Διατροφή

Τροφές με άμυλο: Ποιες να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας [vid]

Τροφές με άμυλο: Ποιες να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας [vid]

Τροφές με άμυλο: Επιλέξτε ποιες αμυλούχες τροφές θα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, περιορίζοντας τα επεξεργασμένα, εξευγενισμένα άμυλα προς όφελος των θρεπτικών επιλογών, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα αμυλούχα λαχανικά και τα όσπρια.

 

Η δημοτικότητα των διατροφών με χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων μπορεί να σας κάνει να πιστεύετε ότι το άμυλο κάνει κακό, τουλάχιστον όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, πολλοί τύποι αμύλου – επίσης γνωστοί ως σύνθετοι υδατάνθρακες – περιέχουν πληθώρα ευεργετικών θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των φυτικών ινών, των βιταμινών και των μετάλλων, γεγονός που τα καθιστά πολύτιμο μέρος μιας υγιεινής διατροφής όταν καταναλώνονται με μέτρο. Επιλέξτε ποια άμυλα θα συμπεριλάβετε στη διατροφή σας, περιορίζοντας τα επεξεργασμένα, εξευγενισμένα άμυλα προς όφελος των θρεπτικών επιλογών, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα αμυλούχα λαχανικά και τα όσπρια.

  • Φασόλια και Φακές

Τα φασόλια και οι φακές θα πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας σας. Ειδικότερα, τα φασόλια είναι μία από τις πιο υγιεινές επιλογές αμύλου επειδή είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, φυτικής πρωτεΐνης και αντιοξειδωτικών. Οι φακές περιέχουν επίσης πρωτεΐνη και φυτικές ίνες και κάθε μερίδα 1/2 φλιτζάνι προσφέρει 3,4 γραμμάρια ανθεκτικού αμύλου, το οποίο βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καύση λίπους.

  • Πατάτες όλων των ειδών

Οι λευκές πατάτες μπορεί να έχουν υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από άλλα τρόφιμα, αλλά προσφέρουν επίσης μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, όπως κάλιο και φυτικές ίνες. Οι γλυκοπατάτες είναι ιδιαίτερα θρεπτικές, αφού το δέρμα τους προσφέρει άφθονες φυτικές ίνες, ενώ η ροζ-πορτοκαλί σάρκα τους περιέχει βήτα-καροτίνη, ένα αντιοξειδωτικό που θα μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη ή τη διαχείριση της αρθρίτιδας και επίσης να συμβάλει στην υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των ματιών σας. Οι γλυκοπατάτες παρέχουν επίσης κάλιο και βιταμίνη C.

  • Προϊόντα ολικής αλέσεως

Μην αφαιρείτε τα δημητριακά από τη διατροφή σας, αλλά προτιμήστε τα δημητριακά ολικής αλέσεως από τις εκλεπτυσμένες εκδοχές τους. Κοινά δημητριακά όπως το καστανό ρύζι και πιο εξωτικές επιλογές όπως κριθάρι ολικής αλέσεως, κινόα και κεχρί είναι μερικές καλές επιλογές. Άλλα δημητριακά ολικής αλέσεως περιλαμβάνουν το πλιγούρι, τη σίκαλη, το άγριο ρύζι, το φαγόπυρο.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ιδέες γευμάτων για υγιεινή διατροφή χωρίς άμυλο

Τι είναι το άμυλο και πώς επηρεάζει τον διαβήτη;

Δίαιτα χαμηλή σε άμυλο για την αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της διαλείπουσας νηστείας στον κιρκάδιο ρυθμό

Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έχει πολλά υποσχόμενα οφέλη για τη συνολική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Brunch: Θέλετε να φτιάξετε κάτι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο για τα παιδιά σας; Εδώ θα βρείτε τη συνταγή για τα πιο εύκολα pancakes.

Vegan κέικ με πορτοκάλι και κακάο

Επιδόρπιο: Δημιουργήστε αυτό το πεντανόστιμο κέικ με πορτοκάλι και κακάο και τρελάνετε τους πάντες, vegan και μη!