ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Κολύμβηση: 4 λόγοι που οι κολυμβητές έχουν καλή καρδιαγγειακή υγεία

Κολύμβηση: 4 λόγοι που οι κολυμβητές έχουν καλή καρδιαγγειακή υγεία

Κολύμβηση: Η κολύμβηση βοηθά τις μεγάλες μυϊκές σας ομάδες και ανεβάζει τον καρδιακό ρυθμό, κάνοντας τους πνεύμονές σας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Όσο περισσότερο κολυμπάτε, τόσο περισσότερο θα βελτιώνονται οι καρδιακοί σας παλμοί και η αρτηριακή σας πίεση. 

Η κολύμβηση είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση που μπορεί να προστατεύσει από καρδιακές παθήσεις. Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, ότι πολλοί Ολυμπιονίκες κολυμβητές και αθλητές τείνουν να έχουν καλή καρδιακή υγεία.

Ακολουθούν 4 τρόποι που η κολύμβηση μπορεί να βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία:

  • Μειώνει τους καρδιακούς παλμούς

Ο μέσος άνθρωπος έχει καρδιακό ρυθμό σε ηρεμία περίπου 60 – 70 παλμούς ανά λεπτό. Οι περισσότεροι αθλητές, ωστόσο, έχουν καρδιακό ρυθμό σε ηρεμία τόσο χαμηλό που κυμαίνεται μεταξύ 40 – 60 παλμούς ανά λεπτό. Η καρδιά είναι ένας μυς και, όπως κάθε άλλος μυς στο σώμα, μπορείτε να τον εκπαιδεύσετε και να τον δυναμώσετε. Αυτό σημαίνει ότι η καρδιά σας αντλεί περισσότερο αίμα με κάθε χτύπο, καθιστώντας την πιο αποτελεσματική στην παροχή αίματος στο σώμα. Με τον τρόπο αυτό διατρέχετε λιγότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου.

  • Μειώνει την αρτηριακή πίεση

Γνωρίζατε ότι η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης τόσο αποτελεσματικά όσο και τα φάρμακα για την αρτηριακή πίεση; Κολυμπήστε για περίπου 30 λεπτά την ημέρα για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη και να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση. Έρευνες έχουν δείξει ότι η μέτρια άσκηση 30 λεπτών την ημέρα (ή έως και 2,5 ώρες την εβδομάδα) αρκεί για να διατηρήσει την καρδιά υγιή.

  • Βελτιώνει την αναπνοή

Η κολύμβηση βοηθά τις μεγάλες μυϊκές σας ομάδες και ανεβάζει τον καρδιακό ρυθμό, κάνοντας τους πνεύμονές σας να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Όσο περισσότερο κολυμπάτε, τόσο περισσότερο θα βελτιώνονται οι καρδιακοί σας παλμοί και η αρτηριακή σας πίεση.

  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος

Καθώς κολυμπάτε, ο καρδιακός σας ρυθμός αυξάνεται, αυξάνοντας έτσι την παροχή αίματος στα άκρα σας. Η αυξημένη κυκλοφορία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση τυχόν αισθήσεων μουδιάσματος και μυρμηγκιάσματος και μπορεί ακόμη και να σας βοηθήσει να αναπτύξετε εκ νέου αίσθηση περιοχών με κακή κυκλοφορία.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το κολύμπι είναι αποδεδειγμένα σύμμαχος υγείας και ευεξίας

Γιατί η κολύμβηση είναι μια από τις πιο υγιεινές ασκήσεις για την καρδιά;

3 λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αυτό είναι το Νο. 1 σύμπτωμα του διαβήτη που οι άνθρωποι αγνοούν

Διαβήτης: Ο διαβήτης μπορεί να συνοδεύεται από ένα ευρύ φάσμα συμπτωμάτων, όπως συχνοουρία, αυξημένη πείνα και δίψα, θολή όραση, μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα στα άκρα, ξηρό δέρμα, αργή επούλωση πληγών και επαναλαμβανόμενες λοιμώξεις.

Τονώστε την υγεία του στήθους σας

Στήθος: Είτε έχετε μεγάλο είτε μικρό στήθος, να ξέρετε ότι είναι όμορφο, ανεξάρτητα από το σχήμα ή το μέγεθος. Κάποιοι νιώθουν άνετα μέσα σε αυτό. Ωστόσο, για πολλούς, το μικρό στήθος μπορεί να τους κάνει να αισθάνονται ανασφαλείς.

Τι κάνει ένας οδοντιατρικός θεραπευτής;

Οδοντιατρική: Ακριβώς όπως ο γιατρός σας μπορεί να απασχολήσει έναν βοηθό γιατρού για να αναλάβει ορισμένα καθήκοντα, ορισμένοι οδοντίατροι προσλαμβάνουν οδοντιατρικούς θεραπευτές για να επεκτείνουν την ποιοτική πρακτική τους στοματικής φροντίδας.

Ποια είναι τα αίτια της σχιζοφρένειας;

Σχιζοφρένεια: Μια μελέτη έδειξε ότι η απώλεια εγκεφαλικού ιστού σε νεαρά άτομα που κινδυνεύουν να νοσήσουν από την ασθένεια συνδέθηκε με ψυχωτικά συμπτώματα όπως παραισθήσεις.

Τι είναι τα αδενοειδή και πότε πρέπει να αφαιρεθούν;

Αδενοειδή: Οι αδενοειδείς εκβλαστήσεις ενός παιδιού μπορεί μερικές φορές να διογκωθούν ή να διευρυνθούν. Αυτό μπορεί να συμβεί μετά από βακτηριακή ή ιογενή λοίμωξη ή αφού μια ουσία προκαλέσει αλλεργική αντίδραση.