Ψυχική Υγεία

Άγχος Διαχείριση: Από που να αρχίσετε για να τα βγάλετε πέρα με το στρες

Άγχος Διαχείριση: Από που να αρχίσετε για να τα βγάλετε πέρα με το στρες

Άγχος Διαχείριση: Ίσως το πιο προσιτό παυσίπονο είναι ήδη στο σώμα σας.

Το άγχος είναι ένα αναπόφευκτο κομμάτι της ζωής. Εάν ωστόσο αντιμετωπιστεί έγκαιρα, η πιθανότητα να σας επηρεάσει μακροπρόθεσμα μειώνεται.

Εξετάστε αυτές τις συμβουλές για να διαχειριστείτε καλύτερα την αντίδρασή σας στο στρες και τους αγχογόνους παράγοντες:

  • Κάντε μια βόλτα στη φύση

Δεν χρειάζεται να οδηγήσετε σε ένα ορεινό θέρετρο για να νιώσετε τα οφέλη της φύσης που ανακουφίζουν το άγχος. Για να αναπάρετε μια ανάσα από το άγχος, βρείτε οποιοδήποτε χώρο πρασίνου, όπως: ένα πάρκο, ένα παγκάκι κάτω από ένα δέντρο, την αυλή ενός φίλου.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Frontiers in Psychology διαπίστωσε ότι η παραμονή μόλις 20 λεπτών σε εξωτερικούς χώρους σχετίζεται με αυξημένη πτώση των επιπέδων κορτιζόλης σε σύγκριση με άλλες πρωτοβουλίες για τη μείωση του στρες.

  • Μάθετε νέες τεχνικές αναπνοής

Ίσως το πιο προσιτό παυσίπονο είναι ενσωματωμένο στο σώμα σας. Τεχνικές βαθιάς αναπνοής, όπως η αναπνοή από την κοιλιά, σηματοδοτούν στον εγκέφαλό σας ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε. Η εστίαση στην αναπνοή σας είναι ένα μακροχρόνιο εργαλείο για τη διαχείριση του άγχους.

Μαθαίνοντας να ελέγχετε την αναπνοή σας μπορεί να σας κρατήσει αγκυροβολημένους στην παρούσα στιγμή. Μερικές φορές, η υπενθύμιση στον εαυτό σας για το τι είναι πραγματικό και συμβαίνει αυτή τη στιγμή ηρεμεί το νευρικό σας σύστημα και σας αποκόπτει από ανησυχίες για το μέλλον και απογοητεύσεις από το παρελθόν.

  • Καταγράψτε τους παράγοντες που σας προκαλούν άγχος

Η παράβλεψη ή αναβολή δυσάρεστων εργασιών μπορεί να είναι ευκολότερη από την αντιμετώπισή τους για τη στιγμή. Αλλά στην πραγματικότητα ότι μένει εκτός ορατού πεδίου δεν πάντα σημαίνει ότι βρίκσεται και εκτός μυαλού. Η μη επίλυση των πραγμάτων όπως και όταν προκύπτουν θα μπορούσε να γεμίσει το μυαλό σας με άγχος.

Η ανάπτυξη μιας συστηματικής προσέγγισης σε τομείς της ζωής σας που προκαλούν άγχος, μπορεί να σας κάνει να νιώθετε πιο ανάλαφροι και πιο ικανοί.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Όταν η ευτυχία βρίσκεται σε αυτά που θεωρούμε δεδομένα

Γιατί ο οργασμός πρέπει να είναι μέρος του self care σου

Συμβουλές διαχείρισης του στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς τα φυτά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;

Ψυχική υγεία: Η διατήρηση των φυτών μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω τη δημιουργικότητα και να φέρει μια αίσθηση ολοκλήρωσης, ειδικά για άτομα που μπορεί να χρησιμοποιούν αυτό που καλλιεργούν για μαγειρικούς σκοπούς.

Πώς να ενισχύσετε την ενθάρρυνση του εαυτού σας;

Θάρρος: Πολλές καταστάσεις στη ζωή μάς καλούν να κάνουμε κάτι που θεωρούμε τρομακτικό, αναστατωμένο, άβολο, που προκαλεί άγχος ή στενοχωρεί, με άλλα λόγια, να επιδείξουμε συναισθηματικό θάρρος βγαίνοντας έξω από τις ζώνες άνεσής μας και να κάνουμε αυτό που ξέρουμε ότι είναι σωστό ή υγιές παρά τον τρόμο που νιώθουμε.

Επηρεάζει η καθαριότητα τη ψυχική υγεία;

Προσωπική υγιεινή: Το τακτικό μπάνιο, η θετική στοματική υγιεινή και η αλλαγή και το πλύσιμο των ρούχων είναι μερικά παραδείγματα μοτίβων που πρέπει να προσέχετε.

Η επίδραση του φόβου στην υγεία

Φόβος: Όταν οι άνθρωποι ζουν σε διαρκή φόβο, είτε από φυσικούς κινδύνους στο περιβάλλον τους είτε από απειλές που αντιλαμβάνονται, μπορεί να βιώσουν αρνητικές επιπτώσεις σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Πώς ο χορός συμβάλλει στη διατήρηση της ψυχικής ευεξίας;

Χορός: Οι περισσότεροι από εμάς είναι εξοικειωμένοι με το υπέροχο συναίσθημα που έχουμε όταν περνάμε χρόνο στην πίστα. Από γάμους και γιορτές μέχρι μαθήματα αεροβικής ή ακόμα και μαθήματα χορού, η κίνηση του σώματός μας συχνά μας ανεβάζει τη διάθεση. Αποδεικνύεται ότι ο χορός μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας υγεία και υπάρχει μια επιστημονική εξήγηση πίσω από αυτές τις κινήσεις που τονώνουν τη διάθεση.