Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Προσδόκιμο ζωής : Το αυξάνουν η διατροφή και η άσκηση

Προσδόκιμο ζωής : Το αυξάνουν η διατροφή και η άσκηση

Προσδόκιμο ζωής : Μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν παράγοντες τρόπου ζωής που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές σας να φτάσετε σε μεγαλύτερη ηλικία χωρίς χρόνια προβλήματα υγείας.

Έχουν γίνει πολλές έρευνες για επιλογές τρόπου ζωής, όπως το κάπνισμα, η σωματική δραστηριότητα, οι συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ, η διαχείριση του βάρους και η διατροφή, που επηρεάζουν τη συνολική διάρκεια ζωής και την πιθανότητα εμφάνισης χρόνιων ασθενειών. Ωστόσο, λίγες μελέτες έχουν εξετάσει πώς ένας συνδυασμός αυτών των παραγόντων σχετίζεται με μια μακρά ζωή χωρίς ασθένειες.

Θέλαμε να δούμε αν η υγιεινή διατροφή και η άσκηση μπορούν να παρατείνουν τη ζωή, όχι μόνο το προσδόκιμο ζωής, αλλά το προσδόκιμο ζωής χωρίς χρόνιες ασθένειες, όπως καρκίνο, καρδιαγγειακές παθήσεις και διαβήτη. Επειδή δεν εξετάζουμε μόνο τη διάρκεια ζωής αλλά και τη διάρκεια της υγείας, που σημαίνει ότι υπάρχουν αυξημένα χρόνια ζωής χωρίς χρόνια ασθένεια», είπε.

Αύξηση της υγιούς διάρκειας ζωής σας

  • Χρόνια ζωής απαλλαγμένα από καρκίνο, καρδιακές παθήσεις και διαβήτη σε ηλικία 50 ήταν 24 χρόνια για γυναίκες που δεν ακολούθησαν κανέναν από τους παράγοντες χαμηλού κινδύνου τρόπου ζωής.
  • Wasταν 34 χρόνια για τις γυναίκες που υιοθέτησαν τέσσερις ή πέντε από τους παράγοντες.
  • Το προσδόκιμο ζωής χωρίς αυτές τις χρόνιες ασθένειες ήταν 24 ετών μεταξύ ανδρών 50 ετών που δεν ακολούθησαν παράγοντες χαμηλού κινδύνου για τον τρόπο ζωής.
  • Ήταν 31 χρόνια για τους άνδρες που ασκούσαν τέσσερις ή πέντε από αυτές τις υγιείς συνήθειες.
  • “Ενώ η υπέρταση είναι η νούμερο ένα αιτία θανάτου σε όλο τον κόσμο, πολλές αλλαγές στον τρόπο ζωής, όπως η καλύτερη διατροφή και άσκηση, μπορούν να επηρεάσουν αυτή τη διάγνωση σε διάφορους βαθμούς, ειδικά με βάση το σχήμα και την τήρηση”.

κρίσιμοι παράγοντες υγείας
  • Οι συμμετέχοντες στη μελέτη αξιολογήθηκαν τακτικά για νέες διαγνώσεις και θανάτους από καρκίνο, καρδιαγγειακές παθήσεις και διαβήτη τύπου 2 για περισσότερα από 20 χρόνια. Οι ερευνητές προσαρμόστηκαν για την ηλικία, το εθνικό υπόβαθρο, το οικογενειακό ιατρικό ιστορικό και άλλες εκτιμήσεις.

Οι παράγοντες τρόπου ζωής χαμηλού κινδύνου που χρησιμοποιήθηκαν για τον υπολογισμό της βαθμολογίας υγιεινού τρόπου ζωής περιελάμβαναν:

  • ποτέ το κάπνισμα
  • τουλάχιστον 30 λεπτά καθημερινής σωματικής άσκησης
  • μέτρια πρόσληψη αλκοόλ
  • διατήρηση μέτριου βάρους (ορίζεται ως ΔΜΣ μικρότερο από 25)
  • καλής ποιότητας διατροφή

Ακολουθεί βίντεο για το προσδόκιμο ζωής

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Προσδόκιμο ζωής : Δείτε πως διαμορφώνεται στους ασθενείς που δεν έχουν χολυδόχο κύστη

Προσδόκιμο ζωής : Χαμηλά διαμορφώνετε στις χώρες

Καρκίνωμα νεφρικών κυττάρων : Έτσι διαμορφώνεται το προσδόκιμο ζωής των ασθενών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Έρευνα προτείνει πιθανούς στόχους για την πρόληψη και την έγκαιρη αναγνώριση ψυχωσικών διαταραχών

Αυτή η πενταετής μελέτη παρακολουθεί 1.500 παιδιά και νέους που παρουσιάζονται για υπηρεσίες ψυχικής υγείας, εξετάζει τη βιολογία, την εκπαίδευση και τη γνωστική τους ικανότητα, κοινωνικούς παράγοντες και πρότυπα χρήσης υπηρεσιών. Ο στόχος είναι να αυξηθεί η κατανόηση του ποιος κινδυνεύει για ψύχωση και, το πιο σημαντικό, πώς να μετριαστεί αυτός ο κίνδυνος μέσω προηγούμενης παρέμβασης.

Ανθρώπινη Πρωτεΐνη - Ελπίδα για μελλοντικές μη εθιστικές θεραπείες πόνου

Καθώς η επιστήμη συνεχίζει να αποκαλύπτει τα μυστήρια των βιολογικών μας μηχανισμών, μελέτες όπως αυτή δείχνουν πώς η εξελικτική βιολογία και η σύγχρονη φαρμακολογία μπορούν να συνεργαστούν για την αντιμετώπιση των πιεστικών ιατρικών αναγκών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής για όσους υποφέρουν από χρόνιο πόνο.

Συνταγή που περιλαμβάνει ψητό κοτόπουλο

Ψητό κοτόπουλο: Το ψητό κοτόπουλο είναι ένα ευέλικτο και νόστιμο πιάτο που μπορεί να παρασκευαστεί με πολλούς τρόπους, με τον καθένα να αναδεικνύει μοναδικές γεύσεις και υφές.

Πώς η οδήγηση μππορεί και να επηρεάσει την ψυχική μας υγεία;

Οδήγηση ψυχική: Η οδήγηση, ενώ συχνά θεωρείται ως μια δραστηριότητα ρουτίνας, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ψυχική υγεία με διάφορους τρόπους, επηρεάζοντας τη διάθεση, τα επίπεδα άγχους και τη συνολική ευεξία.

Δροσιστικό ρόφημα με καφέ, σοκολάτα και πάγο

Δροσιστικό ρόφημα: Η δημιουργία ενός δροσιστικού ποτού με σοκολάτα καφέ είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να συνδυάσετε τις πλούσιες γεύσεις του καφέ και της σοκολάτας με τη δροσιά του πάγου

Μπορεί το μηνιγγίωμα να αντιμετωπιστεί με ακτινοθεραπεία;

Μινιγγίωμα ακτινοθεραπεία: Τα μηνιγγιώματα είναι γενικά βραδέως αναπτυσσόμενοι όγκοι που προέρχονται από τις μήνιγγες, τα προστατευτικά στρώματα που περιβάλλουν τον εγκέφαλο και το νωτιαίο μυελό.

Close Icon