ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Παιδιά -Ύπνος: Διαβάστε ένα παραμύθι για καληνύχτα

Παιδιά -Ύπνος: Διαβάστε ένα παραμύθι για καληνύχτα

Παιδιά -Ύπνος: Διαβάστε ένα παραμύθι για καληνύχτα. Τίποτα δεν είναι τόσο θεραπευτικό και παρηγορητικό όσο το να κοιμάται ένα παιδί ενώ διαβάζουμε ένα βιβλίο.

Η εμπειρία ακρόασης είναι κλειδί για την ικανότητα ανάγνωσης. Επιπλέον, μέσω της φωνής μας, μεταφέρουμε το παιδί σε αυτό το σύμπαν φαντασίας και περιπέτειας, όπου ο εγκέφαλός του βρίσκει ηρεμία αλλά και την πρόκληση να συνεχίσει να ονειρεύεται ενώ κοιμάται. Για αυτό, κάτι τόσο απλό όσο η απενεργοποίηση της τηλεόρασης και η ανάγνωση ενός βιβλίου στα παιδιά μας δημιουργεί υπέροχους αναγνώστες αύριο. Τα φέρνει πιο κοντά σε μια στιγμή που θα τους κάνει ελεύθερα και περίεργα και φυσικά, άξιους κληρονόμους της κληρονομιάς που μας αφήνουν τα καλά βιβλία.

Αν και είναι αλήθεια ότι μερικές φορές είμαστε κουρασμένοι και ότι είναι πιο εύκολο να συναντηθούμε όλοι μπροστά στην τηλεόραση στο τέλος της ημέρας, σκεφτείτε ότι η παιδική ηλικία των παιδιών σας είναι πολύ μικρή και η καλύτερη στιγμή “είναι πάντα τώρα”. Επωφεληθείτε από κάθε δευτερόλεπτο και κάθε στιγμή, κάντε τους συνεργάτες σας μπροστά σε ένα βιβλίο, αφήστε το όνειρο να τους χτυπήσει στην αγκαλιά σας ενώ τερματίζετε αυτήν την ιστορία. Αύριο θα σας ευχαριστήσουν. Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε συνήθως με τα παιδιά όσον αφορά την ανάγνωση είναι ότι πολλά προσεγγίζουν βιβλία από την υποχρέωση «σχολείου» και όχι για ευχαρίστηση . Αυτό δεν πρέπει να είναι έτσι.

Ο καλός αναγνώστης πλησιάζει πρώτα αυτούς τους ωκεανούς των γραμμάτων στην παιδική ηλικία λόγω της απόλυτης περιέργειας και της λεπτής πρόκλησης. Κάτι τόσο απλό, όσο το να τους δίνει ελευθερία όταν επιλέγουν τις αναγνώσεις τους,  είναι κάτι που φέρνει πάντα καλά αποτελέσματα, αλλά είναι ακόμη περισσότερο ώστε εμείς οι ίδιοι να ενεργούμε ως παράδειγμα. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καλύτερο παιχνίδι από ένα βιβλίο και δεν υπάρχει μεγαλύτερη επιτυχία από την προώθηση των δεξιοτήτων ακρόασης των παιδιών, ακούγοντας μας να διαβάζουμε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η Ιεροτελεστία του ύπνου

Στον φανταστικό κοσμο των παραμυθιών τα παιδιά γίνονται ακόμη πιο έξυπνα

Το παιδί,το παραμύθι και η ψυχολογία του

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάρμα : Αυτοί είναι οι νόμοι του

Κάρμα : Μερικοί άνθρωποι τηρούν το παραδοσιακό νόημα που βασίζεται στις ανατολικές θρησκείες, ενώ άλλοι το ερμηνεύουν από περισσότερο μια δυτική άποψη του καλού και του κακού.

Σεξουαλική υγεία : Τα οφέλη της στο σώμα

Πέρα από το προφανές, η σεξουαλική επαφή έχει πολλά υγιή οφέλη.Μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι, να είστε πιο υγιείς και να ζήσετε μεγαλύτερη ζωή. Μπορεί επίσης να προστατεύσει από ασθένειες και ενδεχομένως να αποτρέψει τον καρκίνο. Εδώ, διερευνούμε μερικά από τα πρόσθετα οφέλη που μπορεί να σας δώσει το σεξ. Το σεξ μειώνει το […]

Τι σημαίνει το σεξ για τους άνδρες

Άντρες και Σεξ: Μήπως οι άντρες είναι σαν τις γυναίκες; Μήπως δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που να θέλουν στο σεξ και ίσως να μην λειτουργούν με ζωώδη ένστικτα, αλλά με συναίσθημα; Μήπως έφτασε η ώρα να σταματήσουν τα χαζά στερεότυπα που συνεχίζουμε να αναπαράγουμε και στις επόμενες γενιές και δεν επιτρέπουμε σε κανένα φύλο να απολαύσει το μόνο φυσικό και ενστικτώδες πράγμα;

Οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την επιθετικότητα των ασθενών στα ψυχιατρικά ιδρύματα

Έρευνα: Η μελέτη συσχέτισε τις θερμοκρασίες με τη συμπεριφορά των ασθενών. Διαπιστώθηκε μια αύξηση κατά μέσο όρο 15% των περιστατικών επιθετικότητας τις μέρες που η θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 30 βαθμούς Κελσίου.

Αυτό είναι το φυτό που βοηθά το ήπαρ να παραμένει υγιές

Έρευνα Ήπαρ: Ενώ η υψηλή κατανάλωση αλκοόλ σχετίζεται συχνά με προβλήματα στο ήπαρ, το 25% των προβλημάτων αυτών αφορά σε ανθρώπους με ιστορικό μικρής ή καθόλου κατανάλωσης αλκοόλ, γι’ αυτό και η ασθένειά τους είναι γνωστή ως μη αλκοολική λιπώδης νόσος του ήπατος.

Γιατί πρέπει να κάνεις γυμναστική τουλάχιστον 150 – 300 λεπτά την εβδομάδα

Γυμναστική: Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι ενήλικες πρέπει να ασχολούνται για τουλάχιστον 150-300 λεπτά την εβδομάδα με μια μέτρια έως έντονη αερόβια δραστηριότητα. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κάτι που ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς σας για τουλάχιστον 40 λεπτά την ημέρα. Ωστόσο, οι λέξεις-κλειδιά στη συγκεκριμένη προτροπή του ΠΟΥ είναι οι "μέτρια έως έντονη".