος προσθέτει: “Η εξέλιξη δημιούργησε μια προκατάληψη αρνητικότητας λόγω της οποίας οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ενεργοποιήσει το λάθος εύρημα τις περισσότερες φορές.” Αυτό όμως μπορεί να αμφισβητηθεί.

Η Dixit δηλώνει ότι πρέπει να μάθουμε εκ νέου πώς να σκεφτόμαστε θετικά και να εκπαιδεύουμε τον εγκέφαλο να βλέπει τα πράγματα πιο αισιόδοξα. Αυτό σημαίνει, διαπιστώνει η Dixit, ότι τα άτομα μπορούν να χωριστούν σε διαφορετικές κατηγορίες με βάση τον τρόπο με τον οποίο επέλεξαν να κοιτάζουν τη ζωή.

Με αυτόν τον τρόπο, διαιρεί τον πληθυσμό στους ανθρώπους που επικεντρώνονται στην έμπνευσή τους και στους στόχους φιλοδοξίας τους οι οποίοι συχνά εστιάζουν στις λύσεις για την επίτευξη αυτών των στόχων, και στους ανθρώπους που επικεντρώνονται στην έλλειψη αποτελεσμάτων και τείνουν να επικεντρώνονται στο πρόβλημα.” Όσον αφορά το πώς να φτάσετε εκεί, η Dixit συνιστά να σκεφτείτε: “Μια μικρή αλλαγή στη νοοτροπία με αυτό που ονομάζεται μαθησιακή αισιοδοξία και πρακτικές ευγνωμοσύνης αποδίδει καρπούς. Αυτές οι πρακτικές μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους τους πιο γρήγορα.”

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η τακτική άσκηση είναι σύμμαχος στην ψυχική υγεία

Βιώστε μια μοναδική εμπειρία μουσικοθεραπείας [vid]

Το ψυχολογικό στρες μπλοκάρει τον μεταβολισμό

Πώς να βελτιώσουμε την ψυχική μας υγεία

Δείκτης μάζας σώματος και ψυχική υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Διαχείριση άγχους: Από που να αρχίσετε

Άγχος Διαχείριση: Το άγχος δεν θα εξαφανιστεί από τη ζωή σας. Και η διαχείριση του πρέπει να είναι συνεχής. Όμως, δίνοντας προσοχή σε αυτά που προκαλούν το άγχος σας και εξασκώντας τρόπους χαλάρωσης, μπορείτε να αντιμετωπίσετε μερικές από τις κακές επιπτώσεις του στρες και να αυξήσετε την ικανότητά σας να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις στη ζωή.

Μίνι στρατηγική για την ανακούφιση του άγχους και του στρες

Άγχος: Σύμφωνα με την Δρ Rosa, μια στρατηγική για να διδάξετε στον εαυτό σας τη συνειδητή αναπνοή από την κοιλιά είναι: κάθε φορά που αισθάνεστε άγχος, απλώς πάρτε τρεις αργές και ελεγχόμενες βαθιές αναπνοές από την κοιλιά. "Είναι μια απλή πράξη, αλλά αυτό διακόπτει την απόκριση 'μάχης ή πτήσης', την θέτει σε παύση", λέει η Δρ Rosa.