Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Υγιεινή διατροφή: Τρία κόλπα για να τρώτε υγιεινά όταν βιάζεστε

Υγιεινή διατροφή: Τρία κόλπα για να τρώτε υγιεινά όταν βιάζεστε

Υγιεινή διατροφή: Το έτοιμο φαγητό σίγουρα ότι καλύτερο, ειδικά όταν έχετε λίγο χρόνο για να ετοιμάσετε υγιεινά γεύματα.

Το έτοιμο φαγητό σίγουρα ότι καλύτερο, ειδικά όταν έχετε λίγο χρόνο για να ετοιμάσετε υγιεινά γεύματα. Αλλά αυτή δεν είναι η απάντηση σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αντίθετως λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας στην επιλογή υγιεινών γευμάτων και σνακς. Για να λειτουργείτε καλύτερα και πιο υγιεινά ως προς τις επιλογές του φαγητού σας θα πρέπει να προσπαθήσετε να υιοθετήσετε τις ακόλουθες τρεις συνήθειες:

  • Εφοδιαστείτε με σνακ πρωτεΐνης

Μην ξεχνάτε την πρωτεΐνη, σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Δεν είναι μόνο βολικά, αλλά παρέχουν θρεπτικά συστατικά για να σας κρατούν ενέργεια. Θα αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερο, θα περιορίσετε την επιθυμία για σνακ και θα χτίσετε άπαχους μυς.

  • Προγραμματίστε και προετοιμαστείτε έγκαιρα

Προγραμματίστε τα γεύματά σας για την εβδομάδα, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Αγοράστε και προετοιμάστε το φαγητό και αποθηκεύστε το σε μπολ σημειώνοντας τι έχει μέσα το κάθε ένα. Η ώρα του δείπνου θα είναι λιγότερο αγχωτική. Αλλά ο προγραμματισμός δεν ισχύει μόνο για τα τρόφιμα που τρώτε. Ετοιμαστείτε και ετοιμάστε μια τσάντα με όλα τα απαραίτητα για το γυμναστήριο και αφήστε την στο αυτοκίνητό σας. Αυτή η οπτική υπενθύμιση θα σας ενθαρρύνει να γυμνάζεστε πιο συχνά.

  • Επιλέξτε πιο υγιεινές εναλλακτικές όταν τρώτε έξω

Το να τρώτε σύμφωνα με ένα πρόγραμμα γευμάτων μπορεί να φαίνεται αδύνατον, ειδικά τις ημέρες των γιορτών. Οι φίλοι θα καταλάβουν αν τους μιλήσετε για τους στόχους υγείας σας. Μπορεί ακόμη και να σας εκπλήξουν σερβίροντας μια νόστιμη πιατέλα υγείας εμπνευσμένη από τις ανάγκες σας! Φροντίστε να φάτε ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες εκ των προτέρων για να αντισταθείτε στους πειρασμούς του μενού. Προσοχή στο ντρέσινγκ σαλάτας, καθώς μπορεί να είναι πιο θερμιδικά ακόμα και από μια φέτα κέικ! Επιμείνετε στο νερό και πίνετε όσο πιο πολύ μπορείτε μέσα στην ημέρα ακόμη και αν δεν διψάτε πραγματικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Χρησιμοποιήστε το αλάτι Νεκράς Θάλασσας στις θεραπείες του δέρματός σας

Εύκολο teriyaki κοτόπουλο με σκόρδο!

Κατακράτηση: Φταίνε οι ορμόνες, το αλάτι, η αφυδάτωση ή οι υδατάνθρακες;

Η σύνθεση της σοκολάτας την κάνει τόσο επιθυμητή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες είναι οι τροφές που προάγουν την παραγωγή γάλακτος;

Θηλασμός: Επιλέγοντας μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορείτε να ενισχύσετε την παραγωγή γάλακτος και να εξασφαλίσετε την υγεία τόσο τη δική σας όσο και του μωρού σας.

Frozen Yogurt: DIY παγωμένο γιαούρτι με μπανάνες

Frozen Yogurt: Το παγωμένο γιαούρτι με μπανάνες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δροσιστείτε σε μια ζεστή μέρα και είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση για το παγωτό.

Οι καλύτεροι σύμμαχοι για την υγεία των αυτιών σας!

Μανιτάρια: Χάρη στην ποικιλία τους σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, τα μανιτάρια μπορούν να είναι ένας νόστιμος σύμμαχος για τη γενική υγεία σας, συμπεριλαμβανομένης της ακοής σας.

Ποια είναι η πιο διάσημη συνταγή στον κόσμο;

Διάσημη συνταγή: Ο εντοπισμός της μοναδικής «πιο διάσημης συνταγής» στον κόσμο είναι μια γευστική πρόκληση. Διαφορετικοί πολιτισμοί έχουν τα δικά τους πολύτιμα πιάτα, που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα κλασικό ελληνικό πρωινό;

Ελληνικό πρωινό: Ένα κλασικό ελληνικό πρωινό είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός απλών, φρέσκων και θρεπτικών συστατικών, που αντικατοπτρίζει τις πλούσιες γαστρονομικές παραδόσεις της χώρας και την έμφαση στην υγεία και τη φιλοξενία.

Close Icon