Διατροφή

Υγιεινές τροφές: Κακή VS καλή διατροφή

Υγιεινές τροφές: Κακή VS καλή διατροφή

Υγιεινές τροφές: Μια υγιεινή διατροφή προστατεύει τον οργανισμό από όλες τις πιθανές εκδοχές υποσιτισμού, αλλά και από μη μεταδοτικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις, το εγκεφαλικό επεισόδιο και ο καρκίνος.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν άπειροι λόγοι ,ώστε η υγιεινή διατροφή να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, σε αντίθεση με την κακή διατροφή που πρέπει να την αποβάλλουμε η να την μειώσουμε σημαντικά για να πετύχουμε να έχουμε μία φυσιολογική ζωή, η οποία θα είναι απαλλαγμένη από πολλά και διαφορετικά θέματα υγείας.

Πιο συγκεκριμένα, αν μάθουμε να τρώμε υγιεινά, αυτομάτως θα μάθουμε και να φροντίζουμε πολύ καλύτερα τον εσωτερικό αλλά και εξωτερικό μας εαυτό, ομοίως αν τρώμε μερίδες από βρώμικο φαγητό καταστρέφουμε και τον οργανισμό μας.

Έτσι, λοιπόν θα δούμε ότι ακόμα και η φύση μας από πολύ μικρή ηλικία μας τρέφει με πολύ υγιεινή τροφή, προκειμένου να αναπτυχθούμε και να μεγαλώσουμε. Παρακάτω σου παρουσιάζουμε συμβουλές για το πως πρέπει να λαμβάνεις όλα τα στοιχεία που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου.

Συμβουλές υγιεινής διατροφής

θηλασμός

  1. προάγει την υγιή ανάπτυξη,
  2. βελτιώνει τη γνωστική ανάπτυξη και μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα οφέλη για την υγεία, αφού το παιδί μπορεί να αποφύγει θέματα όπως είναι η παχυσαρκία.

Πρόσληψη ενέργειας

  1. Πρέπει να παίρνουμε όση χρειαζόμαστε για να μην οδηγηθούμε στην αύξηση του βάρους μας..
  2. Το ολικό λίπος δεν πρέπει να υπερβαίνει το 30% της συνολικής πρόσληψης ενέργειας.
  3. Η πρόσληψη κορεσμένων λιπών πρέπει να είναι μικρότερη από το 10%
  4. και η πρόσληψη trans-λιπαρών λιγότερο από το 1%  κατανάλωσης λίπους.

Πρόσληψη Σακχάρων

  1. Πρέπει να περιορίσουμε την λήψη  σακχάρων σε λιγότερο από το 10% .
  2. Ακόμα, καλό θα ήταν να καταναλώνουμε και 5%  λιγότερα σάκχαρα από όσα χρειαζόμαστε.

Πρόσληψη αλατιού

  1. Η διατήρηση της πρόσληψης αλατιού σε λιγότερο από 5 g την ημέρα  βοηθά στην πρόληψη της υπέρτασης και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου.
  2. Τα κράτη μέλη της ΠΟΥ συμφώνησαν να μειώσουν την πρόσληψη αλατιού του παγκόσμιου πληθυσμού κατά 30%.
  3. Έχουν ακόμα συμφωνήσει να μειώσουν την αύξηση του διαβήτη και της παχυσαρκίας σε ενήλικες και εφήβους καθώς και στην υπέρβαρη παιδική ηλικία.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές για σωστή διατροφή

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Δικαστήριο στο Παρίσι διέταξε τη Servier να πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ

Πρώιμο προειδοποιητικό σημάδι η αποβολή για άλλες ασθένειες

4 Φυτικές Τροφές με την υψηλότερη ποσότητα Πρωτεΐνης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της διαλείπουσας νηστείας στον κιρκάδιο ρυθμό

Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έχει πολλά υποσχόμενα οφέλη για τη συνολική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Brunch: Θέλετε να φτιάξετε κάτι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο για τα παιδιά σας; Εδώ θα βρείτε τη συνταγή για τα πιο εύκολα pancakes.

Vegan κέικ με πορτοκάλι και κακάο

Επιδόρπιο: Δημιουργήστε αυτό το πεντανόστιμο κέικ με πορτοκάλι και κακάο και τρελάνετε τους πάντες, vegan και μη!