Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

Ύπνος: Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό σας δίπλα σας;

Ύπνος: Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε με το κινητό σας δίπλα σας;

Ύπνος: Για καλύτερο ύπνο, δημιουργήστε ένα ήσυχο, σκοτεινό περιβάλλον ύπνου Αφαιρέστε τις ηλεκτρονικές συσκευές Με αυτές τις μικρές αλλαγές, μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σας και να ξυπνήσετε πιο ξεκούραστοι.

Τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει προέκταση των χεριών μας, τα χρησιμοποιούμε συνεχώς όλη την ημέρα. Αλλά το να τα κρατάμε κοντά μας ακόμα και όταν κοιμόμαστε μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ποιότητα του ύπνου μας. Ας δούμε γιατί είναι καλή ιδέα να απομακρύνετε το κινητό σας από το κομοδίνο σας.

Διατάραξη του ύπνου λόγω μπλε φωτός

Οι οθόνες των κινητών εκπέμπουν έντονο μπλε φως. Αυτό το φως μπορεί να διαταράξει τον κιρκάδιο ρυθμό σας, τον φυσικό κύκλο ύπνου-αφύπνισης του σώματός σας. Η έκθεση στο μπλε φως το βράδυ μπορεί να καταστείλει την παραγωγή μελατονίνης, μιας ορμόνης που βοηθάει στον ύπνο. Αυτό μπορεί να κάνει πιο δύσκολο να αποκοιμηθείτε και να οδηγήσει σε λιγότερο ξεκούραστο ύπνο. Επιπλέον, το μπλε φως μπορεί να αυξήσει την εγρήγορση και να κάνει πιο πιθανό να ξυπνήσετε κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Διατάραξη του ύπνου λόγω μπλε φωτός

Πειρασμοί και διακοπές

Ένα κινητό δίπλα στο κρεβάτι σας μπορεί να είναι ένας μεγάλος πειρασμός. Μπορεί να βρεθείτε να το τσεκάρετε συνεχώς, ακόμα και αν δεν σκοπεύατε να το κάνετε. Ακόμα και οι ειδοποιήσεις, ακόμα κι αν είναι ήσυχες, μπορεί να σας ξυπνήσουν ή να διακόψουν τον ύπνο σας. Αυτές οι διακοπές μπορούν να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου σας και να σας κάνουν να νιώθετε κουρασμένοι την επόμενη μέρα.

Άλλες πιθανές επιπτώσεις στην υγεία

Εκτός από τις διαταραχές του ύπνου, ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι η έκθεση σε ακτινοβολία ραδιοσυχνοτήτων που εκπέμπεται από τα κινητά τηλέφωνα μπορεί να έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία, αν και τα αποτελέσματα δεν είναι ακόμη οριστικά. Προληπτικά, είναι καλύτερο να αφήνετε το κινητό σας μακριά ενώ κοιμάστε.

Άλλες πιθανές επιπτώσεις στην υγεία

Για καλύτερο ύπνο, δημιουργήστε ένα ήσυχο και σκοτεινό περιβάλλον ύπνου. Απομακρύνετε τα ηλεκτρονικά είδη, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου σας, από το υπνοδωμάτιο σας. Αν χρειάζεστε ξυπνητήρι, χρησιμοποιήστε ένα παραδοσιακό ρολόι αντί για το κινητό σας. Με αυτές τις μικρές αλλαγές, μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σας και να ξυπνήσετε πιο ξεκούραστοι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Ύπνος: Ποια στάση όταν κοιμάστε μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο φλεβικής θρόμβωσης

5 είδη ύπνου και τα πιθανά αποτελέσματά τους στην υγεία

Πώς το γιαούρτι βοηθά στον καλύτερο ύπνο;

Το αβοκάντο είναι ένας απρόσμενος σύμμαχος για καλύτερο ύπνο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

10 Βασικές συμβουλές για να διατηρήσετε την όρασή σας σε πολύ καλό επίπεδο

Όραση συμβουλές: Η διατήρηση της βέλτιστης όρασης είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική ευημερία και την ποιότητα ζωής. Ακολουθούν ορισμένες πρακτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε και να βελτιώσετε την όρασή σας

Πώς η έλλειψη της Β12 συνδέεται με τον διαβήτη;

Βιταμίνη Β12: Η βιταμίνη Β12, γνωστή και ως κοβαλαμίνη, παίζει αρκετούς ρόλους στο σώμα που μπορεί να επηρεάσει τον διαβήτη, τόσο τύπου 1 όσο και τύπου 2, αν και οι ακριβείς μηχανισμοί βρίσκονται ακόμη υπό έρευνα.

Πώς μπορώ να αποτρέψω την αρθρίτιδα;

Αρθρίτιδα αντιμετώπιση: Η αρθρίτιδα περιλαμβάνει μια σειρά καταστάσεων που επηρεάζουν τις αρθρώσεις, προκαλώντας πόνο, δυσκαμψία, πρήξιμο και μειωμένο εύρος κίνησης. Ενώ ορισμένες μορφές αρθρίτιδας,

Μια σε βάθος ματιά σε μια σπάνια αυτοάνοση διαταραχή

Σύνδρομο Evans: Το σύνδρομο Evans είναι μια σπάνια και σύνθετη αυτοάνοση διαταραχή που χαρακτηρίζεται από την ταυτόχρονη ή διαδοχική εμφάνιση αυτοάνοσης αιμολυτικής αναιμίας (AIHA) και ανοσοθρομβοπενίας (ITP).

Μελέτη δεν διαπιστώνει αυξημένο κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών μετά τη μόλυνση από τον COVID-19 ή τον εμβολιασμό στην αρχή της εγκυμοσύνης

Ως εκ τούτου, λένε ότι ούτε η μόλυνση από τον COVID-19 ούτε ο εμβολιασμός κατά το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης συνδέθηκαν με συγγενείς ανωμαλίες. Δεν φάνηκε, επίσης, να υπάρχει αξιοσημείωτη διακύμανση στον κίνδυνο σύμφωνα με τις παραλλαγές του ιού, αν και απαιτούνται μεγαλύτερες μελέτες για την παροχή πιο ισχυρών στοιχείων.

Close Icon