ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

ΗΠΑ Ακαδημία Ύπνου: Η μελατονίνη θα πρέπει να αποφεύγεται στα παιδιά, εκτός αν την κατευθύνει επαγγελματίας υγείας

ΗΠΑ Ακαδημία Ύπνου: Η μελατονίνη θα πρέπει να αποφεύγεται στα παιδιά, εκτός αν την κατευθύνει επαγγελματίας υγείας

"Αυτή η αντίσταση στην ώρα του ύπνου μπορεί να είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί και μάλιστα έχει μια διάγνωση που ονομάζουμε "αϋπνία που θέτει όρια", η οποία μπορεί γενικά να αντιμετωπιστεί με ρουτίνες κατάκλισης".

ADMAN

ΗΠΑ Ακαδημία Ύπνου: Υπάρχουν λίγα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το συμπλήρωμα είναι αποτελεσματικό στη θεραπεία της αϋπνίας σε υγιή παιδιά Υπάλληλοι παιδικών σταθμών κατηγορούνται ότι έδιναν στα παιδιά καραμέλες μελατονίνης Τρεις εργαζόμενοι σε βρεφονηπιακό σταθμό στο Des Plaines του Ιλινόις κατηγορούνται για σωματική βλάβη και έκθεση σε κίνδυνο της ζωής ή της υγείας ενός παιδιού επειδή φέρονται να έδωσαν στα παιδιά το μη συνταγογραφούμενο βοήθημα ύπνου σε μορφή καραμέλας.

Η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής του Ύπνου (AASM) προτρέπει τους γονείς να συμβουλεύονται έναν επαγγελματία υγείας πριν αρχίσουν να χορηγούν στο παιδί τους μελατονίνη, σύμφωνα με πρόσφατη συμβουλή για την υγεία.

“Ενώ η μελατονίνη μπορεί να είναι χρήσιμη για τη θεραπεία ορισμένων διαταραχών ύπνου-αφύπνισης, όπως το τζετ λαγκ, υπάρχουν πολύ λιγότερα στοιχεία ότι μπορεί να βοηθήσει υγιή παιδιά ή ενήλικες να κοιμηθούν πιο γρήγορα”, δήλωσε ο Δρ M. Adeel Rishi, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Δημόσιας Ασφάλειας της Αμερικανικής Ακαδημίας Ιατρικής του Ύπνου AASM και ειδικός πνευμονολογίας, ιατρικής του ύπνου και εντατικής θεραπείας στο Indiana University Health Physicians, σε δελτίο τύπου.

“Αντί να στραφούν στη μελατονίνη, οι γονείς θα πρέπει να εργαστούν για να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να αναπτύξουν καλές συνήθειες ύπνου”, πρόσθεσε.

Αυτές οι συνήθειες ύπνου περιλαμβάνουν “τον καθορισμό μιας τακτικής ώρας ύπνου και αφύπνισης, την ύπαρξη μιας ρουτίνας για τον ύπνο και τον περιορισμό του χρόνου στην οθόνη καθώς πλησιάζει η ώρα του ύπνου”.

Το σώμα μας παράγει φυσικά την ορμόνη μελατονίνη για τη ρύθμιση του ύπνου μας, σύμφωνα με τη συμβουλή υγείας.

Αντί να δίνουν στα παιδιά τους μελατονίνη, οι γονείς θα πρέπει να εργάζονται για την ενθάρρυνση καλών συνηθειών ύπνου, δήλωσε ένας ειδικός.

Διατίθεται ως μη συνταγογραφούμενο φάρμακο και συχνά διαφημίζεται ως βοήθημα για τον ύπνο – αλλά “υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία ότι η λήψη της ως συμπλήρωμα είναι αποτελεσματική για τη θεραπεία της αϋπνίας σε υγιή παιδιά”, σύμφωνα με την ακαδημία ύπνου, η οποία εδρεύει στο Ντάριεν, Ill.

Η μελατονίνη έχει λιγότερη εποπτεία επειδή ρυθμίζεται από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων ως “συμπλήρωμα διατροφής” – και η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι η περιεκτικότητα σε μελατονίνη στα συμπληρώματα δεν είναι ομοιόμορφη, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.

Μια μελέτη του 2017 του Journal of Clinical Sleep Medicine εξέτασε την περιεκτικότητα σε μελατονίνη σε περίπου 30 συμπληρώματα. Διαπίστωσε ότι πάνω από το 71% των συμπληρωμάτων δεν ανταποκρίνονταν στους ισχυρισμούς της ετικέτας.

Η μελέτη διαπίστωσε τη σημαντικότερη διακύμανση στην περιεκτικότητα σε μελατονίνη σε μασώμενα δισκία, η οποία είναι η μορφή που πιθανότατα χρησιμοποιείται κυρίως στα παιδιά.

“Ένα από τα πιο εκπληκτικά γεγονότα που μοιράζομαι με τους ασθενείς μου είναι ότι η μη συνταγογραφούμενη μελατονίνη δεν ρυθμίζεται στενά”.

Αυτή η μελέτη “διαπίστωσε ότι το πραγματικό περιεχόμενο σε αυτά τα συμπληρώματα ήταν πολύ ανακριβές”, δήλωσε ο Dr. Baljinder S. Sidhu, πνευμονολόγος και ειδικός στον ύπνο, ο οποίος είναι συνιδιοκτήτης του Pacific Coast Critical Care Group στη Νότια Καλιφόρνια.

“Ενώ αυτό μπορεί να μην είναι μεγάλη υπόθεση για τους ενήλικες, αυτό θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στα μικρά παιδιά”, δήλωσε.

Οι γονείς θα πρέπει να συζητήσουν το θέμα της μελατονίνης με έναν επαγγελματία υγείας πριν δώσουν το φάρμακο στα παιδιά τους, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής του Ύπνου.

Οι γονείς θα πρέπει να συζητούν το θέμα της μελατονίνης με έναν επαγγελματία υγείας πριν δώσουν το φάρμακο στα παιδιά τους, σύμφωνα με την Αμερικανική

Ακαδημία Ιατρικής του Ύπνου.

Συμβουλεύει τη χρήση της μελατονίνης με προσοχή.

“Ένα από τα πιο εκπληκτικά γεγονότα που μοιράζομαι με τους ασθενείς μου είναι ότι η μη συνταγογραφούμενη μελατονίνη δεν ρυθμίζεται στενά”, πρόσθεσε ο Sidhu.

Οι παιδιατρικές καταπονήσεις μελατονίνης που αναφέρονται ετησίως στα κέντρα ελέγχου δηλητηριάσεων των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 530% κατά την περίοδο 2012-2021, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC).

“Η διαθεσιμότητα της μελατονίνης σε μορφή τσίχλας ή μασώμενων δισκίων την καθιστά πιο δελεαστική για να δοθεί στα παιδιά και πιο πιθανό να πάρουν υπερβολική δόση”, πρόσθεσε ο Ρίσι στο δελτίο τύπου.

“Συχνά, οι συμπεριφορικές παρεμβάσεις εκτός από τη φαρμακευτική αγωγή είναι επιτυχείς στην αντιμετώπιση της αϋπνίας στα παιδιά”, πρόσθεσε.

Η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής του Ύπνου μοιράζεται τις ακόλουθες σημαντικές συμβουλές.

  1. Η μελατονίνη πρέπει να φυλάσσεται μακριά από τα παιδιά.
  2. Οι γονείς θα πρέπει να συζητήσουν το θέμα με έναν επαγγελματία υγείας πριν από την έναρξη της φαρμακευτικής αγωγής.
  3. Οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν ότι “πολλά προβλήματα ύπνου μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα με μια αλλαγή στο πρόγραμμα, τις συνήθειες ή τις συμπεριφορές και όχι με τη λήψη μελατονίνης”.

“Η αϋπνία δεν είναι ασυνήθιστη στα παιδιά καθώς αναπτύσσεται μετά την ηλικία των 2 ετών”, δήλωσε ένας γιατρός.

Εάν οι γονείς πρόκειται να δώσουν στο παιδί τους μελατονίνη, η ακαδημία ύπνου συνιστά να ελέγξετε ότι το προϊόν έχει το USP Verified Mark για λόγους ασφαλείας.

“Η μελατονίνη δεν αποτελεί ποτέ θεραπεία πρώτης γραμμής στα παιδιά”, δήλωσε ο Sidhu στο Fox News Digital.

“Η αϋπνία δεν είναι ασυνήθιστη στα παιδιά καθώς αναπτύσσεται μετά την ηλικία των 2 ετών”, πρόσθεσε

“Αυτή η αντίσταση στην ώρα του ύπνου μπορεί να είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί και μάλιστα έχει μια διάγνωση που ονομάζουμε “αϋπνία που θέτει όρια”, η οποία μπορεί γενικά να αντιμετωπιστεί με ρουτίνες κατάκλισης”.

Υπενθυμίζει στους ανθρώπους ότι ενώ η μελατονίνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως η ΔΕΠΥ και άλλες χρόνιες παθήσεις που επηρεάζουν τον ύπνο καθώς και τον αυτισμό, θα πρέπει πάντα να συνιστάται και να διαχειρίζεται πρώτα από γιατρό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα προβλήματα ύπνου στην εφηβεία μπορεί να οδηγήσουν σε κατάθλιψη

Η δηλητηρίαση από μελατονίνη στα παιδιά αυξήθηκε απότομα κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid, σύμφωνα με 10ετή μελέτη

Το 43% των παιδιών με αϋπνία υποφέρουν και ως ενήλικες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι οφέλη παρέχουν τα μούρα στον εγκέφαλο;

Μούρα: Η κατανάλωση περισσότερων μούρων και η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της διανοητικής πτώσης καθώς γερνάτε, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ποιοι είναι οι τύποι διαθλαστικής χειρουργικής ματιών;

Όραση: Τα διαθλαστικά σφάλματα είναι προβλήματα όρασης που προκαλούνται κυρίως από έναν κερατοειδή χιτώνα που δεν έχει τέλειο σχήμα ή ένα μάτι που είναι μακρύτερο ή κοντύτερο από το κανονικό. Ο κερατοειδής είναι το διαυγές μέρος στο μπροστινό μέρος του ματιού.

4 Στάσεις για να ικανοποιήστε και οι δύο

Σεξουαλική ζωή: Εδώ είναι μια ποικιλία από σεξουαλικές στάσεις που μπορείτε να σκεφτείτε για να περάσετε περισσότερο και πιο ευχάριστο χρόνο στο κρεβάτι.

Πώς επηρεάζει η υπέρταση την καρδιά;

Αρτηριακή πίεση: Η υψηλή αρτηριακή πίεση μπορεί να βλάψει τις αρτηρίες σας καθιστώντας τις λιγότερο ελαστικές, γεγονός που μειώνει τη ροή του αίματος και του οξυγόνου στην καρδιά σας και οδηγεί σε καρδιακές παθήσεις.

Πώς η ψυχική ασθένεια μειώνει τη μακροζωία μας;

Προσδόκιμο ζωής: Ορισμένες ψυχικές ασθένειες μπορεί να διαταράξουν την ορμονική ισορροπία και τους κύκλους ύπνου, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού και τη γενική υγεία.

Πώς η νηστεία αλλάζει τις γυναικείες ορμόνες αναπαραγωγής;

Διατροφή: Υπήρξε έρευνα σχετικά με το πώς η κατανάλωση φαγητού μόνο για λίγες ώρες της ημέρας και στη συνέχεια μόνο η κατανάλωση νερού μπορεί να επηρεάσει τις γυναικείες αναπαραγωγικές ορμόνες.