ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιστημονικά Νέα

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Πιλοτική μελέτη για τη μετάδοση της COVID-19 σε σχολεία

ΗΠΑ Εκπαίδευση: Πιλοτική μελέτη για τη μετάδοση της COVID-19 σε σχολεία

"Τα σχολεία μπορούν να λειτουργούν με ασφάλεια κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας όταν ακολουθούνται στρατηγικές πρόληψης", δήλωσε ένας από τους κορυφαίους ερευνητές της μελέτης

ΗΠΑ Εκπαίδευση:Η μετάδοση της COVID-19 στο σχολείο είναι σπάνια – ακόμη και μεταξύ στενών σχολικών επαφών όσων έχουν θετικό αποτέλεσμα για τον ιό – όταν τα σχολεία λαμβάνουν υπόψη προφυλάξεις για τη δημόσια υγεία, όπως υποχρεωτική κάλυψη, κοινωνική απομάκρυνση και συχνό πλύσιμο των χεριών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πιλοτικής μελέτης στο Μιζούρι, με στόχο τον εντοπισμό τρόπων για να διατηρηθούν τα δημοτικά και δευτεροβάθμια σχολεία ανοιχτά και ασφαλή κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Στενή επαφή θεωρείται για όποιον έχει βρεθεί σε απόσταση 2 μέτρων για περισσότερο από 15 λεπτά σε μια περίοδο 24 ωρών με κάποιον που έχει μολυνθεί με COVID-19. Η μελέτη αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης, συνεχιζόμενης συνεργασίας που περιλαμβάνει τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον στο St. Louis, το Τμήμα Υγείας και Ανώτερων Υπηρεσιών του Μισσούρι, το Τμήμα Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Μισσούρι, το Πανεπιστήμιο Saint Louis, τα τμήματα υγείας Springfield-Greene και St. Louis County, και τις σχολικές περιοχές στις περιοχές St. Louis και Springfield. Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στις 19 Μαρτίου στο περιοδικό του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων CDC, “Εβδομαδιαία Έκθεση Νοσηρότητας και Θνησιμότητας”.

Τα σχολικά ευρήματα του Μιζούρι αντικατοπτρίζουν αυτά των σχολείων σε άλλες πολιτείες, καταδεικνύοντας ότι οι προσπάθειες πρόληψης της COVID-19 μπορούν να περιορίσουν σημαντικά τη διάδοση του SARS-CoV-2 μεταξύ μαθητών, δασκάλων και προσωπικού. “Αυτή η εργασία είναι επιτακτική, διότι η διατήρηση των παιδιών στο σχολείο παρέχει όχι μόνο εκπαιδευτικό εμπλουτισμό, αλλά και κοινωνικά, ψυχολογικά και συναισθηματικά οφέλη για την υγεία, ιδιαίτερα για μαθητές που βασίζονται σε σχολικές υπηρεσίες για διατροφική, σωματική και ψυχική υγεία», δήλωσε η ανώτερη συγγραφέας Johanna S Salzer, DVM, Ph.D., ιατρός κτηνίατρος στο Εθνικό Κέντρο Αναδυόμενων και Ζωονοτικών Λοιμώξεων του Κέντρου πρόληψης και Φροντίδας Νοσημάτων CDC. Η πιλοτική μελέτη περιλάμβανε 57 σχολεία στην σχολική συνοικία Pattonville στην κομητεία St. Louis και τη δημόσια σχολή Springfield στην κομητεία Greene στο νοτιοδυτικό Missouri, καθώς και δύο ιδιωτικά σχολεία στην κομητεία St. Louis.

Όλα τα σχολεία στην πιλοτική μελέτη απαιτούσαν από τους μαθητές, τους δασκάλους, το προσωπικό και τους επισκέπτες να φορούν μάσκες ενώ βρίσκονταν σε πανεπιστημιούπολη ή σε λεωφορεία. Άλλα μέτρα ασφαλείας περιλάμβαναν την εστίαση στην υγιεινή των χεριών, τον βαθύ καθαρισμό των εγκαταστάσεων, τη φυσική απόσταση στις αίθουσες διδασκαλίας, τις καθημερινές εξετάσεις συμπτωμάτων για την COVID-19, την εγκατάσταση φυσικών φραγμών μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, την προσφορά εικονικών μαθησιακών επιλογών και την αύξηση του αερισμού.

Για δύο εβδομάδες τον Δεκέμβριο, τα σχολεία που συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα ενημέρωσαν την ερευνητική ομάδα μαθητών, δασκάλων και προσωπικού που είτε είχαν μολυνθεί με COVID-19 ή βρισκόντουσαν σε καραντίνα λόγω του ότι θεωρούνταν στενή επαφή κάποιου που είχε διαγνωστεί θετικός. Στο St. Louis, στενές επαφές μαθητών ή δασκάλων που είχαν δοκιμαστεί θετικά τοποθετήθηκαν σε καραντίνα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έπρεπε να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους για 14 ημέρες από την τελευταία φορά που εκτέθηκαν σε θετική περίπτωση.

Στο Springfield, ωστόσο, ορισμένες από τις στενές επαφές όσων είχαν δοκιμαστεί θετικά τοποθετήθηκαν σε τροποποιημένη καραντίνα – που σημαίνει ότι θα μπορούσαν να παραμείνουν στο σχολείο εάν αυτοί και το μολυσμένο άτομο φορούσαν μάσκες όταν ήταν σε στενή επαφή. Σε αυτό το σενάριο, το μολυσμένο άτομο εξακολουθεί να απομονώνεται στο σπίτι. Οι συμμετέχοντες στην πιλοτική μελέτη περιελάμβαναν 193 άτομα σε 22 από τα 57 σχολεία – 37 που έδειξαν θετικά στην COVID-19 και 156 από τις στενές επαφές τους. Μεταξύ των συμμετεχόντων που ήταν θετικοί στην COVID-19, 24 (65%) ήταν μαθητές και 13 (35%) ήταν εκπαιδευτικοί ή μέλη του προσωπικού. Από τις στενές επαφές, 137 (88%) ήταν μαθητές και 19 (12%) ήταν δάσκαλοι ή μέλη του προσωπικού.

Μεταξύ των 102 στενών επαφών που συμφώνησαν να κάνουν τεστ COVID-19 χρησιμοποιώντας τεστ σάλιου, μόνο δύο άτομα έλαβαν θετικά αποτελέσματα δοκιμών που υποδεικνύουν πιθανή δευτεροβάθμια μετάδοση SARS-CoV-2 με βάση το σχολείο. Επιπλέον, δεν εντοπίστηκαν κρούσματα στα συμμετέχοντα σχολεία παρά τα υψηλά ποσοστά κοινοτικής εξάπλωσης τον Δεκέμβριο, ακόμη και μεταξύ των σχολείων του Springfield που ακολούθησαν τροποποιημένα πρωτόκολλα καραντίνας επιτρέποντας σε ορισμένες στενές επαφές θετικών ατόμων να παραμείνουν στο σχολείο.

“Τα σχολεία μπορούν να λειτουργούν με ασφάλεια κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας όταν ακολουθούνται στρατηγικές πρόληψης”, δήλωσε ένας από τους κορυφαίους ερευνητές της μελέτης, Jason Newland, MD, καθηγητής παιδιατρικής του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον, ο οποίος θεραπεύει ασθενείς στο Νοσοκομείο Παίδων του St. Louis. Ο Newland ηγήθηκε του πιλοτικού προγράμματος με το Κέντρο Πρόληψης και Φροντίδας Νοσημάτων CDC και έχει συμβουλεύσει πολλές σχολικές περιοχές στο Μιζούρι για σχέδια για το άνοιγμα των σχολείων. “Η πιλοτική μελέτη καταδεικνύει χαμηλή μετάδοση στα σχολεία και καμία μετάδοση μαθητή σε δάσκαλο – και αυτό ήταν κατά τη διάρκεια του υψηλού επιπέδου της πανδημίας τον Δεκέμβριο, με υψηλά ποσοστά εξάπλωσης της κοινότητας.”

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι επικρίσεις Δερμιτζάκη και η ανάγκη για άνοιγμα των δραστηριοτήτων

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών προειδοποιεί για τους κινδύνους ανοίγματος των σχολείων

"Κουδούνι" με κανόνες μετά από δύο μήνες για δημοτικά - νηπιαγωγεία

Ο ρόλος του σχολείου στη μετάδοση του κορωνοϊού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σημάδια φραγμένων καρδιακών αρτηριών στα χέρια και στα δάχτυλα στους άνδρες

Φραγμένες αρτηρίες: Οι φραγμένες αρτηρίες στην καρδιά μπορεί να εκδηλωθούν με διάφορους τρόπους και μερικές φορές, τα σημάδια μπορεί να είναι απροσδόκητα, όπως συμπτώματα που εμφανίζονται στα χέρια και τα δάχτυλα.

Τα υψηλά επίπεδα CO2 αυξάνουν τον κίνδυνο μόλυνσης από αερομεταφερόμενους ιούς

«Αυτά τα ευρήματα μπορούν να χρησιμεύσουν ως επιστημονική βάση για τοn σχεδιασμό στρατηγικών μετριασμού που θα μπορούσαν να σώσουν ζωές σε οποιαδήποτε μελλοντική πανδημία», επισήμανε ο φυσικοχημικός του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ Τζόναθαν Ριντ.

Μηχανισμοί μνήμης - Γιατί ξεχνάμε ονόματα;

Αν και το να ξεχνάς ονόματα είναι συνηθισμένο φαινόμενο, δεν είναι αναπόφευκτο. Η μνήμη δεν είναι μόνο μια απλή διαδικασία ή τοποθεσία μέσα στον εγκέφαλο.